Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  94 25342
Hei. Har lenge tenkt på dette som noe som kunne spilt positivt inn når man gamer? Det å game under rus altså.
Eneste gamingen jeg selv har gjort under rus, var å game GTA V under cannabisrus. Det var ikke noe spess, følte bare at jeg ble mer fokusert, det var så klart ekstra artig å gjøre diverse ting.
Om man da f.eks gamet minecraft under en syretur, ville ikke man blitt mer kreativ da? Skal sies at jeg ikke har noe som helst erfaring med psykadeliske stoffer, var bare noe jeg og en kompis satt å funderte over på bussen her om dagen.

Isåfall, hva gamer dere og hvilke rusmidler "gamer dere under"? Hvordan påvirker det gamingen?
Sist endret av Creeps; 7. august 2014 kl. 20:34.
jeg elsker å game når jeg er på kokain (blander alltid med alkohol+weed), føler jeg blir jævlig konsentrert og vinner alltid
Gamer jeg i cannabisrus blir jeg helt tatt av musikken i spillet. Guitar hero er ganske sykt, føler at man er på konsert. I GTA får jeg ikke gjort noe som helst, spesielt oppdrag er håpløst fordi jeg får en trang til å gjøre noe kødd.

Har man drukket blir man bare dårlig til å game.
Sist endret av Marr; 7. august 2014 kl. 21:14.
Kommer an på åssen spill man spiller... Jeg elsker å spille COD på xboxen med en joint i kjeften!
Mine "beste" minner fra geiming under rus må være amfetamin og MMO's! Man kan holde på i tiiiiiiiiiiimevis med farming / grinding, med noe rå musikk (Moby funker fjell for min del) i bakgrunnen . Nå er det noen år siden jeg tok en 2-dagers med spilling og speed da
Skyrim og Cannabis er jo en slager
Sist endret av Detectable; 7. august 2014 kl. 23:31.
pepper må nok være det beste å spille når man først er på et eller annet. kan huske jeg satt i 12+ timer med gran turismo en del år tilbake har seff vært andre spill som cod, battlefield, cs, tony hawk osv osv!
LoL og ketamin er en ytterst spesiell kombinasjon... Glitrende farger, merkelige lyder og man skal i all galskapen forsøke å henge med. Moro likevel!
Sitat av Marr Vis innlegg
Gamer jeg i cannabisrus blir jeg helt tatt av musikken i spillet. Guitar hero er ganske sykt, føler at man er på konsert. I GTA får jeg ikke gjort noe som helst, spesielt oppdrag er håpløst fordi jeg får en trang til å gjøre noe kødd.

Har man drukket blir man bare dårlig til å game.
Vis hele sitatet...
This!!^

Husker jeg spilte Through The Fire And Flames på Expert med en kompis ganske fjern(snikskryting), synes det er viktig at det er sativarøyk tho. Syns ikke det er komfortabelt å spille hvis man er alt for fjern heller, da blir alt bare hæææh.

GTA slår aldri feil, men som du sier, loker bare rundt og gjør ganske lite story! Gøy det og da.
Sist endret av wat; 8. august 2014 kl. 01:12.
Elsker å spille LoL på weed/hasj. Skader ikke med en pils og en whiskey i tillegg. Ellers har jeg spilt mange spill under diverse rusmidler, men det sykeste var battlefield 2 på fleinsopp. Jeg levde meg helt inn i spillet, og løp rundt og loka med en kompis, som også hadde spist flein. Vi sto helt stille ganske lenge, så ble jeg litt rastløs og spurte kompis hva som egentlig skjedde og hva vi drev med. Det viste seg at vi stod inne i en base for å kapre et flagg
Tja, på releasen av GTA V fikset jeg og en kompis oss en god del hasj. Etter noen gode bøttetrekk ble alt bare WOW!, og vi loket rundt i hver vår spillverden de påfølgende timene før vi sovnet. Repeat de neste par dagene. Minecraft har det blitt mange timer med i fjern tilstand, gjerne i fullskjerm, bongen på bordet, musikk på headset og null kontakt med verden utenfor, plutselig var klokken 12 og jeg skulle vært på skolen gitt...
Monopol (brettspillet) på amfetamin. Landet man på eiendom med hotell måtte man betale det det kostet + pyntestrek
CS:GO og 25i nbome bruker å bli ganske kult. Ender som oftest opp med at man springer rundt å surrer
League of Legends ranked på Adderal eller modafinil!
jeg spiller under cannabis rus, da minecraft. men jeg ender opp med og spille i ca 10 min så orker jeg ikke mere og ser en film

