Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1748
skal prøve lsd for første gang nå i helgen, har erfaring med litt psykadelier fordi jeg har prøvd spiss fleinsopp noen ganger. Jeg bare lurer på er 210 ug litt mye vil jo ha en trip jeg ikke kommer til å glemme. Jeg har perfekt setting altså med alle kompisene mine på hytta. Skal ta 1,5 tabs altså en tab er 140 ug så tar en og en halv. Hvordan er det med en tab?
Doseringene på LSD er ganske upresise og det er ingen måte å garantere at du faktisk har en tab med 140ug. Om det faktisk er 140ug burde det være mer enn nok for første gang. Personlig ville jeg kjøpt en større batch og tatt én tab for så å justere til neste tur.

Verdt å notere seg at det ikke er vits å redosere LSD grunnet toleranse som bygger deg opp med en gang.
Husk at sld varer mye lenger en sopp, så kan være at en gei dose på sopp, kan bli veldig slitsomt på LSD. 210 hørtes ganske mye ut, og ikke den dosen som vil gi mest i en sosial setting.
Rundt 200 er sikkert mer enn nok. Testa rundt 500 selv første gang på det og det ble en helt matrix opplevelse.

Ville ikke vært foruten, men høye doser er lurt å ta senere
Start med en tab muligens, se det ann, LSD blir fort villt.
Sitat av curiositycat Vis innlegg
Verdt å notere seg at det ikke er vits å redosere LSD grunnet toleranse som bygger deg opp med en gang.
Vis hele sitatet...
Jeg har merket det selv, men hvorfor er det slik egentlig?

Alkohol er selvsagt noe helt annet, men blir man jo mer påvirket for hver enhet
200+ er begynnelsen på Heavy dose, det er ikke farlig og heller ikke latterlig mye, har møtt folk som har ligget På 1600-1800, har selv prøvd 800. Det er seriøs dose, så du får full pupp på Hva LSD har og by på. Men på doser over 600 begynner effekten og flate ut, sier de, så 1200 er ikke lenger "dobbelt så intenst" som 600

Man blir fortere sliten og ting blir intense, men føler man seg klar og oppegående er det ikke noe farlig sånn sett. Men minimere risker der du kan, litt surt å være utmattet og enda ha 6t igjen
Sist endret av Mokkasinen; 9. desember 2021 kl. 11:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror det skal være innafor. Som andre har nevnt, umulig å si hvor mye det egentlig er. Den eneste sikkerheten er andres subjektive oppfatning om den samme batchen er sterk eller svak.

Vil forøvrig si at du bør forberede settingen godt. Ting bør være trygt og forutsigbart. Offentlige steder med mye folk går som regel skeis første gangen, for mye inntrykk og forvirring.

Si til de som eventuelt ville kontaktet deg i løpet av kvelden/dagen at du vil være utilgjengelig. Skru av telefonen. Finn et trygt sted, med trygge folk hvor folk ikke kommer vasende inn i tide og utide. Prøv kald appelsin, største smaksopplevelsen jeg har hatt i mitt liv første gang jeg prøvde LSD.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er altfor mye
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok selv 200ug første gang da jeg var 17, skulle nok ha ventet med så stor dose til jeg var over 25 år, men angret ikke heller. Var akkurat som jeg hadde forestillet meg+mer, ble ganske overveldet men gikk fint
Min første dose var 300, og da hadde jeg null erfaring med psykedelica, og har utelukkende bare positivt og si. Jeg er enig i at det potensiellt er for mye om du ikke har noen erfaring, men denne karen har spist sopp ved flere anledninger. Om det gikk bra, så er ikke 200 "alt for mye". Det er mye, ja det er ikke lenger noen lek, så du skal være forberedt, og ha preppet for å minimalisere risk. Det blir en heftig tur, men det er ikke klassifisert som "for mye"
Sist endret av Mokkasinen; 10. desember 2021 kl. 07:14.