Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 7357
Er så lei av øl og cider, trenger tips til noe ny alko. Sprit og vodka hater jeg.

Er Baccardi Razz noe digg? Evt noe annet som ikke koster skjorta.
Drakk det jævlig mye før, og faktisk er det ikke så værst å putte i kaffen.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Drakk det jævlig mye før, og faktisk er det ikke så værst å putte i kaffen.
Vis hele sitatet...
Men funker og bli full på?
Ja, razz har ca 32%. Brukte å banke neppå 1l på vors og da ble jeg stort sett vekt til nach igjen.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Ja, razz har ca 32%. Brukte å banke neppå 1l på vors og da ble jeg stort sett vekt til nach igjen.
Vis hele sitatet...
En flaske har "bare" 70 cl tho.

Pleide du og blande ut?
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
En flaske har "bare" 70 cl tho.

Pleide du og blande ut?
Vis hele sitatet...
Du får også 1 liter Bacardi på polet, men over til spørsmålet ditt. hvorfor er målet å bli full? er det ikke bedre å drikke å kose seg enn å å bli drita. Nå vet ikke vi dine smaksløker og du må smake på mye og se hva du liker. selv hva vi sier så er smaken som baken. Annet tips er å lage drinker, der har du et hav av muligheter
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
En flaske har "bare" 70 cl tho.

Pleide du og blande ut?
Vis hele sitatet...
Nei, blanda ikke ut nei. Er drittlei bacardi razz idag for å si det sånn.
Sist endret av NokErNok; 17. august 2022 kl. 22:57.
Sitat av RapTouR Vis innlegg
Du får også 1 liter Bacardi på polet, men over til spørsmålet ditt. hvorfor er målet å bli full? er det ikke bedre å drikke å kose seg enn å å bli drita. Nå vet ikke vi dine smaksløker og du må smake på mye og se hva du liker. selv hva vi sier så er smaken som baken. Annet tips er å lage drinker, der har du et hav av muligheter
Vis hele sitatet...
Forskjell på full og drita. Når jeg er full, kan jeg fungere som normalt, uten og sjonglere som en bajass.

Sitat av NokErNok Vis innlegg
Nei, blanda ikke ut nei. Er drittlei bacardi razz idag for å si det sånn.
Vis hele sitatet...
Helvete.

Er det den hvite baccardi flaska du drakk?
Sist endret av Kokosnøtt; 17. august 2022 kl. 23:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Forskjell på full og drita. Når jeg er full, kan jeg fungere som normalt, uten og sjonglere som en bajass.



Helvete.

Er det den hvite baccardi flaska du drakk?
Vis hele sitatet...
Nei den var blank, baccardi razz. Nesten 10 år siden jeg dreiv å bøtta neppå gifta der.
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Forskjell på full og drita. Når jeg er full, kan jeg fungere som normalt, uten og sjonglere som en bajass.



Helvete.

Er det den hvite baccardi flaska du drakk?
Vis hele sitatet...
Den hvite barcardi er vel kokosnøtt? Ikke noe fan av den, Barcardi rass er klar flaske med hvit klistremerke, helt grei å drikke den dog,
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
Den hvite barcardi er vel kokosnøtt? Ikke noe fan av den, Barcardi rass er klar flaske med hvit klistremerke, helt grei å drikke den dog,
Vis hele sitatet...
https://www.vinmonopolet.no/Nettbuti...Razz/p/4280201

Er vel denne her?
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ja der er bacardi rass. Den flaska jeg handla for ca 10 år siden så annerledes ut. Ikke for å være hæstkuk men det står jo bacardi razz på den hehe.
Sist endret av NokErNok; 17. august 2022 kl. 23:14.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Ja, razz har ca 32%. Brukte å banke neppå 1l på vors og da ble jeg stort sett vekt til nach igjen.
Vis hele sitatet...
1 liter med 32% sprit til en 70kg tung mann som er 20 år gammel inntatt over ca 2-3 timer gir en promille på nærmere 5. LD50 (promillenivået hvor sannsynlighet for død er 50% i voksne individer) er angitt til å være 4, dette kan selvfølgelig ligge høyere hos alkoholikere. For uerfarne og erfarne alkoholdrikkere som tror dette er noe annet enn skrytehistorie, ikke gjør noe liknende
Sitat av Thror Vis innlegg
1 liter med 32% sprit til en 70kg tung mann som er 20 år gammel inntatt over ca 2-3 timer gir en promille på nærmere 5. LD50 (promillenivået hvor sannsynlighet for død er 50% i voksne individer) er angitt til å være 4, dette kan selvfølgelig ligge høyere hos alkoholikere. For uerfarne og erfarne alkoholdrikkere som tror dette er noe annet enn skrytehistorie, ikke gjør noe liknende
Vis hele sitatet...
Jeg har vært på rusbehandling for alkohol. Etter 1l ble jeg som sagt liggende, aldri målt promille bortsett fra dagen derpå og mot kvelden hende det seg den viste opptil 0.6.
BRAND ∞ STRONG
Kommer mange smaksvarianter, Bacardi Razz er som navnet tilsier med bringebær smak. Andre varianter er:
Bacardi Mango
Bacardi Coconut
Bacardi Limón
Bacardi Mojito