prøvde CS på LSD og 25i med 3 skjermer, det gikk ikke. hadde ikke noe kontroll på hva jeg gjorde:P
Jeg har prøvd å game på litt ymse av stoffer. Spilt fifa på syre, var artig første gangen vi gjorde det, men de neste gangene var det temmelig kjedelig. Har også prøvd battlefield. Heller ingen høydare. Fifa på mdma var waste of time. Cod på en lav dose changa derimot var veldig morsomt. Det gikk vannvittig fort.

Pepper er fint og det har nesten utelukket vært grunnen til at har tatt det. Har aldri døgnet på det, men var utrolig intensiv gaming. Spilte battlefield 3.

Synes nå cannabis og alkohol i moderate doser, i hvert fall alkoholen er det som gjør seg når man skal game. Spiller for det meste fifa.

Edit; skriveleif.
Sist endret av hestpåpinne; 8. august 2014 kl. 11:50.
Har gamet haugevis på både alkohol og weed. Går greit så lenge jeg ikke er alt for drita/fjern. Å game på Tramadol derimot var ganske så håpløst. Spillte MW4 online og skvatt som faen hver eneste gang skudd ble avfyrt.
Spiller alt i cannabis rus det er bare topp og super chill med rolige stratergi spill som banished og anno.
Men det sykeste er stilnoct/zolpidem sovetabletter fy faen kor fucka du blir på 20 mg å du tror du er i spillet helt til du vokner dagen etterpå å hele stua er fucka... :P mye hukommelse tap så ikke anbefalt xD
COD + weed = PRO

Om man røyker, så anbefaler jeg også å prøve å fiske.. Det er sykt når du får en på kroken:P
Sitat av Oyvind89 Vis innlegg
COD + weed = PRO

Om man røyker, så anbefaler jeg også å prøve å fiske.. Det er sykt når du får en på kroken:P
Vis hele sitatet...
This! ^ Husker jeg fikk en FEIT makrell på kroken en gang jeg var fjern, sykeste greiene! Brukte utrolig lang tid på å få den opp dog, hahah.
Har vanskeligheter med og konse når jeg spiller under cannabisrus, men fortsatt ganske gøy.
Musikk + gaming under cannabisrus er uansett dritgøy! Bare konsentrasjonen min som blir helt på feil sted.
Har prøvd å game under cannabis rus ett par ganger, alle sier at dem får bedre konsentrasjon, er heller motsatt på meg... Surrer rundt uten helt å forstå hva jeg skal på spillet (ser jeg film glemmer jeg helt hva filmen handler om eller begynner å tenke på andre ting).

Blir alt for sløv og fjern til å klare å spille COD ihvertfall
Jeg og en kompis gama et ringenes herre spill på sopptur, gikk ikke så bra når blant annent edderkopper "hoppet" ut av skjermen.
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Jeg og en kompis gama et ringenes herre spill på sopptur, gikk ikke så bra når blant annent edderkopper "hoppet" ut av skjermen.
Vis hele sitatet...
Win win! /10char
Counter-strike på små mengder lsd (50-80ug'ish) = HUMAN AIMBOT

Greia er at du må treffe rett dose får å i det hele tatt klare å henge med i spillet, men treffer du rett så sitter å deler ut gratis headshots til dine fiender og du gliser fra øre til øre mens du gjør det.

