Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 600
Hei (igjen)

Jeg har registret et domene som er ganske unikt for det finnes ingen ting med det navnet fra før, og det er ikke bare et navn men også noe som sikkert blir søkt på nå og da. Det jeg har er knyttet til en frivillig organisasjon(min)

Jeg har lest noe google om å få url'en linket fra andre sider for at det skal dukke opp, men dette er vel lettere sagt en gjort med mindre man kan ha det i signatur eller lignende. Jeg kan jo ikke bare spamme andre siden om at de skal linke til min. Så hvor går jeg fra her? Domene er opprettet og det går "live" etter kl 17.00 i følge ISP
Sist endret av Flaskeposten; 29. august 2012 kl. 13:10. Grunn: og/å++
Du sørger for å fylle nettsiden din med innhold folk syns er interessant nok til å linke til
Ustabil nutjob
Flaskeposten's Avatar
Trådstarter
Alright, takk for tips. Moridin, avataren din kombinert med svaret ditt var forbausende passende.
Sist endret av Flaskeposten; 29. august 2012 kl. 13:21.