Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1246
Har en samsung galaxy tab 2 (rootet)

Denne vil jeg koble til min stasjonære maskin via USB-kabel og dele wifi fra nettbrettet til denne. Jeg hadde en app som gjorde susen der tidligere, men nå klarer jeg bare ikke å finne denne. Husker at den krevde root. Noen som vet hva jeg tenker på?
Hvor kommer USB-kabel inn i bildet hvis du vil bruke WiFi til å dele Internettaksessen som mobilen får ifra 3G/LTE?
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Hvor kommer USB-kabel inn i bildet hvis du vil bruke WiFi til å dele Internettaksessen som mobilen får ifra 3G/LTE?
Vis hele sitatet...
Slik jeg skjønte det så vil han bruke tab'n som nettverkskort? Denne tar i mot Wifi og deler det via usb til pc?
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Sitat av redkite Vis innlegg
Slik jeg skjønte det så vil han bruke tab'n som nettverkskort? Denne tar i mot Wifi og deler det via usb til pc?
Vis hele sitatet...
Det er korrekt.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Det er korrekt.
Vis hele sitatet...

Instillinger -> Under trådløse instillinger så trykker du mer -> Tilknyt. og trådløs sone ->USB tilknytning

Slik jeg gjør det på S3 vertfall. Trenger muligens drivere/kies på pc først.
Sist endret av redkite; 13. november 2013 kl. 14:45.
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Sitat av redkite Vis innlegg
Instillinger -> Under trådløse instillinger så trykker du mer -> Tilknyt. og trådløs sone ->USB tilknytning

Slik jeg gjør det på S3 vertfall. Trenger muligens drivere/kies på pc først.
Vis hele sitatet...
Fikk det ikke til med tab'en, men nå fikk jeg det til med min S2 på denne måten, så da er jo problemet løst. Takk for hjelpa.
Sist endret av Fuzzybossen; 13. november 2013 kl. 14:52.