Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1476
Merket plutselig at alt av nettsider plutselig begynte å loade ganske så tregt og Spotify begynte å pause sanger fordi de måtte loades mer. Synes det var litt rart så kjørte en speedtest og der scoret jeg så lite som 0.63Mbit i forhold til mine vanlige 25. Har Telenor. Prøvde også å kjøre en torrent og den ser ikke ut til å gå over 38kb/s.

Noen som har en fornuftig grunn til denne heftige droppen i hastighet? Er nesten ikke mulig å gjøre noe nettrelatert. Og det er foresten bare jeg som er tilkoplet nettet.
Har du canal digital? hvor bor du?

sliter med samme sjøl.
Shady Banana
Quix's Avatar
Trådstarter
Skrev over at jeg hadde Telenor. Bor i Harstad.
Den gamle Grisen
slarti's Avatar
CD og Telenor er samme selskapet.
Jeg har CD og sliter også med treg linje i trondheim akkurat nå så kan være så kan faktisk være at dem har problemer med backbonet sitt ev problemer med linja ut til "verden"
Samma her slarti. Sliter voldsomt med nettsider og hastigheten. Ser ut som stjelenor/cd har trøbbel ;-)

Takker bare høyere makter for at det ikke var noe galt med modemet.
Shady Banana
Quix's Avatar
Trådstarter
Sjekket nettop CD og Telenor's Facebook-sider og det er vist mange som sliter over hele landet.

Problem solved, I guess.
Ligger på 0.57 mbps nå, så det er et eller annet som lugger. Spotify nekter å kjøre i tillegg, kommer til å bli en fantastisk natt.

(Holder til i Trondheim jeg også, andre plasser i landet det er problemer?)
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Ligger på 0.57 mbps nå, så det er et eller annet som lugger. Spotify nekter å kjøre i tillegg, kommer til å bli en fantastisk natt.

(Holder til i Trondheim jeg også, andre plasser i landet det er problemer?)
Vis hele sitatet...
Ja problemer med telenor her i tromsø å. Hadde kommet med hastigheten atm, men jeg klarer ikke laste inn speedtest.net engang.
Sist endret av plipp; 4. februar 2013 kl. 01:45.
Den gamle Grisen
slarti's Avatar
Siden det er en landsomfattende leif regner jeg med at det er fikset om ikke så veldig mange timene.
Telenor/CD bruker faktisk å være effektive på å løse slike feil.
Har akuratt det samme akuratt nå, bor i tromsø jævlig irriterende

Sitat av plipp Vis innlegg
Ja problemer med telenor her i tromsø å. Hadde kommet med hastigheten atm, men jeg klarer ikke laste inn speedtest.net engang.
Vis hele sitatet...
agree ))))
Den gamle Grisen
slarti's Avatar
Nå har jeg full hastighet i alle fall.
Så kan se ut til at dem har løst problemet.
Har liksom full hastighet, men noen ganger klikker det helt og blir dritt tregt. når jeg gamet css gikk det helt fint til jeg fikk 900 i ping og datt ut.. skjedde flere ganger så giddet ikke mere