Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1148
Hei, jeg lurer på når jeg kan ta heroin etter at jeg har tatt suboxone. Jeg har tatt veldig lite suboxone i ca 1 mnd nå, bare 1 til 3 små hjørner om dagen, jeg injiserer lappen. Men jeg har fått tak i god heroin, visst nok, jeg prøvde litt i sted, jeg fikk rushet å klarte ikke ta alt, men ble ikke stein etterpå, jeg tok sub for ca 6/7 timer siden. Hvor lenge må jeg vente før jeg blir stein etter heroininntaket??
Sist endret av gunhj; 22. juli 2022 kl. 00:55. Grunn: Kom borti knappen
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Jeg tar 8mg subutex om dagen og jeg pleier å vente 48 timer, men det skal fortsatt mye dop til da. Injiserer ikke så det skal mindre til med sprøyte. Men jo lenger du venter jo bedre/verre er det. Trodde ikke suboxone gikk an å injisere pga nalokson jeg? Du må vite ordentlig hva du driver med før du sprøyter i deg opiater av noe slag. Forsiktig
Trådstarter
8 0
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Jeg tar 8mg subutex om dagen og jeg pleier å vente 48 timer, men det skal fortsatt mye dop til da. Injiserer ikke så det skal mindre til med sprøyte. Men jo lenger du venter jo bedre/verre er det. Trodde ikke suboxone gikk an å injisere pga nalokson jeg? Du må vite ordentlig hva du driver med før du sprøyter i deg opiater av noe slag. Forsiktig
Vis hele sitatet...
Okei, jeg har aldri hørt om ang dette med at man ikke kan injisere suboxone, har brukt det i snart 5 år før.. jeg sluttet i januar å har aldri vært så syk hele mitt liv men uansett jeg har alltid vært forsiktig av meg 😊👍🏻
Har bare lyst å vite om jeg blir stein før jeg evt begynner å bruke opp det brune🤔
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du injiserer lappen? Da er det ikke en rusfølelse du har kjent på de siste ukene, men abstinenser. Suboxone har nemlig nalokson i seg som "aktiveres" dersom det sniffes eller skytes. Subutex kan derimot fint skytes. Ellers skal du vente til buprenorfinen er ute av kroppen før du tar heroin. Jeg venter minst 24t.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du injiserer lappen? Da er det ikke en rusfølelse du har kjent på de siste ukene, men abstinenser. Suboxone har nemlig nalokson i seg som "aktiveres" dersom det sniffes eller skytes. Subutex kan derimot fint skytes. Ellers skal du vente til buprenorfinen er ute av kroppen før du tar heroin. Jeg venter minst 24t.
Vis hele sitatet...
Har hørt dette utallige ganger selv, men når jeg var på kjøret så injiserte jeg subuxone en god del ganger uten problemer. Det er mulig nalokson ikke har noen innvirkning ved bruk av buprenorfin på samme måte som andre opioider "ikke slipper til" når man bruker stoffet.
En gyllen regel er når det blafrer i baken kan du ta heroin uten problemer.

Da er du sikker på nalaxonen ikke påvirker.
Anonym bruker
"Lykkelig Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siden der er bra tving deg til å spare det til subben er ute