Den mest nøytrale er vel Bacardi Carta Blanca.
Du må nesten bare prøve deg frem.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Kommer mange smaksvarianter, Bacardi Razz er som navnet tilsier med bringebær smak. Andre varianter er:
Bacardi Mango
Bacardi Coconut
Bacardi Limón
Bacardi Mojito

Den mest nøytrale er vel Bacardi Carta Blanca.
Du må nesten bare prøve deg frem.
Vis hele sitatet...
Mon tro hvem av dem som er best og drikke? Har prøvd den mojitoen, varl helt ok.

Hvem er din favoritt?
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Hvem er din favoritt?
Vis hele sitatet...
Drikker ikke så ofte, men når jeg gjør det er det gjerne whiskey og eller
Bacardi Razz er veldig søtt, smaker godt med 7up/Sprite/Singo + isbit.
Personlig, liker jeg Mørkt Captain Morgan (40%) + Coca cola (med sukker).
Bacardi razz funker det men pga noen overdrivelser som fjortiss blir jeg kvalm av tanken på å drikke det igjen nå
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Telesfor Vis innlegg
Personlig, liker jeg Mørkt Captain Morgan (40%) + Coca cola (med sukker).
Vis hele sitatet...
Støtter Captain Morgan, liker også Havana Club 7 Años , men jeg foretrekker å drikke det bart
Sitat av Telesfor Vis innlegg
Bacardi Razz er veldig søtt, smaker godt med 7up/Sprite/Singo + isbit.
Personlig, liker jeg Mørkt Captain Morgan (40%) + Coca cola (med sukker).
Vis hele sitatet...
Captain Morgen er et superbra forslag faktisk.

Men hvordan er smaken på den? Kanskje vanskelig og forklare.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Men hvordan er smaken på den? Kanskje vanskelig og forklare.
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt hvordan jeg best skal beskrive smaken. Den er litt søt, rund og lett å like/drikke.
Jeg drikker den som jeg ville gjort med en Whisky, jeg nipper til den bar.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Vet ikke helt hvordan jeg best skal beskrive smaken. Den er litt søt, rund og lett å like/drikke.
Jeg drikker den som jeg ville gjort med en Whisky, jeg nipper til den bar.
Vis hele sitatet...
Captain Morgan må vel blandes ut og? Med cola? Om jeg kjøper 1l flaske.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Captain Morgan må vel blandes ut og? Med cola? Om jeg kjøper 1l flaske.
Vis hele sitatet...
Du må ingen ting, men ja, rom og cola er en klassisk drink. Jeg syns den er kvalmt og alt for søtt og derfor tok det lang
tid før jeg testet det rent. Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å smake det rent først.

Hvis du er usikker på om du liker dette og redd for å gjøre et bom kjøp er jo en mulighet å bestille det ute, men
samtidig er det litt bortkastet å betale 100-120 kr for 2cl når en flaske på 70cl koster 360kr.

Du får forskjellige typer, dette er den jeg drikker.
Sist endret av vindaloo; 18. august 2022 kl. 13:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Kokosnøtt Vis innlegg
Forskjell på full og drita. Når jeg er full, kan jeg fungere som normalt, uten og sjonglere som en bajass.



Helvete.

Er det den hvite baccardi flaska du drakk?
Vis hele sitatet...
Hvis du bryter ut i ukontrollert sjonglering når du er drita, vil jeg egentlig si du høster litt stilpoeng for det.
Ren Jack Daniel’s med is er gull
Jæger, redbull, iste fra pose du blander selv, sitron & isbiter.
Hvis Rom er aktuelt, Diplimatico og et par isbiter, ha for guds skyld ikke cola i den...