Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2828
Hallais.

Jeg venter på en forsending fra Polen. Jeg bestiller jevnlig fra en nettbutikk som har lager der og vanligvis tar det om lag 2 uker fra jeg bestiller til jeg kan hente pakken i nærmeste post i butikk.

Nå derimot har pakken vært til fortolling siden 11. mars. Produktene jeg har bestilt er i gråsonen, så i værste fall får jeg et brev i posten. Det har jeg heller ikke fått.

Spørsmål 1) skanner de absolutt all utenlandspost på gardemoen?

Spørsmål 2) noen andre her som har bestilt noe fra utlandet den samme perioden som opplever det samme som meg? Det skal vel ikke ha noe å si om forsendelse har blitt sendt med fly fra Sverige, USA eller Polen?
Halloisen spurvegutt

Sitat av Itchycat Vis innlegg
Skal love deg at det ikke er noe vits i å bestille fra utenlandet, er null sjans for at det kommer igjennom.

Snakker av erfaring, var en kar som sendte noe Ket til meg ved å putte det i en lekebil og pakke, og få det til å virke som forseglingen var ubrutt, selv det ble tatt, og det var jammen meg skikkelig «stealthy».

Skal du kjøpe fra darknet kjøp fra Norge. Eneste som kanskje kan komme gjennom er lsd, ikke noe annet.
Vis hele sitatet...
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Opplevde at jeg kunne få gjennom rundt 90% før corona. Men nå etter 2019 så virker det nesten som om de tar rundt 90%.
Bestilte nettopp noe som kom i form av nesespray fra Sverige for ca. 2 uker siden. Tviler på at det kommer.

Heldigvis var det bestilt til en såkalt falsk postkasse. ALDRI bestill til egen adresse, for noe vil bli tatt uansett.
Vis hele sitatet...
Sitat av anonfreakv2 Vis innlegg
Har kun bestilt stoffer fra utlandet som forsåvidt kan regnes som legemidler. De ligger trossalt i gråsonen, men har blitt stanset hver gang ila 2021-2022. Det er snakk om phenibut, kava og lignende. Har gitt opp på utenlands
Vis hele sitatet...
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Ca 80% av det jeg har bestillt har blitt tatt. Dette er dog noen år siden, å de tar mer nå enn før.

Men kjør på. 5-20% sjans er jo en sjans.

Altså, ingen vet. Jeg kan ha hatt postsperre, selger leverer ikke osv.. noe har bare forsvunnet uten at jeg har hørt noe ennå, men det kan jo fortsatt skje.
Man kan vente på snuten i 2år, plutselig står de på døra med ransakelsesordre.

Bare det gjør det ikke verdt bestilling fra utland; noiaen når pakken ikke dukker opp, og du heller ikke hører noe.
Enten er du bøffa av selger,
eller så kan snuten plutselig stå på døra et år eller 3 senere.
Vis hele sitatet...
Sitat av 7kr8 Vis innlegg
Jeg fikk full razzia av 20stk clonazolam fra Tyskland, og det var tilogmed blottere i ett jævla brev.

Hvis du skal prøve så betal for all del med krypto og ikke til egen postkasse.
Vis hele sitatet...
Sitat av Mirriran Vis innlegg
SWIM bestilte tre ganger fra utlandet, div. stoffer. Første kom igjennom, andre ble stoppa, tredje gangen sto det seks mann på døra for razzia.
Vis hele sitatet...
Hvis du sikter til PWO har min vært hos tollen også siden 29 mars
Sitat av lokomokokoko Vis innlegg
Halloisen spurvegutt
Vis hele sitatet...
Freak sin subjektive statistikk skal jeg ta med en klype salt, men takk for sitatene. Jeg tar poenget, men dette er kosttilskudd og ikke knarkotika.

Sitat av Darkbull Vis innlegg
Hvis du sikter til PWO har min vært hos tollen også siden 29 mars
Vis hele sitatet...
Kanskje litt mere tilfeldig da, at feks tollerne opplever mye sykdom eller det er unormalt mye post om dagen.
Sist endret av Superspurv; 6. april 2022 kl. 06:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fikk igår 3 bokser pwo som inneholder dmaa, dmae++

Fra boddyshock, bestilt for kanskje 1,5-2mnd siden
Kosttilskudd går vel under mat og næringsmidler?
Sitat av supersoda Vis innlegg
Fikk igår 3 bokser pwo som inneholder dmaa, dmae++

Fra boddyshock, bestilt for kanskje 1,5-2mnd siden
Vis hele sitatet...
Nice, jeg er like bak deg i løpet. Da kan jeg endelig roe litt ned.

