Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1935
og vis, er det noe annet man må gjøre en å knuse opp å sette i vann?
Anonym bruker
"Bekymret Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare ikke gjør det. Du e ung å lek med sprøyte e aldri veien å gå
Fuck Mr. Plod!
klart du kan det, men dude... du er 14 år

når jeg var på din alder syklet jeg rundt og oppdaget min første orgasme.
Man kan injisere dolcontin. Men det er en av de vanskeligste tabelettene å skyte. Pluss at det også er en av de farligste tabelettene å skyte. Det er fare for blodpropp.
Det er litt av en prosess å få dolcontin oppløst i vann og inn i pumpa.
Dolcontin inneholder et stoff som gjør tabeletten veldig hard og seig. Slik at den skal oppløse seg sakte, over tid i mage/tarm-systemet og derfor gi depot effekt.
Det er svært viktig å filtrere godt. Men det hjelper ikke hvor godt du filtrerer hvis oppløsningen blir for kald. Da begynner den å stivne, og du får klumper alikevel. (Livsfarlig.)
Den varme oppløsningen gjør at pumpa kan sette seg fast. Den sorte gummi-delen av stemplet kan klebe seg til selve pumpa, og du må trykke veldig hardt for å få det inn.
Nålen kan løsne fra pumpa fordi den seige oppløsningen virker som et smøre-middel så nåla blir ikke kilt fast skikkelig. Har sett oppløsning med blodsvar sprute utover og opp i taket.
Ikke gjør det, med andre ord.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja har skutt mye dolc , det er som de sier litt vanskelig å få til og det er lett for at det klumper seg. Man sitter på de i 5 sekunder , så tørker man av laget som er rundt pillen på noe papir. Så deler man pills i 4 eller noe sånn, så koker man den i 1.5 ml vann. Når det har kokt litt rører man bittelitt også slipper oppi en våt bommulsdott som man deretter stikker tuppen av sprøyta inn i og suger opp vannet. Det blir mye gelė igjen i skjea og man ender gjerne opp med mindre enn 1 ml i pumpa.

Mange prøver å koke det lenge og løse opp hele greiene men det ender med at alt blir en hugge man ikke får brukt til annet enn å skrape ut av skjea og svelge. Så aksepter at det blir mye dritt igjen i skjea og prøv og gjør det fortest mulig
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sutter på de ikke sitter*
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja har skutt mye dolc , det er som de sier litt vanskelig å få til og det er lett for at det klumper seg. Man sitter på de i 5 sekunder , så tørker man av laget som er rundt pillen på noe papir. Så deler man pills i 4 eller noe sånn, så koker man den i 1.5 ml vann. Når det har kokt litt rører man bittelitt også slipper oppi en våt bommulsdott som man deretter stikker tuppen av sprøyta inn i og suger opp vannet. Det blir mye gelė igjen i skjea og man ender gjerne opp med mindre enn 1 ml i pumpa.

Mange prøver å koke det lenge og løse opp hele greiene men det ender med at alt blir en hugge man ikke får brukt til annet enn å skrape ut av skjea og svelge. Så aksepter at det blir mye dritt igjen i skjea og prøv og gjør det fortest mulig
Vis hele sitatet...
Grunnen til at du blir sittende igjen med gele er fordi du bruker alt for lite vann. Det er vanlig å bruke 5ml til doll og 2ml til heroin. Med 5ml blir du ikke sittende igjen med noe. Doll trenger litt vann for å løse seg opp.

Til TS ikke gjør det. Dette er det samme som å være heroinist og er ikke serlig kult. Virkningen avtar veldig fort og etterhvert varer rusen i 30sekunder. til slutt gjør det ikke annet enn å holde abstinensene på avstand og du må ha det 4-5 ganger om dagen for å ikke bli pissdårlig. Abstinensene på dolcontin er også mye værre en heroin. Hør på en som har vært opiatavhengig i 10-15år.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lærte at man skulle koke det opp og filtrere 2 ganger for å få vekk alle bindemidlene i pillen. Istedenfor vanlig bomullstoff skulle man lage en grovere type dott av feks lo fra genser e.l (æsj) Da ble man sittende igjen med en helt blank og fin blanding, men man måtte skyte det mens det enda var varmt viss ikke klumper det seg til igjen.