Det er sykt hvor god man kan bli i et spill med hjelp av litt droger, har og hatt stor suksess med xbox360 og amfetamin, sikkert 100timer+
Sist endret av Trollanon; 8. august 2014 kl. 19:04.
Blir helt ubrukelig. Det er selvsagt noen pils ved siden av gamingen, men kan ikke kalle det for rus. Jeg er ikke blant de heldige som får energi, blir kreativ osv av cannabis. Blir stort sett bare lat og giddaløs. Har dog spilt healer gjennom raids i WOW pisse fjern siden å være MT healer er ca like interessant som å se maling tørke. Vi hadde dog drikkeleker på instnances i de gode gamle vanilladager. Da var det shot for hver epic som droppa. Dette gjalt da de stedene som hadde farmstatus så noe måtte man gjøre. Vi ble stort sett kicket før Ragnaros da det ble så mye bråk på vent at raidleader ikke fikk gitt beskjeder til noobsa :P
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Leauge of Legends nesten aldri spilt det uten �� noe først. Kommer meg bare ikke helt til gold elo syns jeg kan bli litt for treig til ranked og da går det mye i normals. Spiller alle rollene tho.
Skal du ha det morro, go for it, skal du spille bra, dropp det. Hvis man blir no bedre av å ruse seg så lurer man enten seg sjøl ellers så suger man max fra før, det sier seg litt selv.
Betablokkere er vel det som funker best som prestasjonsfremmende midler i de fleste spill, men det gir så vidt jeg vet ingen rus.
Sist endret av Mith; 8. august 2014 kl. 21:41.
Sitat av murloc Vis innlegg
Blir helt ubrukelig.
Vis hele sitatet...
(Tar vekk litt så det ikke blir så stor post)

Blitt fortalt at healerene for Ensidia/Paragon var høye i raids, selv i progressraids. Prøvd det som healer selv, var illle morsomt så lenge jeg klarte og gjøre jobben min
Sitat av murloc Vis innlegg
Det er selvsagt noen pils ved siden av gamingen, men kan ikke kalle det for rus.
Vis hele sitatet...
Ikke rus? Forklar.

Jeg liker å spille på cannabis, og føler jeg klarer og sette pris på grafikken, lyden, lyset og settingen bedre. Dette gjør jeg hver kveld om jeg kan. Hvilke spill jeg spiller når jeg gjør det, kommer ann på hva slags type cannabis jeg har røkt eller spist.

Har gamet litt på kokain også. Men dette ble fort for dødt og kjedelig i etterhvert man blir fin i formen.

Har også prøvd å game på LSD. Da spilte jeg Portal 2, og skjønte ikke noe så enkelt som at hvis jeg setter en port her og en her, så vil jeg komme ut av den motsatte av den jeg gikk inn. Skjønte det bare ikke..
Sitat av murloc Vis innlegg
Det er selvsagt noen pils ved siden av gamingen, men kan ikke kalle det for rus.
Vis hele sitatet...
Du kan ikke kalle det for rus? Hva sier du da du blåser rødt på alkoholtest i trafikken av politiet? ''Jeg drakk en god del istad, men jeg vil ikke kalle meg beruset.''

Jeg gamer ikke i ruset tilstand.. Bare svake sentralstimulanter som Koffein og Nikotin isåfall. Hehe
Sitat av Relevant Vis innlegg
Du kan ikke kalle det for rus? Hva sier du da du blåser rødt på alkoholtest i trafikken av politiet? ''Jeg drakk en god del istad, men jeg vil ikke kalle meg beruset.''

Jeg gamer ikke i ruset tilstand.. Bare svake sentralstimulanter som Koffein og Nikotin isåfall. Hehe
Vis hele sitatet...
-.- psykisk er det en svak rus, fysisk blir du tatt i kontroll.. litt forskjell i grunn.

