Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2377
Noen kyndige med erfaring fra det spesifikke området?

Holder på å sette opp en nettbutikk via mystore.no. For å integrere fiken regnskapet med mystore må jeg nødt til å bruke connectmyapps appen. Fra fiken sin side har jeg fått lastet opp API og klargjort alt, men fra mystore sin side var det verre (ganske sikker på at se gjør det så vansklig så mulig så folk må betale de for å fikse det når jeg ser hvor lett det var på fiken sin side) Uansett, noen som kan hjelpe?
Er det API token du ikke får ut av MyStore?

Jeg vet hva som må gjøres, men trenger mer info. Hvor er det du sitter fast?
Trådstarter
17 2
Sitat av Salazar Vis innlegg
Er det API token du ikke får ut av MyStore?

Jeg vet hva som må gjøres, men trenger mer info. Hvor er det du sitter fast?
Vis hele sitatet...
Ja, det stemmer. Sitter på siden til connectmyapps. Er på den siden hvor jeg må fylle inn *shop name og *API token. Sistnevnte finner jeg ikke ut av

"To register MyStore please do the following"

•Follow the steps in this help artivle to generate an API token (Kommer ikke inn på denne "403 forbidden"
•Enter your shop name and the API token in the box below
• Press authenticate

*Shop name

*API token
Sist endret av Totiye; 29. juni 2022 kl. 22:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Totiye Vis innlegg
Ja, det stemmer. Sitter på siden til connectmyapps. Er på den siden hvor jeg må fylle inn *shop name og *API token. Sistnevnte finner jeg ikke ut av

"To register MyStore please do the following"

•Follow the steps in this help artivle to generate an API token (Kommer ikke inn på denne "403 forbidden"
•Enter your shop name and the API token in the box below
• Press authenticate

*Shop name

*API token
Vis hele sitatet...
Denne linken skal virke:
https://cma.zendesk.com/hc/en-us/art...an-Application
Trådstarter
17 2
Sitat av Salazar Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk for hjelpa! Fremgangsmåten her var riktig, og fikk ut API, men fikk feilmelding på slutten pga et eller annet Da må jeg snakke med mystore imorgen! Men takk uansett! Et bra tips som ble dårlig gjennomført av meg
Sitat av Totiye Vis innlegg
Takk for hjelpa! Fremgangsmåten her var riktig, og fikk ut API, men fikk feilmelding på slutten pga et eller annet Da må jeg snakke med mystore imorgen! Men takk uansett! Et bra tips som ble dårlig gjennomført av meg
Vis hele sitatet...
Ingen problem!

Hvis store name og API token er riktig, må du nok høre med MyStore, ja.