Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2498
Hvordan kan jeg gjøre dette?

Er fyllesyk, blakk og stuck i Oslo.

Vet noen om det er mulig å betale med faktura på toget?
Tror ikke det går å kjøpe billett på faktura men bota du får for å kjøre uten billett er faktura. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å ringe noen som kunne vippsa deg eller vippsa noen som var villig til å kjøpe billett til deg. Evn bomme noen penger hvis ingen kan hjelpe deg, en tier her og en tier der blir plutselig en billett.

Eller snakke med personalet på Oslo S.
Ta sjansen på bot/gjem deg på do og ta lærdom av å ikke feste når du ikke har råd.
Snakk med bilettskranken på Oslo S er mitt tips.
Er vel litt sent nå, men du kan gå på sosialkontoret å få nød-rekvisisjon til togbillett.
Det ligger i samme bygget som ... legevakten... Ja. Jeg husker ikke helt. Har brukt det selv. Men lenge siden.
Det gikk veldig fort. Få spørsmål.
Sist endret av Arex_x; 23. april 2022 kl. 18:24.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Det gikk veldig fort. Få spørsmål.
Vis hele sitatet...
Da har du truffet rett person.
Jeg har stått hos NAV med lua i hånden og uten noe sted å sove eller penger til mat og allikevel måttet gå tomhendt derfra.
"Sov hos noen" eller "kom tilbake i morgen" har hvert svar jeg har fått selv om de plikter (tror jeg) å skaffe midlertidig overnatting.
Er NAV åpent på lørdager da?
▼ ... over et år senere ... ▼
Det letteste er jo bare å oppgi en annen persons personsnummer og bruke chili så får du opp folkeregistrerte adresse til vedkommende
Bleh sjekk opp før dere (noen) uttaler dere. Faktura på vy er ett fullt mulig betalingsmiddel.

https://www.vy.no/kundeservice/spors...etereservasjon
Fuck Mr. Plod!
Sitat av z3w3x Vis innlegg
Det letteste er jo bare å oppgi en annen persons personsnummer og bruke chili så får du opp folkeregistrerte adresse til vedkommende
Vis hele sitatet...
Tror du han fortsatt sitter å vurderer toget hjem?

Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Bleh sjekk opp før dere (noen) uttaler dere. Faktura på vy er ett fullt mulig betalingsmiddel.

https://www.vy.no/kundeservice/spors...etereservasjon
Vis hele sitatet...
Yes absolutely, men funker bare på nett versjonen.
Sist endret av Nøddy; 19. november 2023 kl. 02:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.