Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2051
Heisann, jeg hadde tenkt å begynne med world of warcraft igjen. Men så kom jeg til å tenke på noe en kompis har nevnt tidligere.

Det koster jo 99kr for 1 måned playtime på Battlenet.
Også koster det 189 på elkjøp som var det billigste alternativet jeg har funnet.

Har noen av Freaksa der ute noe råd om det finnes billigere måter å skaffe seg gametime på?
Battle.net? Gametime er dyrt hvis du ikke kjøper det over nett, og tror man faktisk får kun gametime på slike kort eller på battle.net
Sitat av Oatre Vis innlegg
Battle.net? Gametime er dyrt hvis du ikke kjøper det over nett, og tror man faktisk får kun gametime på slike kort eller på battle.net
Vis hele sitatet...
Ja stemmer, battle.net.
Men 99kr for 1måned gametime er jo rimelig, så om det ikke er noen andre vidunder måte å ordne på blir det nok det
▼ ... over en uke senere ... ▼
Battle.net koster 108 pr. måned.
Cardscodes.com koster 175 for 2 måneder. Billigste jeg fant før jeg slutta.
Eat to bite?
Curver's Avatar
Har aldri spilt WOW, ei heller har tenkt men kanskje ebay er en mulighet?
Gjøres på egen risiko da jeg aldri har prøvd noe der.
Prøv følgende søkeresultater kanskje? "World of warcraft 1 month" "World of warcraft 1 year" "WOW game time" etc. etc...
Lykke til og husk på å se om det er til riktig server eller no, så det sto US only på noe av det!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Offgamers har en del spill og gametime til disse. De virker pålitelige, og jeg har bestilt derfra noen ganger. Uvisst hvor rimelig det blir i forhold, men det skader jo ikke å sjekke.
Bruk https://www.molten-wow.com/ Helt gratis, bare registrere bruker der å logge inn med. Mange som spiller, populære realms.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ca. 180kr for 2 måneder på G2A.com og G2Play.net, begge sidene er legit og leverer kodene med en gang Har testet Cardscodes.com før også, men da fikk jeg ikke koden jeg skulle ha før etter nesten 24 timer :/
Sist endret av BuerNOR; 21. mars 2014 kl. 11:41.
Ingen privatservere går opp mot standard p2p wow av hva jeg har erfart. Også er det vedlikehold ukentlig på Blizzard sine.