Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1791
Nytårsaften hadde gutta kjøpt seg god, ren cola fra en av byens beste plugs «hilsen vennen min» jeg gjorde meg klar for å ta en linje på 0.12 kanskje, tokk den ventet sirka 10 min så fikk jeg masse energi men det jeg håpet mest på var som vennene mine hadde sagt «åhhh du kommer til å føle deg helt konge, du kommer til å ha den sykeste tiden» dette følte jeg ingenting av, eneste var at jeg fikk mye energi? Hvorfor det, kan det ha noe å gjøre med at jeg har adhd eller var det bare dårlig kokain?
Kokain er vel ikke det man tar om man vil kjenne på "Den sykeste tiden" som du sier. Er vel derfor så mange på wall street og generelt folk som trenger og få jobb gjort uten å bli sliten. Vil du kjenne på litt ekstra kick for å si det sånn så anbefaler jeg å koke det i salmiakk og røyke det. Der vil nok gi det mer ønsket effekt om du liker å virkelig kjenne det du får i deg..
New generation
colakork's Avatar
Hvis det er god coke så blir du konge, gnisser tennene og har null problem med å prate om hva som helst med hvem som helst.

Alle som ikke viber med deg er tullinger og du er rå som bare det.

God coke merkes veldig godt og du vil alltid redosere mer.

Men 0,1 er en sjenerøs mengde. Du får ikke en diger konsentrasjon i blodet av litt støvpartikler.

Kanskje dosering var problemet
Sist endret av colakork; 10. januar 2022 kl. 07:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Må du dele 1g «god» kola i 10 linere, så er det ikke god kola haha!
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke kokainen som er dårlig nødvendigvis men det er heldigvis ikke alle som blir en høy på pæra kongen på haugen dust av coke.
Effekten du beskriver at du fikk er helt normal, colarus er oppskrytt og det er som regel bare faste brukere/avhengige som digger det så mye.
Som med mye annet dop må mange bli mer kjent med det før de får god effekt