Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 617
Kjøpte den viften for nøyaktig ett år siden. Når jeg starter opp pcen høres det på en måte ut som om den så vidt skraper borte i noe, før den stopper. Maskinen nekter å starte fordi ikke viften fungerer. Har tatt en titt på den, og det ser ikke ut til å være noe fysisk i veien for den, men også når jeg spinner den rundt med fingrene lager den denne skrapelyden. Har den rett og slett bare konka allerede, eller kan det være noe annet som har skjedd her? Hvor lenge pleier vifter å fungere? Den var ganske dyr og et lite helvete å montere på, så litt kjipt om den må byttes ut.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Bytt vifta
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Så det er vanlig at disse vidunderverkene til tusen spenn holder ett år av gangen? Viftene på mine elendige bærbare pcer har jo holdt betydelig lenger enn det. Takk for svar. :-)
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Har samme kjøleren selv liggende og den vifta røk vel ikke her men den virker jo ganske jalla.
Kjøleblokken er derimot ganske bra. Selv har jeg stripset på en Corsair Sp Quiet edition vifte i stuepcen
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Er visst 20 måneders garanti på den, så da får jeg vel en ny av komplett, tipper jeg. Men kanskje det er et bra tips å sette på en annen vifte på den. Takker!