Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5300
Hellu.


Har lenge irritert meg over at jeg ikke får sett Top Gear så mye som jeg ønsker og prøvd selv å få til en VPN løsning, men har enda ikke lykkes med det. Er det en luring der ute som kan hjelpe meg? Faktisk vært fantastisk å fått sett Top Gear så tidlig som i kveld hvis mulig.



Tusen takk for all hjelp!
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Hola Unblocker funket faktisk. Slett tråd.
Eller Media Hint. Mye enklere spør du meg.

Sorry; slett tråden du.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Har en ny case. Top Gear UK har startet idag og pcen min er stjelt, so do anyone know how the hell I get this shit to work on my note 3?


Som alltid, takk for hjelp.
Last ned Hola Unblocker for Android ;-)
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Gjorde det, men fant ikke Top Gear-episoden..
Såg top gear på bbc2 stream, bare googlet og fant en som virket
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Såg top gear på bbc2 stream, bare googlet og fant en som virket
Vis hele sitatet...
Fått frastjelt laptopen, så sitter på Android selv og prøver å få det til å funke. Får ikke lastet ned appen, så må kjøre på med torrent heller. Hur bra som helst det da.
Episoden er kommet på Torrent, og Samsungs Galaxy-telefoner har en utrolig god formatstøtte, så dersom du har en torrenting-app skal du kunne se det på mobilen etter å ha lastet det ned.
strongvpn.com

Billig og god VPN løsning med flott hastighet.
Du kan selv velge hvilken server du vil benytte deg av i verden, så om du vil være i USA, England eller Norge velger du fint selv.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
strongvpn.com

Billig og god VPN løsning med flott hastighet.
Du kan selv velge hvilken server du vil benytte deg av i verden, så om du vil være i USA, England eller Norge velger du fint selv.
Vis hele sitatet...
Hmmm. Vet du om Australske TV-sider funker på dette? Har sett et show fra Australia som heter noe ala "Tilted", men er ikke noe på YT eller torrenting- og streaming-sider osv., så tenker at jeg faktisk må bruke deres sider. Hola og Media Hint fungerer ikke der, av en eller annen merkelig grunn, akkurat slik som at jeg ikke får Channel 4 til å fungere lengre.
Dette med å velge land på VPN tjenester er ganske vanlig.

Test av VPN leverandører hos Torrent Freak.