Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1399
Hallo,
Jeg få ordnet meg en Suboxone 8mg enten idag eller imorgen. Greia er at jeg ikke har tatt noe opiater/opioider siden sist jul (ved unntak av litt under ett halvt gram råopium). Det var null stress i juletiden å skyte tilsammen 8-16mg buprenorfin uten bivirkninger, men nå har det gått en stund.

Skal jeg bare ta halve suben? Jeg er redd for at jeg tar for lite og redosering ikke funker så bra, samtidig redd for å ta for mye (spysjuke, vansker med å pisse, osv).

Hva mener dere?
Vanskelig å si når vi har så ekstremt forskjellig toleranse. Personlig holder det med 1-2 mg å snorte for min del, men jeg tar ikke opiater daglig. Å skyte 16 mg høres drøyt ut.
Du må nesten finne ut om du er mest redd for å ikke få ønsket rus eller å kaste opp og bli dårlig.
Narkoliberaler
9 4
Min erfaring etter å ha sett folk som ikke har utviklet toleranse bare ta en bitteliten bit Subutex eller Suboxone, er at de blir gigadårlige og spyr som griser.
Dessuten, hvorfor ikke dele den opp for å få mest mulig ut av Subben din?
Ps: Jeg har vært i Lar i ti år og anbefaler deg å legge tabletten under tunga, slik den skal tas.
Man kjenner ingenting ekstra gjennom å injisere den. Det eneste som virkelig er bedre å injisere er makka.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Tok ca. 2/3 av den 8mg "film" Suboxonen jeg hadde for 1 1/2 time. Akkurat passe dose. Kunne sikkert bare delt den i to (4mg).

Sitat av taa80 Vis innlegg
Min erfaring etter å ha sett folk som ikke har utviklet toleranse bare ta en bitteliten bit Subutex eller Suboxone, er at de blir gigadårlige og spyr som griser.
Dessuten, hvorfor ikke dele den opp for å få mest mulig ut av Subben din?
Ps: Jeg har vært i Lar i ti år og anbefaler deg å legge tabletten under tunga, slik den skal tas.
Man kjenner ingenting ekstra gjennom å injisere den. Det eneste som virkelig er bedre å injisere er makka.
Vis hele sitatet...
Jeg har mye erfaring med opiater/opioider og vært avhengig før, men nå har jeg ikke tatt det på en stund.

Jeg er helt enig i det du sier om injisering av Subutex. Man kjenner nesten ingenting idet man har injisert alt i pumpa. Tar ofte 5-15 minutter før man har full effekt. Eneste er at bilotilgjengeligheten blir større.

Dessuten var dette Sunoxone "film". De er ikke noe særlig å skyte. Liker filmen godt, siden den holder meg unna nåla, og funker bedre og raskere enn vanlige tabletter

*Suboxone film.
Sist endret av Mexxy; 6. februar 2016 kl. 16:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Tok ca. 2/3 av den 8mg "film" Suboxonen jeg hadde for 1 1/2 time. Akkurat passe dose. Kunne sikkert bare delt den i to (4mg).



Jeg har mye erfaring med opiater/opioider og vært avhengig før, men nå har jeg ikke tatt det på en stund.

Jeg er helt enig i det du sier om injisering av Subutex. Man kjenner nesten ingenting idet man har injisert alt i pumpa. Tar ofte 5-15 minutter før man har full effekt. Eneste er at bilotilgjengeligheten blir større.

Dessuten var dette Sunoxone "film". De er ikke noe særlig å skyte. Liker filmen godt, siden den holder meg unna nåla, og funker bedre og raskere enn vanlige tabletter

*Suboxone film.
Vis hele sitatet...
Hva er "film"?

Når dere sier at man ikke merker ekstrs av.å skyte, da mener dere kicket?
For man trenger vel mer når man tar det på riktig måte,enn å sniffe det?
En jeg.snakka med tok 4 mg under tunga.
Hvis han sniffa det, holdt denne dosen i fire dager, sa han.
Er dette riktig?

Og hvorfor sies det at man.blir dårlig av å sniffe og skyte Suboxone?
Det påståes at nalokson (?) gjør at man blir syk. Men folk her inne misbruker dem.