Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1772
Hei.
Jeg tenkte bare at jeg skulle ønske kjente og ukjente et godt nytt år.
Håper virkelig at vi kan legge Covid bak oss i løpet av 2022.
Klem fra Betty
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Godt nyttår!! <3
Godt nytt år folkens
Godt nyttår Betty og til resten av bermen her. Måtte 2021 brenne i helvete og 2022 bevise til oss alle at det vi trodde var feil så vi får noen gode nyheter.

La rusreformen vinne omkampen, la Trygve Vedum få seg en på trynet, la Støre gro en ordentlig ryggrad. La wokeismen svinne ut og la oss nå fram til antivaxxere og selv de mest drøye konspirasjonstilhengere.

For konge og fedreland!!
Godt nyttår
Godt nyttår folkens!
Men hvem tar ansvar for at det blir ett godt nytt år?
Høres ut som mye ansvar.

Hvis du hadde sagt ha ett bedritent år så hadde jeg takka deg for da må jeg ikke legge inn noen innsats.


Godt nyttår
Blir kvalm bare av å tenke på det
Godt nyttår til deg Nurse Betty, og selvfølgelig til resten av dere fine freaks!

Jeg har ikke hatt så mye å feire i år, og har ikke feiret nyttårsaften på flere år. Jeg blir ubekvem av å skulle feire et nytt år som har vært vanskeligere enn det forrige. I kveld skal jeg få på meg chilleklær, steke en grandis, drikke to hjemmebrygga øl og se en film. Så skal kvelden toppes med en stor joint mens jeg ser på naboens fyrverkerier.
Godt nyttår! Ta vare på dere selv og husk vernebriller Det er ikke kult å være blind

Måtte 2022 bli bedre enn 2021 for dere alle, uansett hvem dere er.
Sist endret av krystallkongen; 31. desember 2021 kl. 19:42.
Godt nyttår til alle sammen! Ta vare på dere selv og deres nære. Måtte 2022 bli bedre enn nåværende og all lykke ønskes!
Sist endret av Uten Agenda; 31. desember 2021 kl. 19:51.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Godt nyttår!
Godt Nyttår!
Godt nyttår freaks!

Sitat av tipot Vis innlegg
I kveld skal jeg få på meg chilleklær, steke en grandis, drikke to hjemmebrygga øl og se en film. Så skal kvelden toppes med en stor joint mens jeg ser på naboens fyrverkerier.
Vis hele sitatet...
Blir samma stilen her! Liker'e best sånn faktisk. Utenom én nyttårsaften jeg så på rakettene på mollypeak (wooowza) den gang alle type raketter fortsatt var lov så har nyttårsaften som regel alltid blitt lok når fyll og fanteri og høye forventninger og å fryse ute i kulda for å skyte penger i lufta har vært på planen. I år er det altfor mye tåke her til å se noe uansett, så en forutsigbar rolig aften i sofakroken med digg takeaway og TV og ingen drita folk å forholde seg til er right up my lane

Måtte neste år bli bedre for alle som sliter, og om ikke så får vi hvertfall trøste og styrke oss med et år klokere.

Hugs to my thugs!