Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 3602
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vært på amfetamin i 3 dager nå.
Har spist, sovet og drukket godt alle de tre dagene.

Idag tenkte jeg å ikke røre amfetamin i det hele tatt så bruker kun benzo.

Men har vondt i brystet, temperaturen i ansiktet kan bli drit varm, skjelver osv.

Kommer til å ta noen striper igjen i morgen , men langt ifra så mye som jeg har gjort de siste dagene.

men kommer de abstinensene så fort? Kroppen er jo skikkelig ødelagt, selvom jeg har sovet, spist å drukket godt.

Hilsen en som Førstegangs amfetaminbruker
Anonym bruker
"Kjent Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fort gjort og gjøre seg både fysisk og psykisk avhengig av amfetamin.

Løsningen på abstinensene er hvertfall ikke å ta noen flere lisser imorgen.

Anbefaler deg heller å slutte eller eventuelt være klar over hva du begir deg utpå hvis du fortsetter.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tok ganske mye av dette hver dag siden jeg ikke fikk den «rusfølelsen» man får på cola, leita litt etter den. Har egenetlig redosert som om jeg skulle brukt cola.
En gang i timen ca

Har ikke gjort noe aktivt mens jeg brukte amfetamin , har egentlig bare slappa av hjemme å vært mer våken å litt mer pratsom en vanlig.

Tenkte derfor å ikke ta noe i dag for å få rensa kroppen litt, men har jo vært et hælvette i hele dag.

Har diazepam og alprazolam heldighvis ellers vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Er varm å fryser samtidig.
Det er ikke abstinenser du opplever, det er bivirkninger av amfetaminmisbruk.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bivirkninger etter bare 3 dager?
Hvor lenge vil det eventuelt vare?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bivirkninger etter bare 3 dager?
Hvor lenge vil det eventuelt vare?
Vis hele sitatet...
Til du ikke har rørt amfetamin på omtrent 2 døgn. Om det er metamfetamin kan det ta fem døgn. Abstinenser er typisk det å ha null energi eller motivasjon, og sove hele tiden. Det du beskriver er typiske bivirkninger ved amfetaminmisbruk, som gjerne kommer i samlag med makkapikk, ekstrem sexlyst, kramper, følelse av å bli gal, og problemer med å sove i noen dager i etterkant. Disse to overlapper hverande en del, spesielt i starten. Men etter den første gode 16 timers søvnen din hvorpå du våknet og føler at livet ditt suger kraftig så bør du føle deg ganske fri ifra hjertebank og liknende. Om ikke, så anbefaler jeg deg å spise en del salt mat og drikke mye vann, da du godt mulig er dehydrert etter lite mat og lite vann i kombinasjon. Lykke til, om du føler at hjertet ditt gjør ordentlig vondt så bør du dra til legevakten eller ringe 113 om du ikke får puste eller det føles som om du har brekt et ribbein eller liknende.
Sist endret av Relevant; 8. juli 2020 kl. 23:37.
Kan vare opptil en mnd
Sist endret av Bruker1234; 8. juli 2020 kl. 23:35.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da dropper jeg amfetamin på noen dager.
For dette er helt jævlig selv med benzo , å siste streken var i går kveld.
Paracet mot hodepine må jeg også ta
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva er værst egentlig?

Bivirkninger eller abstinenser av amfetamin? Jeg kjørte nok litt hardt de tre dagene her

Hvis jeg nå roer ned noen dager, å bruker i MODERATE mengder så skal jeg vel unngå sånn som det er nå?
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Roe ned mener jeg med å ikke røre Amf på noen dager
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Til du ikke har rørt amfetamin på omtrent 2 døgn. Om det er metamfetamin kan det ta fem døgn. Abstinenser er typisk det å ha null energi eller motivasjon, og sove hele tiden. Det du beskriver er typiske bivirkninger ved amfetaminmisbruk, som gjerne kommer i samlag med makkapikk, ekstrem sexlyst, kramper, følelse av å bli gal, og problemer med å sove i noen dager i etterkant. Disse to overlapper hverande en del, spesielt i starten. Men etter den første gode 16 timers søvnen din hvorpå du våknet og føler at livet ditt suger kraftig så bør du føle deg ganske fri ifra hjertebank og liknende. Om ikke, så anbefaler jeg deg å spise en del salt mat og drikke mye vann, da du godt mulig er dehydrert etter lite mat og lite vann i kombinasjon. Lykke til, om du føler at hjertet ditt gjør ordentlig vondt så bør du dra til legevakten eller ringe 113 om du ikke får puste eller det føles som om du har brekt et ribbein eller liknende.
Vis hele sitatet...

Jeg har sovet, spist og drukket bra under disse tre dagene.
Slokna ca 3 timer på sofaen istad.
Har ikke sexlyst eller kramper eller følelsen av å bli gal.

