Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4078
Etter å ha eid og brukt en 2011 MBP, oppgradert med 16GB internminne og 1 TB SSD. Virket som den skulle, rask til det jeg brukte den til. Problemet var at fremtidige oppdateringer stoppet opp, greit med opperativsystemet, det er bra, men når sikkerhetsfiler også uteblir, da blir det for risikabelt.
Kjøpte derfor en ny MBP, 13", 16 GB og 1TB disk. Ei fantastisk fin maskin, liten, lett, tynn. Overførte data fra gamle maskin, alt virker som det skal.
Men om jeg kan gjøre så mye mer med denne enn den gamle, er litt usikker 🤔
Fint! Bare å ta kontakt igjen om det er noe mer du skulle ha behov for å lufte. Tillykke med ny computer!
Takk for informasjonen. Den er notert og vil bli tatt til etterretning. Ha en god dag videre!
Den gamle kan fungere som mediasenter eller server for testing (om du driver med noe sånt) f.eks. Men det er nok litt begrenset hva du kan bruke den til.
Er jo mye bedre skjerm osv, retina liquid og bedre tastatur. Også raskere vil jeg tro.