Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1773
Det er ingen hemmelighet at jeg tidligere, i perioder har slengt innpå en del Lyrica, ofte fordi det er digg alene + noen præll.
Ofte har jeg dog brukt det for å potensiere eller krydre amfetaminrus, benzorus og tjall.

Har noen 300mg Lyrica nå og en venn som leker med ilden (les: Heroin) som vil teste 1-2 stykk for å booste dopet.
Hvor mye mer potent blir dop i kombinasjon med Lyrica? Det vil si, hvor mye mindre dop enn han vanligvis bruker vil han trenge om han har tatt Lyrica?

Takk på forhånd for svar
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Vanskelig å beregne, spesielt med minus siden kvaliteten varierer så mye som den gjør. Har du toleranse for GABA-agonister i denne gata fra før ville jeg testet med 150mg Pregabalin på tom mage et par timer før inntak av opiater.
Lyrica + alt annet = noe for seg selv. All rus blir jo mye drøyere!
Sist endret av krystallkongen; 17. mai 2020 kl. 00:48.
2 stk 150 mg lyrica noen pils og rev,sovner sittende i sofaen uten å huske at jeg sovna... Skjer hver gang ��
Kankje 30% bedre. Men kommer an på hvor mye lyrica og hvor lenge siden du tok det. For optimal funk ta heroinen et par timer etter lyrica inntak. 400-600mg lyrica holder masse hvis du ikke tok lyrica dagen før. Vær forsiktig!
Veldig potent, om han tar 300mg for så å ta minus kan han nok forvente å aldri våkne opp igjen samme hvor forsiktig man måtte være.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hasjnegler
TheBean's Avatar
Sitat av Imawesome Vis innlegg
Veldig potent, om han tar 300mg for så å ta minus kan han nok forvente å aldri våkne opp igjen samme hvor forsiktig man måtte være.
Vis hele sitatet...
Steller meg rett bak denne her. Tatt 300 mg lyrica sammen med det vanlige skuddet mitt (på milligrammet) - hvor jeg aldri er i nærheten av å nodde og kan fint møte folk og være helt til stedet - og jeg nodda så det sang, skulle egentlig på butikken men jeg sov i 8 timer på sofaen i stedet. Det potenser dopet kraftig (og samme historie er det med alt av benzo, øl, hasj, GHB og opioder spesielt, jeg føler det booster alt litt på en snodig måte av det jeg har prøvd hit til med det.

Jeg blander det ofte med øl, piller, hasj og litt dop, men da er 150 mg mer enn nok, sovner fort vekk hvis jeg tar mye av alt det listet ovenfor med mindre lyrica óg. Det mest all-around synergiske narkotikumet jeg har vært borti. Vær forsiktig hvis du skal blande dette med dempende stoffer (spesielt GABA), det protenser det grovt mye!

Sorry hvis jeg skriver forvirrende og/eller steint her, blitt en god del røykings av hasj og dop i hus ila. dagen. Håper alle har hatt en nydelig dag og aften! Gratulerer med dagen som de sier! Feir vel