Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 857
Nå er det mulig noen absolutt ikke vil falle for ideen, men planen var altså at jeg gjorde et komplett design av hjemmesiden min uten å bruke ETT eneste grafikkelement. Bare CSS hele veien. Noen få undersider validerer enda ikke, men resten er på plass...

http://www.pmedia.no/~hp/

Tror nok jeg kanskje blir å legge til bakgrunnsgrafikk for logoboksen etterhvert.
Bra side. Men fargene syns jeg var grusome.
For brei side synes jeg.
Fæle farger - det ser ut som at siden har bleknet ute i sola.
Få litt luft øverst før selve siden begynner.

Hva slags font er det du bruker? Jeg synes ikke den var så behagelig å lese...
Syns skrifta var ALTFOR stor og til gjengjeld var skrifta på "Legg til" altfor liten

er enig med windozer i at fargene var grelle...
Skulle ønske jeg var fargeblind i dette tilfellet . Som de alle andre sier, så er fargene helt for jævlig, mildt sagt. Annet jeg kan tilføye er at headeren er litt for høy av å ha så lite med tekst. Dessuten syns jeg fonten er forferdelig. Men resten er fin og oversiktlig
Litt kjipt å måtte skrolle for å se bildene.
-Alt for bred side. Prøv å ha lik tekstbredde nedover hele siden.
-Likte ikke fargene. Det er en side som matcher forsjellige farger i sanntid ettersom du velger hvile farger du liker. Husker ikke adressen her på stående fot. Anyone?
-Rydd opp på bildesiden din. Veldig rotete.

Ellers en god idé å kun bruke css. Modemvenlig(for de som måtte ha det).

Må forresten bare si at Oslo by night-bildet var veldig pent!
Sist endret av froskenfredrik; 1. september 2005 kl. 20:23.
webdings
fuzzy76's Avatar
Trådstarter
Dæven folk er kjappe her inne.

- Krympa skriftstørrelsen, men fonten liker jeg så den blir.
- Krympa logoboksen i høyden.
- Delte billedgalleriet opp i to kolonner for bedre plassutnyttelse.

Sidebredden er tilpassa 1024, så den skal ikke være VELDIG bred. Det med at teksten flyter rundt menyboksen var ment som en feature, men det er oppe til vurdering.

Kan hende jeg bytter fargetemaet litt når jeg får sett meg rundt etter bakgrunnsbilde til logoboksen.

Croyfer, hvor mente du jeg burde ha luft, over eller under logoboksen?

Edit:
- Fjerna tekstwrapping rundt menyboksen.
- La til en loddrett strek mellom menyområdet og sideinnholdet.
Sist endret av fuzzy76; 1. september 2005 kl. 21:36.