Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4137
Så, det Amerikanske justisdepartementets nøkkelvitne i Asange saken er arrestert på Island og han har sagt han løy når han involverte Asange i hacking av Amerikanske millitære interesser.

Fotr det første, hva nå med Asange? Jeg har ikke satt meg dypt inn i saken. Hadde aldri gjort det. Er det nok av andre vitner?
Det andre, hvorfor snakkes ikke dette om i media noe særlig?
Tror dere Biden kommer til å gjøre noe annerledes nå? Droppe saken foreksempel?
Sitat av Mk1 Vis innlegg
Link?
Vis hele sitatet...
Ja. Det burde jeg tenkt på.
https://www.youtube.com/watch?v=LovHY0Z25co&t=19s

Ta dette i første omgang. Skal se om jeg finner den andre linken jeg så også.
Professor i allmenn litteraturvitenskap Gisle Selnes ved UiB har skrevet mye godt om Julian Assange på norsk, blant annet i Klassekampen. På Facebook-profilen hans, som er åpen, kan man lese disse og andre innlegg og kommentarer, som kan anbefales.

Det ser tydeligvis ikke ut til å utgjøre noen forskjell hvilken vei rettssaken mot ham tar: Assange holdes fortsatt innesperret - isolasjonsfengslet i en celle på 2x3,4 m - uten lov og dom, og medienes interesse for skjebnen til denne journalisten er nesten ikke-eksisterende.
Sist endret av exocytose; 12. oktober 2021 kl. 14:34.