Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 5387
Finnes det noe apotek i Norge som lovlig selger antibakterisk vann eller BAC 0.9% vann som kan brukes til injeksjon?

For å bevare legemiddelet og unngå bakterier ved oppbevaring?

Eventuelt om det finnes noe tilsvarende som er trygt for oppbevaring, forutsatt at det behandles sterilt selvsagt.
Hvilket legemiddel snakker vi om?
Nei det er reseptbelagt, men det er mulig å lage selv da det er sterilt vann med 0.9% bensylalkohol..
Skal du bruke hcg til slanking siden det skal holde så lenge?
Trådstarter
Tror ikke det er lov å nevne preparatet her, siden mitt forrige innlegg ble slettet.

Men ja, jeg skal tilfeldigvis bruke injeksjonsvannet til oppbevaring og injecteribg av det er samme legemiddelet som kvinner bruker når de sliter med å bli gravide, og for å utvikle eggstokkene!
Tror heller tråden ble slettet pga trådens kvalitet og ikke for å nevne hcg..
Hvor mange iu skal du bruke og hvor ofte? Ampullene kommer som regel i 5000 iu.
Det er heter Bakteriostatisk vann på norsk og det er de 0.9 % bensylalkohol som gjør den bakteriostatisk



Sitat av 3mma Vis innlegg
Tror ikke det er lov å nevne preparatet her, siden mitt forrige innlegg ble slettet.

Men ja, jeg skal tilfeldigvis bruke injeksjonsvannet til oppbevaring og injecteribg av det er samme legemiddelet som kvinner bruker når de sliter med å bli gravide, og for å utvikle eggstokkene!
Vis hele sitatet...
Trådstarter
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Tror heller tråden ble slettet pga trådens kvalitet og ikke for å nevne hcg..
Hvor mange iu skal du bruke og hvor ofte? Ampullene kommer som regel i 5000 iu.
Det er heter Bakteriostatisk vann på norsk og det er de 0.9 % bensylalkohol som gjør den bakteriostatisk
Vis hele sitatet...
Hmm, ok! Mine ampuller er på 2500 IU og skal kjøre 250 IU ca 3 ganger per uke, som tilsvarer ca 3 ukers oppbevaring totalt.

Har en ferdigblandet ampull i kjøleskapet som jeg blandet ut på lørdag, men da brukte jeg kun ‘injeksjonsvann’ som det spesifikt sto ‘Må brukes innen 24 timer’ på.

Har tenkt å leve et langt og godt liv så ønsker ikke å få unødvendige infeksjoner pga bakterier.

Så tenker å kaste dosen og lage en ny…. Da med riktig bakteriostatisk vann.
Da kjøper du fks https://www.sunvita.no/produkter/lag...l-konservering
Og blander 1% med sterilt vann så har du lagd bac vann sjøl..
250iu er vel omtrent halvparten av hva bolere mener er minimum for effekt..
Så kjøper du deg en graviditets test og sjekker at det er faktisk hcg du pumper i deg
Trådstarter
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Da kjøper du fks https://www.sunvita.no/produkter/lag...l-konservering
Og blander 1% med sterilt vann så har du lagd bac vann sjøl..
250iu er vel omtrent halvparten av hva bolere mener er minimum for effekt..
Så kjøper du deg en graviditets test og sjekker at det er faktisk hcg du pumper i deg
Vis hele sitatet...
Niiiice. Takk for svar!!

Så f.eks 2.475 ML sterilt vann og 0.025 med den benzylakoholen.

Har testet hCGen
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hva med Natriumklorid?

Kjenner flere som har brukt det uten problemer.
Det mener jeg også er reseptfritt.
Sitat av Lopos Vis innlegg
Hva med Natriumklorid?

Kjenner flere som har brukt det uten problemer.
Det mener jeg også er reseptfritt.
Vis hele sitatet...
det funker det, men skal helst brukes innen 24 timer, så lang ifra så stabilt som a bruke bac hvis man skal ha det lenge ferdigblandet, er reseptfritt, billig å
Kan støtte opp under det å lage BAC selv med benzylalkohol
Det settes subkutant og i så små mengder så det går helt fint med kokt vann og trekke opp i flere iu-pumper og la de ligge i kjøleskapet. Du bør forøvrig vurdere å kombinere med noe kvinner pleier å bruke for å få fart på eggproduksjon. Obs- humørsyke!
Arimidex er vel blant de rimeligste og beste alternativene, om jeg husker riktig
Sitat av Lopos Vis innlegg
Hva med Natriumklorid?

Kjenner flere som har brukt det uten problemer.
Det mener jeg også er reseptfritt.
Vis hele sitatet...
Steriltvann og natriumklorid funker fjell. De aller fleste bruker dette da de ikke får hånda på bac vann. Aldri et problem.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av albozz Vis innlegg
Steriltvann og natriumklorid funker fjell. De aller fleste bruker dette da de ikke får hånda på bac vann. Aldri et problem.
Vis hele sitatet...
NaCi gjør det Isotonic, ikke sterilt.
Trådstarter
Kjøpte meg Benzylalkohol og mikset med injeksjonsvannet. Har funka bra det.

Stoler på at jeg ikke får noen infeksjoner.

Trekker med egen kanly og injecter med en litt mindre.

Men ja, som en skriver her: merker at hormonene jobber med hCG
Sitat av 3mma Vis innlegg
Kjøpte meg Benzylalkohol og mikset med injeksjonsvannet. Har funka bra det.

Stoler på at jeg ikke får noen infeksjoner.

Trekker med egen kanly og injecter med en litt mindre.

Men ja, som en skriver her: merker at hormonene jobber med hCG
Vis hele sitatet...

Takk å lov du ikke puttet NaCi i HCG.

Får kjøpt 20x20ml sterilt vann på apotekk i ampuller, da de 500-1000ml flaskene har en ræva holdbarhet om du ikke putter 500-1000iu dagli.