Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 804
Hej

Har kjøpt 3DS XL til ungene til jul, men skulle hatt et spill eller to, både til de og til meg selv :P De er 5 og 8 år gamle, selv er jeg 30.

Har folket noen anbefalinger? Starfox og Pilotwings er bestilt, og konsollen kommer bundla med Mario Kart 7. Er ikke noe stor fan av Zelda-spillene, men er glad i platform-spill som Mario, etc. Bør helst være spill som både jeg og unga kan spille. Hvordan er de forskjellige Lego-spillene?
Pokemon X eller Y
Jeg vil anbefale Animal Crossing: new leaf, og Mario 3D Land. New leaf er det en kan kalle en landsbysimulator, som egentlig er perfekt for mange aldersgrupper, bare ikke døm det på forhånd utifra utseendet. Mario 3D land er bare ett solid Mario spill, med godt bruk av funksjonene til konsollen og dønn solid platforming, garantert mitt beste spill til 3DS, med unntak av Pokemon X.

(NB: husk å skru av 3D-effekten på 3DS-en til barna, de er fortsatt i alderen hvor øynene utvikles (om jeg husker rett), og det kan (om man kan stole på Nintendo sin info) skade øynene deres)
Sist endret av Freddy_fred5; 15. desember 2013 kl. 02:35.
Takker for svar Ser nå at man kan laste ned SNES-spillet Final Fight, jula er reddet :P