Har bare gamet CoD før med cannabis. Vet ikke om det var strainen jeg hadde (1 kg, så varte en stund) men jeg ble faktisk farlig god. Var en liten læringskurve, ogsa BAM.. Tror det i hovedsak var fordi spillet ble bedre og jeg raget fremover non-stop. Rart at man har det i seg, bare man føler det kinda..

Man vet at et spill er bra når man spiller som en skulle vært full på amfetamin
cannabis med ocolus rift sier jeg.. outcast skremmer livsshiten
Sitat av Mith Vis innlegg
Betablokkere er vel det som funker best som prestasjonsfremmende midler i de fleste spill, men det gir så vidt jeg vet ingen rus.
Vis hele sitatet...
Betablokkere brukes vel for å blokkere beta-adrenerge reseptorer, slik at adrenalin og noradrenalin ikke skal binde seg til reseptorene og dermed utløse symptomer på angst, som hjertebank, svetting, skjelving osv.

Tviler på at de har noen særlig enhancing effekt når det kommer til gaming, annet enn at man kanskje slapper mer av i kroppen.

Om dette stemmer, vet jeg ikke.
Sitat av KaiN Vis innlegg
cannabis med ocolus rift sier jeg.. outcast skremmer livsshiten
Vis hele sitatet...
ganske spooky denne gjengen ja
Har spilt LoL på speed, cannabis og flein.

Speed funket fett og endte opp med at vi spilte 12 timer i strekk. Vi ble ganske gira, men det skal nok ikke gjentas :P
På flein funket det ikke game. Mens cannabis og LoL funker ok.
Dota med noen pils og litt røykings funker fjell
Amfetamin+GTA = En fantastisk kveld med masse gøy! Sikkert mange andre spill som er bra under amf rus også.
Dette er jo ikkje PC-gaming, men eg føler det tel likevel: Eg synst at ei flaske vin eller to innabords for så å spele "Elder Sign" (Brettspel) eller "Dungeon" (Brettspel) gjer seg utmerka
Noen her inne som har gamet WoW under LSD rus før? Lenge fundert på hvordan det er, men befinner meg som regel ute i naturen når jeg er på date med Lucy..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Når jeg enda røykte, digget jeg å spille Dota under cannabisrus, slapper av, og stresser ikke.
Farmen er rimelig god, vet ikke va jeg ligger på i gjennomsnittet av GPM eller EPM, men jeg finner Dota mye mer stressende når jeg ikke er høy
Spilt en god del Dark Souls II under cannabisrus. Veldig artig opplevelse, men er man for stein så får man veldig fort noia. Og man dør jævlig mye!

Sitat av Nekran Vis innlegg
Dette er jo ikkje PC-gaming, men eg føler det tel likevel: Eg synst at ei flaske vin eller to innabords for så å spele "Elder Sign" (Brettspel) eller "Dungeon" (Brettspel) gjer seg utmerka
Vis hele sitatet...
Brettspill er sykt artig når alle er rusa. Har spilt en del Munchkins med kompisa mine når vi har vært veldig steine, anbefales!
Sist endret av Tankekors; 31. august 2014 kl. 20:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
jeg elsker å game når jeg er på kokain (blander alltid med alkohol+weed), føler jeg blir jævlig konsentrert og vinner alltid
Vis hele sitatet...
Ditto. Hvis jeg ikke har dét tilgjengelig går redbull for meg i kombinasjon med sterk snus og noe annet "lovlig". Mulig det høres helt dumt ut, men komboen nikotin + taurin + koffein + ekstra sterk pågangsmot, jeg vil vinne mer og mer og mer og mer, gjør at jeg faen meg vinner mesteparten av tingene jeg gjør i tilstanden. Dette gir en (falsk??) selvtillitsboost av føkkings BIBELSKE dimensjoner. Som på kola.