Sier som de andre, ikke gjør det, det er altfor lett å fucke det opp og resultatet av det kan være dødelig.
Bruk 5ml pumpe. Ta av skallet utapå. Kok til det er en løsning. Filtrer, kjøl ned og skyt..
Anonym bruker
"Bekymret Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du ikke søk etter hjelp? Du e altfor ung før å hold på med sprøyte. Prøva ikke å vær noe karen. Hold dæ heller til hasj vis du absoult må rus dæ.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Viss du aldri har gjort det før så dropp det. Få noen med erfaring til å lære deg, steg for steg.

Ikke begynn å eksperimenter med det aleine med tips herfra.
tryggeste blir med wheel filter, men da må du vente på posten fra ebay
Sitat av Sondre Vis innlegg
Bruk 5ml pumpe. Ta av skallet utapå. Kok til det er en løsning. Filtrer, kjøl ned og skyt..
Vis hele sitatet...
Gjorde ikke dette…. knuste opp, og blandet med vann… Fikk minimal funk å duppa av i et par timer å er fette kvalm… farlig?
Fuck Mr. Plod!
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Gjorde ikke dette…. knuste opp, og blandet med vann… Fikk minimal funk å duppa av i et par timer å er fette kvalm… farlig?
Vis hele sitatet...
Har du vurdert å teste deg for adhd, veldig mange med adhd sliter med avhengighet og en veldig impulsiv personlighet.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Gjorde ikke dette…. knuste opp, og blandet med vann… Fikk minimal funk å duppa av i et par timer å er fette kvalm… farlig?
Vis hele sitatet...
Du fikk ikke funk fordi du ikke gjorde det skikkelig. Dolkis må kokes opp og filtreres 2 ganger. Nytter ikke å bare blande den ut i vann.

Defor jeg sa du må få noen erfarne til å lære deg irl.

Du hadde fått bedre effekt av å svelge den
Hvorfor gidde å spørre om hvordan du skal gjøre det hvis du bare skal ignorere det hele og gjøre det på en fucka måte hvor du ikke får no spesielt funk?

Kanskje likegreit. Du lurer på hvordan du får bedre psyke? Slutt å sett sprøyter med din egen "Georgs magiske medisin" siden du garantert er for ung til å skjønne denne referansen er det jeg prøver å si at du ikke bør blande sølevann, tannpasta, deodorant, urin, piller, narkotika og hvanåenn annet du finner, for så å putte det i en sprøyte å skyte det. Hadde jeg vist hvem du er hadde jeg ringt foreldrene dine å tysta på deg. Du har åpenlyst psykiske vansker i form av adhd+ andre lidelser. Søk hjelp.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Har du vurdert å teste deg for adhd, veldig mange med adhd sliter med avhengighet og en veldig impulsiv personlighet.
Vis hele sitatet...
Holder på å utredes

Sitat av Sondre Vis innlegg
Hvorfor gidde å spørre om hvordan du skal gjøre det hvis du bare skal ignorere det hele og gjøre det på en fucka måte hvor du ikke får no spesielt funk?

Kanskje likegreit. Du lurer på hvordan du får bedre psyke? Slutt å sett sprøyter med din egen "Georgs magiske medisin" siden du garantert er for ung til å skjønne denne referansen er det jeg prøver å si at du ikke bør blande sølevann, tannpasta, deodorant, urin, piller, narkotika og hvanåenn annet du finner, for så å putte det i en sprøyte å skyte det. Hadde jeg vist hvem du er hadde jeg ringt foreldrene dine å tysta på deg. Du har åpenlyst psykiske vansker i form av adhd+ andre lidelser. Søk hjelp.
Vis hele sitatet...
Lagd flere tråder, å første tråd fikk heg svar det bare var å knuse opp å blande med vann, i denna tråden hadde jeg allerede gjort tabben innnen noen svarte, eneste grunnen til at jeg er i den situasjonen jeg er i er fordi jeg nettop spurte om hjelp… aldri igjen kan jeg love deg, blir jeg gi en smule tillit til staten
Sist endret av sunnny01; 2. mars 2022 kl. 04:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.