Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2769
Det har i kveld vært flere observasjoner i Midtøsten av ett mystisk lys langt oppe på himmelen. Jeg har lagt ved lenker til det eneste jeg har klart å finne om saken; en nyhetsartikkel fra Iran og ett videopptak fra Syria.
Hva tror dere dette kan være dersom disse beskrivelsene er reelle og dette opptaket er ekte?

1. Kermanshah Post
2. Derbers - strange shape in the sky areas of Syria
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
midtøsten, aka krig - mao. dette er en rakett som er på avveie.

case solved.
En meteor, et fly, en rakett, ect. Trenger ikke å være noe mere spendene enn det.
Sist endret av EvveDevve; 7. juni 2012 kl. 23:37.
Bah, bare et lysfenomen elns. Garanterer at det ikke lander en ufo med små grønne menn ila natten.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Garanterer at det ikke lander en ufo med små grønne menn ila natten.
Vis hele sitatet...
Er du sikker? Har du kilde på det?
Sist endret av Fuzzybossen; 7. juni 2012 kl. 23:42.
Sitat av somnium Vis innlegg
midtøsten, aka krig - mao. dette er en rakett som er på avveie.

case solved.
Vis hele sitatet...
faen så klarte jeg å gi deg KP.

vi hadde jo akkurat samme greia over norge for noen år siden, link

selv aner jeg ikke hva det kan være, men ikke faen at det er en rakett =/
Svanemerket
caperno's Avatar
Trådstarter
Sitat av somnium Vis innlegg
midtøsten, aka krig - mao. dette er en rakett som er på avveie.
Vis hele sitatet...
Det var det jeg også først tenkte, men dette er vel noe de tidligere har sett der nede isåfall? Hvorfor det da kommer i media, og havner på youtube som noe mystisk, kan man jo spørre seg. Raketter på avveie i flere forskjellige land omtrent samtidig hørtes jo også litt rart ut.
Sist endret av caperno; 7. juni 2012 kl. 23:43.
Det første Amerikanerne ville sendt er jo ubemannede droner, så kan være det?

Fra spøk til alvor så er det nok bare ett lysfenomen ja USA har ikke råd til å gå i krig med Iran alikevel.
Sitat av Kgrow Vis innlegg
faen så klarte jeg å gi deg KP.

vi hadde jo akkurat samme greia over norge for noen år siden, link

selv aner jeg ikke hva det kan være, men ikke faen at det er en rakett =/
Vis hele sitatet...
Den du linker til var en russisk rakett som ikke virket som den skulle. Den ble skutt opp fra atomubåten "Bryansk" fra russisk del av Barentshavet, og eksploderte etter en stund og begynte å snurre rundt som en spiral. Den var høyt nok oppe til at sola skinte på drivstoffet som lekket ut i spiralform, og ga det mystiske fenomenet.
Sist endret av KultNick; 8. juni 2012 kl. 00:26.
Betlehemsstjerna?
Sitat av KultNick Vis innlegg
Den du linker til var en russisk rakett som ikke virket som den skulle. Den ble skutt opp fra atomubåten "Bryansk" fra russisk del av Barentshavet, og eksploderte etter en stund og begynte å snurre rundt som en spiral. Den var høyt nok oppe til at sola skinte på drivstoffet som lekket ut i spiralform, og ga det mystiske fenomenet.
Vis hele sitatet...
høres jo ut som en god forklaring det, men kunne du forklart det som skjer med spiralen på slutten også?
Sitat av Kgrow Vis innlegg
høres jo ut som en god forklaring det, men kunne du forklart det som skjer med spiralen på slutten også?
Vis hele sitatet...
Du mener det som ser ut som et svart hull som blir større? Det er vel temmelig åpenbart? Raketten går tom for drivstoff, og slutter å spraye ut. Det som allerede er i lufta beveger seg jo i samme retningen, og hullet i midten som sollyset ikke kan skinne på lengre, blir større og større, til det ikke er noe igjen.
Husker jeg var i bardufoss å så på den rakett-saken. Ble mye snakk om den gitt, men var gøy å se den live
Har du kilde KultNick?
Sitat av KultNick Vis innlegg
Du mener det som ser ut som et svart hull som blir større? Det er vel temmelig åpenbart? Raketten går tom for drivstoff, og slutter å spraye ut. Det som allerede er i lufta beveger seg jo i samme retningen, og hullet i midten som sollyset ikke kan skinne på lengre, blir større og større, til det ikke er noe igjen.
Vis hele sitatet...
du syns ikke det sorte hullet kommer litt vel fort mtp at teorien din består av at det er drivstoff?

