Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1655
Netcom- regningen har en egen post som heter spesialnummer. Jeg vet noen firmaer/ tjenester benytter femsifrete nummer, og jeg gjenkjenner det ene som postbanken.

Det andre nummeret har også fem siffer, og ved omfattende søk, fikk jeg endelig treff på en privatperson. Jeg kjenner vedkommende, men har aldri brukt dette nr. Vedkommende er kontrollfrik og står forøvrig m et uttall forskjellige mob.nr.

Det koster meg dyrt. På 15 dager utgjør dette nr over 300 kr. Noen som kan opplyse meg om hva som skjer?
Hva koster deg dyrt? Å ringe til nummeret?
Har du sendt veldig mye [Saldo] til 04800?
Regningens poster: varighet Antall sum

Innenlands
Netcom
Andre nett
SPESIALNUMMER: 00:29:03 15 301,50
Sett over fra opplysning
Tekstmeld
SMS kvitt
MMS
Innholdstj.
SMS utland
Til utland

Det er et nr som begynner på 470.
Foreslår at du ringer Netcom og spør :P
Har selvsagt snakket m Netcom flere ganger, men de hadde ikke oversikten over hvem som eier nr. Jeg har også prøvd opplysningen uten hell.
dette virket meget merkelig. det er ikke umulig å spore opp det nummeret, men jeg lurer litt på om du leser regningen din feil eller noe. evt kan du gi meg hele nummeret som tapper deg for penger ( for jeg kan jo ikke missbruke det på noen måte) så kan jeg ta det med på jobb, og ta en runde for så å gi deg litt opplysninger.