Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1907
Heisann!

Er ute etter noen syke hardstyle sanger til x trip.

Mange som opplever at enkelte sanger bare treffer en sweetspot og gjør turen enda bedre. Har opplevd dette selv, har du?

Kom gjerne med forslag til sanger jeg kan legge til i lista
Har ei ganske bra liste på spotify til det. Send meg PM så skal du få link!

Så kan du velge og vrake selv, orker ikke skrive opp alle her haha.
Sist endret av vannflaska; 7. mars 2022 kl. 03:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
The heavy syns keg kicker hardt på tur
your my angel
immortal av playaphonk
Alt av Headhunterz og Refuzion. Skikkelig digge euforiske/oppløftende melodier.
Marlo - Haunted (Dimatik edit) på peak er syk. Audiotricz - Illuminate the way er også bra.
Hiv på settet "Malice In Wonderland" på YouTube, det er fullstendig sjukehus når man turer!
Sist endret av Lyra; 7. mars 2022 kl. 22:48.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Hiv på settet "Malice In Wonderland" på YouTube, det er fullstendig sjukehus når man turer!
Vis hele sitatet...
Er vel mer sinnsykehus,for gammel merker jeg
Sitat av above Vis innlegg
Er vel mer sinnsykehus,for gammel merker jeg
Vis hele sitatet...
Kjenner flere på 50 + som er på Defcon1 så syns du bør være vesentlig eldre for å skylde på alderen haha
Trådstarter
9 0
Skal sjekke ut disse

Anbefaler et par sanger som ikke er hardstyle, men klikker helt på e

The pitcher - Savor time (aero chord remix?

K-391 - Nightmare

Hør disse på peak med bra headsett og du vil definitivt kose deg!

TJR, Joel Fletcher - Rollin'

Syk sang med passende navn

Audiotricz- Shamed

SYK SANG
Sist endret av kakestøkket; 11. mars 2022 kl. 18:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har ikke testet mdma, men mye av wasted penguinz er ganske euforisk/oppløftende.
Tipper det passer bra til turen
Ikke nøyaktig det du ber om, men for meg er det et MUST å høre L$D av A$ap Rocky hver gang jeg tar MDMA eller psykedelisk. Jeg kjører ofte hardstyle selv, men tar meg alltid et par pauser hvor jeg legger meg i sofaen og koser med noen eller danser sakte og bare føler meg selv og alle rundt meg mens den sangen står på. Euforien blir så sinnsykt mye mer intens av å høre den sangen.