Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2773
Noen som har tips til nettsteder eller linker til hvor jeg får kjøpt?
Scooty.no har vel kanskje det du leter etter. Finnes flere men var den siden jeg kom på i farta.
Ewheels selger å, evt bare kjøpe direkte fra kina
Vet ikke nok om sparkesykler generelt, men det burde vel ikke være et særlig problem å fjerne sperre?

Husker hvertfall mopedtiden, da var det fysiske sperrer og plomberinger som lett kunne fjernes. De digitale var heller ikke et problem.
Sitat av Patrick Vis innlegg
Vet ikke nok om sparkesykler generelt, men det burde vel ikke være et særlig problem å fjerne sperre?

Husker hvertfall mopedtiden, da var det fysiske sperrer og plomberinger som lett kunne fjernes. De digitale var heller ikke et problem.
Vis hele sitatet...
nå kommer de som hele mobos å må byttes ut med et mobo med andre egenskaper... var vell det med noen typer kina sparkesykler (?)
Ninebot G30 max, software mod får du ca 30-34kmt, avhengig av førervekt.
Xiaomi M365 Pro, software mod, samme ca 30-34kmt.

Sjekk ut https://scooterhacking.org/

Har begge selv, meget fornøyd
Sist endret av Stigern; 8. juli 2021 kl. 21:57.
Kommer Ann på hvor mye du vil bruke. Men dette er det sykeste jeg har prøvd. 100kmt uten sperre

https://stayclassy.no/products/class...AaAlrZEALw_wcB

Sikkert mulig og finne brukte på Finn.no billigere
Artig med to aktive tråder som understreker hverandre så godt.

Synd at enkelte klovner på el sparkesykkel skal ødelegge for andre normale kjørere

Med en fartsgrense på 6 km/t ved passering og krav om fartssperre etter 20 km/t vil den mest sannsynlig bli konfiskert av politiet, og det er jeg glad for. Man har mindre kontroll i brå svinger enn med både bil og sykkel. Skjønner ikke folk at sparkesykkel ikke er laget for hastigheter som dette? Kan jo se for meg hvor kult det må være å bli husket som det neket som pløyer igjennom alt i 100 km/t på sparkesykkel. Gleder meg til vinteren igjen, når alle skal få seg el-spark.