Liker også å spille sativa-påvirket, men jeg føler meg ikke som den samme uovervinnelige jævelen da, men det er gøy det også.
Sist endret av aeon_illuminate; 31. august 2014 kl. 21:18.
Elsker å fly på benzo.
Adhd medisin og battlefield.
Skyrim/Fallout tar jeg meg en god bønne.
Osu! på weed er ganske gøy.
Sist endret av onClipEvent; 1. september 2014 kl. 11:01.
Selv liker jeg å spille LoL etter jeg har røyket litt, føler jeg kan slappe av og konsentrere meg mye bedre. Noen andre som synes å vente på jungle spawn på begynnelsen av gamet tar ekstremt lang tid mens man er høy? :P
Sist endret av Veggen; 1. september 2014 kl. 16:38.
Har gamet CS:GO med alkoholrus en gang, gutta jeg gama med har aldri sett meg så god noen gang før, og jeg hadde det utrolig fett. Ble rundt 8 stk 0.33 øl, nok til å bli i skikkelig fin form.
Sist endret av vamvam; 1. september 2014 kl. 16:44.
Mye alkohol og Mariocart (Wii) er lættis med vennegjengen! Bør prøves.. Funker sikkert fjell med andre rusmidler også.. Hehe
Liker å ta store doser med en heftig indica strain med høy thc oralt å spille eventyriske spill jeg kan leve meg inn i, som fks Trine2(beste hittil),Skyrim,Rust. Skyrim ble bare lok men utrulig morsomt! Tok over en liten hytte å hadde rollespill for meg selv, fylte skuffer og skap med gullerøtter bøker og kaniner og luska rundt fra busk til busk med pil og bue. Samme med rust
Kom gjerne med forslag til eventyriske spill!

"beste" og værste må ha vært LoL på cubensis sopp en gang, altså starten!
Aldri spilt så bra som jeg gjorde første runden, tankegangen var krystalklar, reaksjonen på topp, så og tenkte utrulig logiskt og hadde total kontroll. De jeg spilte med lurte på hva i alle dager som hadde hent med meg. Følte meg som gud rett og slett! drepte alt og alle.
så.....
Kom runde nummer2!
Skyhøy på meg selv bestemte jeg meg for å prøve en ny klasse jeg alltid har syntes vært litt vrien (leblanc for dere kjente) å jeg skulle gå midten. Noe jeg ikke har gjort siden season 1. I takt med stigende rus endte dette opp med å bli en katastrofe!
Jeg døde og døde, gang på gang, å desto mer jeg døde desto mere angst og noia fikk jeg. Jeg kunne virkelig kjenne hatet til laget mitt mot meg, gikk skikkelig inn på meg! enda de ikke sa noe som helst. Ikke kunne jeg bare dra heller, følte meg fanga som et dyr i bur! Satt og skalv til slutt.

Nå runda var over var det som om man åpna døra til buret, jeg løpte ut i snøen. Sto der å kikka på stjernene barbeint i ca 5min føre jeg skjønte at det her ikke var smart å reiv meg løs. Gikk inn igjen å glefsa i meg en pizza før jeg kræsjlanda helt utslitt på sofaen.

Ellers hadde jeg planer om å game litt på mdma engang men det var _0_ interesse for, hehe.

Hadde vært artig å sett noen streame eller lage youtube klipp når de gamer på droger. Anyone?
Black ops 2 Zombies er helt fantastisk under cannabisrus synes jeg blir kjempefokusert, og har jeg på noe musikk i bakgrunnen er det himmel ;-D
jeg spilte gta san andreas når jeg var på LSD va dritt kult !!
Var på en god på Fernet-fyll sist helg.. Tok noen tusen kilometer med ETS2 ( m/ratt og pedaler), spennende saker. Nå har jeg ikke brukt mye annet enn alkohol som rusmiddel, men har hatt mine timer med WoW. Raida Naxx og AQ40 med god promille, alltid artig