Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1180
HackCon har på få år rukket å markere seg som den fremste datasikkerhetskonferansen i og utenfor Norges grenser gjennom god kombinasjon av aktuelle temaer, meget dyktige foredragsholdere (f.eks. de som lager "gratis" sikkerhetsverktøy som man kan laste ned fra nettet), praktiske tilnærminger til temaene og praktisk talt fravær av produktpromotering i foredragene.
Denne årlige todagerskonferansen er i år utvidet med en innledende kursdag forbeholdt konferansedeltakerne. Mer informasjon om HackCon finner du under "Om HackCon".

Velkommen til en unik sikkerhetskonferanse!
Vis hele sitatet...
Så lurer jeg på om noen her har vært på HackCon noen gang? Er denne konferansen verdt prisen dem skal ha?

Jeg funderer fælt på om jeg skal dit eller ikke.. Har veldig lyst, men det er jo ganske dyrt?
Det sitatet der har de skrevet om seg selv og er vel bare skryt fra sitt eget hold right? Det er ikke værre enn å søke på google. F. eks "hackcon forum" så får du kanskje opp hva andre har skrevet i diverse fora om nettopp dette arrangementet. Bare en idè
Har aldri hørt om det, og nettsidene var så fugly at jeg ikke orket å lese gjennom heller. Skulle jeg dratt på en sikkerhetskonferanse, ville jeg nok heller prøvd meg på Defcon i Las Vegas i overgangen juli-august.
Jeg har vært på HackCon, ifjor.
Det er som en mini-mini-mini-mikroskopisk versjon av DefCon. Lockpick village med Devian Ollam, og flere foredragsholdere fra DefCon.

DefCon er selvsagt best da, bedre enn BlackHat og
Beklager.. Av prinsipp så tar jeg ikke sider som omhandler datasikkerhet som har værre hjemmesider en hva jeg kunne laget med html og paint i 4. klasse noe serriøst i det heletatt.

Er de noe seriøse i det heletatt? Og er det så stor bragd å bli den største i Norge? Finnes det andre
i det hele?
Jeg vet siden suger, men det er litt nostalgisk preg over den.
konferansen er bra den. bare se på programmer fra tidligere konferanser, som ligger ute på den fine hjemmesiden.

Ingen bragd å bli størst i Norge nei. De andre som finnes som jeg vet om er NordSec, SecVest(samme folka som HackCon), Paranoia og Nasjonal sikkerhetsmyndighet sin sikkerhetskonferanse.