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Kosttilskudd går vel under mat og næringsmidler?
Vis hele sitatet...
Joda, men det jeg har bestilt har noen ingredienser i gråsonen. Så Razzia slipper jeg, men kjedelig å få varene (i værste fall) kastet i søpla.
Sist endret av Superspurv; 6. april 2022 kl. 14:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kjøpte du PWO fra darklabs.pro? Vurderer å kjøpe derfra.
Sitat av Nanobob Vis innlegg
Kjøpte du PWO fra darklabs.pro? Vurderer å kjøpe derfra.
Vis hele sitatet...
Nei, fra bodyshock. Sikkert samme greiene.
Kjøpte selv noe greier fra science.bio (RIP) som tilfeldigvis også har vært i tollbehandling siden 11. mars. Er tydeligvis noe som tar tid
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Nei, fra bodyshock. Sikkert samme greiene.
Vis hele sitatet...
Min var visst stoppet for destruksjon.

Hele sendingen. Rart. Kuk Jack3d som er ulovlig, kjøptr ny formuøa Mesomorph også, den er jo ikke ulovlig.
Er så bingo greierne der.
Selger merker varene som han shipper til meg som creatin. Pakken med 2 bokser var åpnet og sjekket, det samme med pakken som kom dagen etter.

Var PWO’en "STIM JUNKY 435G" som inneholder menger pr dosering av f.eks DMAA, DMHA, DMAE+++

Måtte dog betale rundt 570ish på postkontoret for fortollingen.

Min lå til fortolling i ca 1 uke.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hallais.

Jeg venter på en forsending fra Polen. Jeg bestiller jevnlig fra en nettbutikk som har lager der og vanligvis tar det om lag 2 uker fra jeg bestiller til jeg kan hente pakken i nærmeste post i butikk.

Nå derimot har pakken vært til fortolling siden 11. mars. Produktene jeg har bestilt er i gråsonen, så i værste fall får jeg et brev i posten. Det har jeg heller ikke fått.

Spørsmål 1) skanner de absolutt all utenlandspost på gardemoen?

Spørsmål 2) noen andre her som har bestilt noe fra utlandet den samme perioden som opplever det samme som meg? Det skal vel ikke ha noe å si om forsendelse har blitt sendt med fly fra Sverige, USA eller Polen?
Vis hele sitatet...
Vi er i tilnærmet identisk situasjon.

Jeg bestilte (PWO med DMAA/DMHA/Nootropics samt noe multivitamin) den 14.03. Multivitaminen ble jeg refundert for da de var tom for denne, men PWOene ble sendt.

De gikk ut av Polen den 15.03. På ordren står det forventet leveringsdato 21.03.22.

Jeg hører ikke en dritt før forrige fredag den 02.04, da mottar jeg et brev fra Posten med krav om fullmakt til å fortolle varene. Opplasting av et dokument som dokumenterer pakkens innhold samt mitt personnr.

Jeg mailer bodyshock og får et dokument som beskriver kreatin og en langt lavere pris i retur.

Laster opp dette dokumentet.

Per i dag. sto det fortsatt at posten hadde mottatt min dokumentasjon når jeg forsøker å spore pakken. Ringer posten og får vite at pakken nå er inne til godkjenning av tolletaten.

Aner ikke om sistnevnte er rutine for alle pakker eller ikke. Noterer meg at mange har sendt inn tilsvarende dokumentasjon og fått pakkene sine. Da med ting som SARMS, prohormoner ol. som faktisk er ulovlig.

DMAA er ikke ulovlig folkens, nå må folk for en gangs skyld ha dette klart for seg: DMAA er ikke definert på narkotikalisten og ei heller dopinglisten (Stortinget sin, ikke WADA sin, WADA sin er helt irelevant her) men det kan fortsatt returneres eller enda verre destrueres av tollen.

Har bestilt fra bodyshock før (i fjor) da kom ting fram etter noen uker ut en at jeg måtte laste opp noe dokumentasjon.

Blir varene mine returnert eller destruert gidder jeg ikke å bestille noe som helst derfra igjen.
Sist endret av NoBro; 7. april 2022 kl. 16:46.
Tidligere har fortolling aldri vært noe problem. Selvom den boksen jeg vanligvis kjøper koster 43 euro, så skriver de på følgeseddelen at den koster 9,99 euro.

Skal også nevne at denne gangen har jeg kjøpt en ting til, men der endret de produktnavnet til aminosyre.

Fjernet de ikke den 350 kr grensa på fortolling slik at man må fortolle uansett? Jeg har egentlig aldri blitt helt smart på det greiene der..
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Tidligere har fortolling aldri vært noe problem. Selvom den boksen jeg vanligvis kjøper koster 43 euro, så skriver de på følgeseddelen at den koster 9,99 euro.

Skal også nevne at denne gangen har jeg kjøpt en ting til, men der endret de produktnavnet til aminosyre.

Fjernet de ikke den 350 kr grensa på fortolling slik at man må fortolle uansett? Jeg har egentlig aldri blitt helt smart på det greiene der..
Vis hele sitatet...
Vet at mange har fått ting i posten etter samme prosedyre som min pakke tydeligvis er, og muligens din.

Men inntil jeg ser den er shippet videre anser jeg den som tapt, og det blir isåfall lærdom.

Selv noe så simpelt som pwo med dmaa blir isåfall kun bestilt innenlands heretter.