Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4603
Som tittelen sier, er jeg på utkikk etter vannpipe som kan kjøpes i Kristiansand.

Finnes det noen butikker som selger vannpiper her?

Skal røyke litt salvia, og den jeg har laget selv er ikke særlig behagelig å gjøre det på.

Helst ikke nevn nettbutikker, jeg handler der om jeg føler for det. Butikk jeg kan gå inn i er det jeg ønsker for øyeblikket

Jeg kan eventuelt strekke meg til lillesand/grimstad. Har bare så noia for at nettbutikker ikke pakker varene ordentlig inn slik at man kan se hva det er på postkontoret osv. Jeg sluttet med hasj og den slags for mange år siden og kommer ikke til å røyke det igjen, og derfor ville det være helt forferdelig om noen skulle tro jeg satt hjemme og puffet som en dum loner lissom
Tviler på du får mange svar med den avslutningen der ass!
Tenkte det samme, er jeg dum loner som sitter hjemme og puffer?
Det finnes en butikk rett ved markens. Husker ikke hva den heter, eller nøyaktig hvor den ligger (haha), men det burde gå greit å finne den hvis du leter og spør litt. Er en tyrker eller noe som driver den. Forhør deg litt i venneflokken, si noe om at du vil kom over en kul lighter eller noe, men finner ikke butikken igjen hvis du ikke vil at dem skal vite at du er ute etter vannpipe.

Synes forøvrig heller ikke det var noe i veien med avslutningen din
Ved Rema 1000 / ABC Kjøreskole i byen. Ligger ei lita tyrkersjappe der som du får kjøpt vannpipe på. Merk at kvaliteten er så som så, men det funker. Samt at prisen er stiv for kvaliteten.

Skal du ha noe ordentlig, kjøp på nett. Er 0 stress å kjøpe vannpipe.
Mener at det også er(eller kanskje var?)en kurdersjappe på torget som selger vannpipe og tobakk til mindreårige.
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Ved Rema 1000 / ABC Kjøreskole i byen. Ligger ei lita tyrkersjappe der som du får kjøpt vannpipe på. Merk at kvaliteten er så som så, men det funker. Samt at prisen er stiv for kvaliteten.
Vis hele sitatet...
Jepp. Kan legge til at denne butikken ligger i Tordenskjolds gate.
Den butikken med skatebanen der, eller det står i hvert fall en half pipe der tror jeg, rett med det store parkeringshuset, har glemt navnet og er elendig på gate-navn og slikt. Der selger dem i hvert fall tobakk, så vannpipe har dem sikkert og.
http://www.hyggeshop.no/

HYGGE NUF
Østre Strandgate 67
4608, Kristiansand

Telefon:
90 222 500

Tror det er han samme som drev hodebutikk.no, og han kunne man bare ringe for å bestille og så komme og hente det samme dagen i Kristiansand.
Har du prøvd tatosjoper
Noia for å bestille på nettet? Det er jo fullt lovlig med gear
▼ ... over et år senere ... ▼
Låner denne tråden, vet noen hvor det selges i kr.sand pr. dags dato?

Jeg vet at det selges på en asiatisk butikk på Kristian IVs gate i sentrum, men det er veldig lite utvalg.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Låner denne tråden, vet noen hvor det selges i kr.sand pr. dags dato?

Jeg vet at det selges på en asiatisk butikk på Kristian IVs gate i sentrum, men det er veldig lite utvalg.
Vis hele sitatet...
Har du forsøkt hyggeshop som det er lenket til litt lenger oppe i tråden?
Dronningsgate nede ved utstedet Spot og Cafe.com på andre siden av veien så selger de vannpiper.

Saphyr eller Phyr noe heter butikken, de har vannpiper i vinduet.
Sist endret av Onibawan; 26. oktober 2012 kl. 10:24.