Men skikkelig angst vil jeg kalle det
Amfetamin nedtur? Kan vare i et par dager, jo lengre du har holdt det gående desto lengre varer som regel også nedturen. Få i deg mest mulig mat, og drikke. Har du mulighet til ordne quatiepine så hjelper det som regel på søvn. Lykke til, det går seg nokk til skal du se.
Bivirkninger er abstinenser. Det hjelper ikke om du sover i så stor grad at du «slipper unna» dette, men det reduserer mye av abstinensene naturligvis.

Er du på skogstur og går milevis hver dag, vil du ha vondt i kroppen flere dager etterpå. Gjør du det samme med amfetamin vil fysiske ubehag være tilstede grunnet annspenninger i muskler og sener, dette forværrer seg viss du overgår det du og din kropp egentlig tåler i edru tilstand

Psykiske delen i den o-store hjerne er jo at dopamin og andre lykkehormoner / kjemikalier har vært i sjokk i flere dager og har pumpet ut mange ganger normalen og sliter nå på grunn av lave verdier.

Mye mulig dette hodepinen kommer av i skjønn forening med dehydrering. Er det en «stikkende» og ikke «dunkene» hodepine er det mest trolig reseptorene dine som jobber overtid

Drikk vann, ta vitaminer, sunne måltid, go/jogg en tur og ta en dusj. Og uten at jeg er myndig til å bestemme over deg og dine valg; slutt å overdriv. Du vil takke meg senere om du gir deg mens leken er god :-)

Hilsen han som måtte lære på harde måten ��
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar..

Er nok bare angst for at jeg har tatt for mye disse dagene å har fått en Alvorlig forgiftning
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Diazepam (stesolid) hjelper en del mot hjertebanken ihvertfall
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det skal også sies at jeg har gått på sterke opiater i 8 mnder å sluttet cola turkey med dette for nøyaktig 6 dager siden.

Kan dette også ha noe med plagene å gjøre?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det skal også sies at jeg har gått på sterke opiater i 8 mnder å sluttet cola turkey med dette for nøyaktig 6 dager siden.

Kan dette også ha noe med plagene å gjøre?
Vis hele sitatet...
Absolutt. En grell kompinasjon av ubehagelighet. Amfetamin forværrer spesielt det psykiske i en slik overgang.
"Stum Varg" kanskje ikke doser amfetamin som om det var kola? Hva tenker du med?

Det du opplever er helt vanlig.Det dummeste man gjør i en slik situasjon er å opprette tråd om det på freak eller google symptomer i kroppen og sånne ting. Det må du aldri finne på å gjøre når du er litt sliten.
Dette er ikke noe å gruble på. Det har ingen hensikt. Det eneste du kommer til å få ut av det her er flere rare, mystiske følelser i kroppen og mer angst.

Det har seg bare slik at når man er våken i tre dager på amfetamin så får man diverse føleser i kroppen. Selv har jeg en nummen lillefinger og vondt i korsryggen men overlever som regel

Det bare å legge seg så blir det "likar" i morgen.
Sist endret av TrippyKing; 9. juli 2020 kl. 01:46.
Opp som en løve og ned som ett slakt! Dette er vanlig. Hvis siste speeden jeg tok var på lørdag, så var jeg ikke meg selv igjen 100% før onsdag ettermiddag.
Som andre nevner så handler det ikke om abstinenser, men bi-/ettervirkninger.
Nedturen/avtenningen er ikke nødvendigvis over selv om du har spist, drukket og sovet. Kroppen (spesielt nyrene) trenger tid for å få bukt med giften du har putta i deg.

Har selv brukt mye pepper og det går gjerne noen dager før man er 'helt tilbake'. Nye justeringer vil fjerne symptomene, men kun midlertidig.

Før eller siden vil du måtte 'ta støyten' og den har ganske hissige renter. Mao jo lenger du venter jo hardere (og ofte lenger) blir oppholdet i 'bånn av bøtta'.
Leste mer av tråden. Tror du skal holde deg unna amfetamin i ei uke, så du vet hva nedtur også er. Det er en del av greia. Få i deg det du klarer å få i deg. Om det ikke er no, så tving i deg noe, og det samme med å drikke. Bra at du har gjort det underveis også, men fortsett å få i deg no!
Anonym bruker
"Bekymret Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Skitzhoe Vis innlegg
Bivirkninger er abstinenser. Det hjelper ikke om du sover i så stor grad at du «slipper unna» dette, men det reduserer mye av abstinensene naturligvis.

Er du på skogstur og går milevis hver dag, vil du ha vondt i kroppen flere dager etterpå. Gjør du det samme med amfetamin vil fysiske ubehag være tilstede grunnet annspenninger i muskler og sener, dette forværrer seg viss du overgår det du og din kropp egentlig tåler i edru tilstand

Psykiske delen i den o-store hjerne er jo at dopamin og andre lykkehormoner / kjemikalier har vært i sjokk i flere dager og har pumpet ut mange ganger normalen og sliter nå på grunn av lave verdier.

