Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1320
Jeg tenker at på nudiststrender er det uforskammet å gå rundt med ereksjon man har fått av å se en eller flere nakne kvinner der, men om man får det mens man kler av seg for så at man skynder seg ut i vannet for å skjule den. Så er det ikke noe galt i om noen har lagt merke til at man fikk en ereksjon før man kom seg ut i vannet, for går man ut i vannet ikke bare fordi man skal bade naken. Men også får å skjule ereksjonen, så er det ikke noe galt i at man har fått ereksjon og at noen har lagt merke til det da det bare er i noen få sekunder før man kom seg ut i vannet. For man gjør jo noe for å skjule den da, akkurat som hvis man dekker seg til med ett håndkle. Og det blir jo akkurat det samme som hvis noen bare i noen få sekunder har lagt merke til at man har fått en ereksjon, før man har dekket seg til med en håndduk. Jeg spurte Oslo naturistforening litt om dette, og da svarte de jo. Men at de fleste venner seg til at det ikke er nakenhet i seg selv som er tennende, men situasjonen. Og at det pleier å gå bra. Hvis man går på en nudiststrand ikke bare for å bade naken, men også fordi man vil se nakne damer. Så kan man noe for det om man får ereksjon av å se nakne damer, men jeg tror ikke det for alle menn er like lett å legge bort tanken på at man vil se nakne damer på nudiststranda når man drar dit for å bade naken. Og for menn som tenker ekstra mye på sex og nakne damer, sånn at de tenker på det omtrent hele tiden. Så tror jeg ikke det er like lett, som det er for menn som tenker mindre på sex og nakne damer. Og hvor mye menn tenker på sex og nakne kvinner, er jo forskjellig ifra mann til mann. Sånn at noen menn tenker mindre på det enn andre menn og omvendt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du vet du kan ha en indre monolog uten å måtte legge det ut på freak?

Så... du vil henge med nudister og er enten genuint redd for å få ereksjon eller muligens en creep som prøver å rettferdiggjøre at du får ereksjon.

Du får manne deg opp å prøve da, jeg tviler på at du er første person som får ereksjon blandt nudister, så lenge du oppfører deg noenlunde og ikke veiver den i ansiktet på folk så går det nok helt bra.
Det er jo ikke akkurat nudistrendenes ekvivalent til Miami beach vi snakker om her antar jeg. Har ikke mye egenerfaring, men Huk på Bygdøy er tilsynelatende ikke overbefolket til vanlig. Godt mulig jeg tar feil.

For all del - hvis du må tilbringe timesvis under vanndekke grunnet barnefamilier og pensjonister så er det temmelig bekymringsverdig spør du meg.