Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 863
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil imoen dekke behovet?
For første gang på årevis er det helt tomt for benzo i byen.
Nei, Imovane har ganske kort halveringstid. Og er langt ifra like potent synes jeg. Om jeg bruker vival 1 dag så svetter jeg som en gris natta etterpå selv om jeg har tatt Imovane. Og jeg bruker ikke vival så ofte.
Amfetamin hjalp meg da jeg hadde jævlige abstinenser på xanax/rivotril.
Sist endret av NokErNok; 18. juli 2022 kl. 11:57.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Amfetamin hadde nok bare gitt meg mer noia.

Men imoen vil vel holde meg frisk til jeg kommer meg inn til Oslo i morgen?
Abstinensene kommer nok i morgen tidlig.
Imovane holder deg frisk noen timer kanskje. Jeg bruker det for søvn og om jeg ikke har sovna etter 1-2t er det bare å gi opp for da har allerede funken tapt seg betraktelig.
Imovane vil helt klart hjelpe mot abstinensene, det har heller ikke så kort halveringstid som han over meg hevder, det er det stilnoct som har. Amfetamin er absolutt ingen løsning her, kanskje hjelper det litt helt til nedturen kommer, men da blir det bare verre og ingen vil ha noia eller enda mere angst når man har benzo abstinenser.
Sitat av itschaaaboyyy Vis innlegg
Imovane vil helt klart hjelpe mot abstinensene, det har heller ikke så kort halveringstid som han over meg hevder, det er det stilnoct som har. Amfetamin er absolutt ingen løsning her, kanskje hjelper det litt helt til nedturen kommer, men da blir det bare verre og ingen vil ha noia eller enda mere angst når man har benzo abstinenser.
Vis hele sitatet...
Du må redosere Imovane ganske ofte da. Halveringstid er ca 4-6t. Jeg har grei erfaring med xanax og Imovane er et litt annet type preparat.
Som jeg sa tidligere for jeg lette abstinenser av 1 dags bruk med vival uten at imovane hjelper noe spess på det...
Men om det er det eneste du har så kan du jo prøve.
Sist endret av NokErNok; 18. juli 2022 kl. 12:09.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Du må redosere Imovane ganske ofte da. Halveringstid er ca 4-6t. Jeg har grei erfaring med xanax og Imovane er et litt annet type preparat.
Som jeg sa tidligere for jeg lette abstinenser av 1 dags bruk med vival uten at imovane hjelper noe spess på det...
Men om det er det eneste du har så kan du jo prøve.
Vis hele sitatet...
Imovane er veldig beroligende og ganske potent i lave doser. Ser på nettet at det står 4-6 timer, det er ikke så mye som jeg hadde inntrykk av. Funker langt ut på neste dag dersom jeg tar 15mg. Men uansett vil det hjelpe om han har nok tilgjengelig
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Herlig. Noen som kan bekrefte at ksalol er i omløp? Gått flere uker uten at noen har hatt. Frykter storbeslag
Vet ikke hvilken by det er, men vet at i trondheim finnes det.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tenker jo å reise til Oslo. Enklest å få ordna ting på gata.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Herlig. Noen som kan bekrefte at ksalol er i omløp? Gått flere uker uten at noen har hatt. Frykter storbeslag
Vis hele sitatet...
Har ikke sett ksalol på en god stund her heller, usikker på hvorfor. Er mye 0,5mg xanax da, tror det er mye rundt om også. Små rosa piller
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I Bergen er stolpene tilbake ��
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vet at det er et stort parti som ligger i Oslo akkurat nå og blir levert ut til folk nå any moment.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Hævver av det i Oslo
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Hævver av det i Oslo
Vis hele sitatet...
1mg ksalol?