Mye mulig dette hodepinen kommer av i skjønn forening med dehydrering. Er det en «stikkende» og ikke «dunkene» hodepine er det mest trolig reseptorene dine som jobber overtid

Drikk vann, ta vitaminer, sunne måltid, go/jogg en tur og ta en dusj. Og uten at jeg er myndig til å bestemme over deg og dine valg; slutt å overdriv. Du vil takke meg senere om du gir deg mens leken er god :-)

Hilsen han som måtte lære på harde måten ��
Vis hele sitatet...
Bivirkninger er IKKE abstinenser. Det er to vidt forskjellige ting og ofte gir abstinenser motsatt effekt av bivirkninger når det gjelder narkotiske stoffer.

Ingen som får abstinenser av tre dager på speed :
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sovna ca kl 05:30 idag tidlig, våknet opp idag kl 16:00

Helt jævlig angst, dårlig i magen og kvalm og hodepine

Tok 25 mg valium å har nå fått i meg 2 glass vann, et glass brus og 2 pizzastykker.

Angsten er veldig opp å ned selv med valium innabords.

Kan plutselig sånn som nå gå greit, men så plutselig i et hælvette i brystkassa.

Jeg tror det har noe med at det er 7 dager siden idag jeg sluttet med opiater også, en liten blanding.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har brukt ketorax tabletter i ca 8 mnder å sluttet vold turkey på disse for nøyaktig en uke siden.

Mulig det er abstinenser av disse jeg kjenner på? Men litt bivirkninger av 3 dagers Amf bruk?
Du kjenner garantert på opiat abstinenser etter 8mnd med det. Hør på dem her som anbefaler mat, drikke, vitaminer, fysisk aktivitet osv.
Anonym bruker
"Bekymret Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har brukt ketorax tabletter i ca 8 mnder å sluttet vold turkey på disse for nøyaktig en uke siden.

Mulig det er abstinenser av disse jeg kjenner på? Men litt bivirkninger av 3 dagers Amf bruk?
Vis hele sitatet...
Er jo ikke rart i at du har det sånn som du har det da. Garantert opiat abstinenser som blir forverret av amfetamin bruk
Sitat av dukjærenorge Vis innlegg
Leste mer av tråden. Tror du skal holde deg unna amfetamin i ei uke, så du vet hva nedtur også er. Det er en del av greia. Få i deg det du klarer å få i deg. Om det ikke er no, så tving i deg noe, og det samme med å drikke. Bra at du har gjort det underveis også, men fortsett å få i deg no!
Vis hele sitatet...

Nedtur = abstinens på fagspråket.
Anonym bruker
"Snakkende Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Skitzhoe Vis innlegg
Nedtur = abstinens på fagspråket.
Vis hele sitatet...
Er ikke "abstinens" abstinens på fagspråket? Nedtur kan da mene så mangt. Nedtur kan man få uten rus til og med. Jeg kan ta grundig feil nå, så setter pris på å bli vist kilde om det er tilfellet
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye bruker du? Har selv gått på amfetamin i åresvis, men det er kun for å kontrollere impulsivitet med ADHD. Bruker Adderall med 20 -30 Mg per dag.
Vet man kan få abstinenser av å slutte, men har aldri hørt om det du beskriver. Jeg tror ikke det du føler er relatert til amf, men heller ketorax.

Amfetamin gir nesten ikke abstinenser, med mindre man bruker veldig store mengder over lang tid. Det er hvertfall min erfaring.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bivirkninger er IKKE abstinenser. Det er to vidt forskjellige ting og ofte gir abstinenser motsatt effekt av bivirkninger når det gjelder narkotiske stoffer.

Ingen som får abstinenser av tre dager på speed :
Vis hele sitatet...
Eneste problemet er mangel på søvn som kan føre til psykose og hallusinasjoner.
Sist endret av Ferdigutdannet; 9. juli 2020 kl. 22:46.
Anonym bruker
"Bekymret Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Skitzhoe Vis innlegg
Nedtur = abstinens på fagspråket.
Vis hele sitatet...
Hvor tar du dette fra? Nedtur er ikke abstinens.

Abstinenser er det som skjer når du slutter å ta et stoff som kroppen din er blitt fysisk avhengig av. En prosess som tar tiiiiiid.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg brukte en del over nesten 3 Dager.

Har følelsen av en «influensa» lignende greie,
så det kan godt være abstinenser på ketoraxen som jeg slutta på for en uke siden, 2 dagen med store plager Idag. Men mye bedre enn i går/natt.
Værste dagen i mitt liv.

Har sovet et par timer til nå å føler meg ok, bare litt «feber» varm og litt dunkende hjerte