har ikke trua på at sola plutselig på 2-3sekunder har 0 partikler å lyse på
Sitat av caperno Vis innlegg
Det var det jeg også først tenkte, men dette er vel noe de tidligere har sett der nede isåfall? Hvorfor det da kommer i media, og havner på youtube som noe mystisk, kan man jo spørre seg. Raketter på avveie i flere forskjellige land omtrent samtidig hørtes jo også litt rart ut.
Vis hele sitatet...
Ingenting media liker bedre enn saker hvor de får folk til og bli intressert, det er dog jobben deres.
Svanemerket
caperno's Avatar
Trådstarter
1234554321: Godt poeng!

Middle East UFO: Mysterious Light Over Israel, Syria, Confirmed To Be Russian Missile Test

Waat, no "Grunka Lunkas" come visit? Neida, dette var altså nok en russisk rakettest. Ikke så spennende altså, men fint å se på var det nok.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
På slutten av videoen din er det jo helt tilsvarende den "russiske raketten" som visstnok gikk på avveie og begynnte å spinne. Den kunne man se i fjor over hele Norge trur jeg det var.
Sitat av Kgrow Vis innlegg
du syns ikke det sorte hullet kommer litt vel fort mtp at teorien din består av at det er drivstoff?

har ikke trua på at sola plutselig på 2-3sekunder har 0 partikler å lyse på
Vis hele sitatet...
Det trenger ikke å være 0 partikler, men uten en vedvarende sprut av drivstoff, vil det som allerede er i lufta dele seg opp i mindre deler og dråper ganske fort.

Det er sikkert noen som er flink i fysikk som kan forklare dette nærmere.

Sitat av enanthate Vis innlegg
Har du kilde KultNick?
Vis hele sitatet...
http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/-...t-3052536.html
Sist endret av KultNick; 8. juni 2012 kl. 11:57.
Prikk lik ut hvordan den her er: http://www.youtube.com/watch?v=YnszlJC8iGs

og vi har hatt en selv her i Norge;http://www.youtube.com/watch?v=eFQjt_QsrYA
Sitat av somnium Vis innlegg
midtøsten, aka krig - mao. dette er en rakett som er på avveie.

case solved.
Vis hele sitatet...
Og det er sånne som deg som ødelegger disse trådene, hopper fort inn i en tråd som dette og er verdens ekspert på temaet uten en snøyt av forklaring på hva det kan være utenom ord som bare "er en rakett, case closed" Javel, hvordan begrunner du det? Ja det er krig i Syria, men det utelukker fortsatt ikke at unaturlige ting kan skje i det landet. Hørt om ordtake "Deny ignorance"? Mulig ikke siden du kom med den kommentaren.

Skal ikke si at jeg er uenig, kan godt være noe test av noe slag, men ey, våpentesting skjer i det skjulte, ikke der det er tusenvis av mennesker som kan observere, ta film og legge det ut på YouTube...
Shit ass. Vet at det der kan feires på denne måten i midtøsten. Mulig de tolker det som et tegn fra en eller annen gud. Men om guden med dette er sint eller gald - meg vet ikke!

Og for ikke å glemme, Armin Bahrami bør først settes på saken! Da blire liv
Sist endret av aeon_illuminate; 8. juni 2012 kl. 12:19.
Mest sansynlig dette:

http://english.ruvr.ru/2012_06_08/77444075/

The Strategic Missile Forces of the Russian Federation have conducted another successful test of the “Topol” Intercontinental Ballistic Missile, this time from the firing ground at "Kapustin Yar" in Astrakhan in Southern Russia.

The exercise saw the missile accurately hit its target on the firing range "Sary-Shagan" in Kazakhstan.

The test was conducted to confirm the stability of the basic performance characteristics of this class of missile reported the Ministry of Defense.

The ministry representatives added that all of the objectives of the test launch were met in full. In particular, it was possible to obtain information that will be used in the future to develop the means to overcome missile defense systems.
Vis hele sitatet...
Kan også være testing av missilforsvar i Tyrkia, Amerikanske missiler eller Israelske. Det er ganske mange land med ballistiske missiler i området.
Støtter opp om raketteorien. Er nok bare russisk maktdemonstrasjon. Mao, business as usual.

http://www.youtube.com/watch?v=cvSn1NuARl0

http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/-...t-3052536.html

http://www.definingcanada.ca/wp-content/uploads/2010/09/case-closed-stamp.gif
Sist endret av adivino; 8. juni 2012 kl. 23:27.