Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 585
Jeg kjøpte Macen min for over et år siden. Den tåler nesten ikke at Safari brukes noen ganger før den blir overopphetet.Jeg var dum å gikk på limpinnen til selgeren og angrer veldig med tanke på at jeg kunne fått en mye bedre PC for samme pris. Mac er ikke det som det en gang var. Jeg er ikke teknisk til å greie å fikse den overopphetningen, men vil anta at mulig noe er galt med maskinen. Det er mest når jeg spiller enkle spill det skjer. Er det reklamasjonsgrunnlag?

Her er hva macen inneholder av tekniske spesifikasjoner.


MacBook Pro (16-inch, 2019)
Prossesor: 2,3 GHz Åttekjerners Intel Core i9
Minne: 16 GB 2667 MHz DDR4
Startdisk: Macintosh HD
Grafikk: Intel UHD Graphics 630 1536 MB
Hører det er flere som sliter med det samme på den generasjonen der. Da sliter du med reklamasjon hvis det ikke er noe konkret feil.

Det har vært flere spørsmål om det samme. Viktig at den står på flat underlag og får luft under.
Bruker du en dockingstasjon til skjerm? Om ja, ikke lad PCen fra samme side av maskinen som dockingstasjonenen er koblet til. Ha laderen på motsatt side
Støvrens og bytt kjølepasta. Hjelper garantert litt. i9 cpu har et rykte for å være glodhete, men skal ikke overopphete av surfing.


Du finner video på youtube til din modell.
Her har det akkurat vært en tråd om det samme

https://freak.no/forum/showthread.php?t=332600