Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 888
Fått hørt folk kan gjøre mye sjukt med forsikringene sine. Få tilbake penger å ting, hvordan fungerer dette? Noen med noe gode tips på hvordan vi kan bruke dem maksimalt å få mest tilbake? Har en mobil liggende som jeg gjerne sku fått kjørt gjennom en forsikring også. Livsforsikring, reiseforsikring, innbo, katt og hund. Må være noen smutthull her.
Reiseforsikring. Det gjelder så si tvert du beveger deg ut av huset. Jeg ramla å slo ut tenner og tok det på reiseforsikring.
Jepp! Det heter forsikringssvindel!
Kjenner en som ville på betalt ferie..
Dusten meldte fotokamera sitt mistet / stjålet under reisen, fikk utbetalt hver eneste krone og slikt fikk han en betalt ferie. Ikke anbefalt, han måtte anmelde forholdet å lyge oppi trynet til politiet.
Lurt å sette uhellet/ulykken/ranethvasomhelst så nært avreise punkt som mulig. Da kan du bruke unnskyldningen at du ikke rakk å dra til politiet før du reiste hjem igjen, så slipper du å stresse med utenlandsk purk å lygi oppi trynet pårem.

Jeg har hatt "uflaks" i Køben, Los Angeles, Barca og London, selv Tøyen, og det har gått bra hver gang. Reiseforsikring ble dog noen hakk dyrere etterhvert
Sist endret av Majao Gibensis; 28. juli 2022 kl. 16:46.
Som nevnt; Reiseforsikring er alfa omega!

Tlf ble stjålet: innbo var egenandelen 3500 den var verdt 4

Reiseforsikring: null egenandel