Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2636
Hei,

Jeg og noen venner bruker ofte å reise rundt og ta turen innom forskjellige fornøyelsesparker/temaparker, da som oftest med noen joints lurt nedi bukselommen. Det jeg er ute etter er andres erfaringen med andre rusmidler som kan være givende å ta når man besøker slike attraksjoner. Har tenkt at MDMA kan være ganske givende, men da det ikke varer så lenge vil jeg høre hva annet som kan fungere. En mild dose LSD kan være aktuelt, men er redd for at berg-og-dalbaner kan bli for skumle når man står midt oppi det hele med ønskelig effekt.
Anonym bruker
"Rik Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler ikke lsd av åpenbare grunner.
Heller ikke mdma for alle kommer til å se dere er rusa spesielt vaktene som slipper dere inn på hver karusell så blir dere kasta ut.
En halv joint og et par shots mengde sprit på lommelerka/saftflaska holder! Men for å være ærlig pleide jeg å gjøre dette som yngre les fjortiss og sist jeg var på fornøyelsespark rusa etter fylt 20 syns jeg det var drit kjedelig der, og gangen etter uten rus var mye morsommere.
Jeg personlig hadde ikke turt å tatt noe mer enn noen joints eller alkohol selv, men som en liten sidenote, så selger de faktisk øl og sprit på Tusenfryd, og mest sannsynlig andre lignende fornøyelsesparker også. Da jeg jobbet der, solgte de hvertfall sprit, øl og vin på vertshuset, og mest sannsynlig på noen andre steder også.
Ja noen pils og røykings er gjengangeren, men har lyst til å teste litt grensene. Drar ikke så fremst det ikke er finvær, og da går alle med solbriller, har ikke fått så mye som et mistenkelig blikk tidligere. Har tenkt litt på dette med vaktene selv, men dette er begivenheter som skjer i utlandet hvor de tar slikt litt mer lungt. Hvor gøy man har det tenker jeg kommer an på hvem man er med, hvor man er og ikke minst hva man gjør det til selv.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Anbefaler ikke lsd av åpenbare grunner.
Heller ikke mdma for alle kommer til å se dere er rusa spesielt vaktene som slipper dere inn på hver karusell så blir dere kasta ut.
En halv joint og et par shots mengde sprit på lommelerka/saftflaska holder! Men for å være ærlig pleide jeg å gjøre dette som yngre les fjortiss og sist jeg var på fornøyelsespark rusa etter fylt 20 syns jeg det var drit kjedelig der, og gangen etter uten rus var mye morsommere.
Vis hele sitatet...
Solbriller så er det ingen som ser det
Folk flest bryr seg heller ikke om noen er rusa så lenge det ikke går ut over dem selv personlig.
En liten fnise dose ketamin kan jeg se for meg kan være kult i en karusell, eller hva med en litt mindre dose 2cb? Kan også se for meg at noen få sipper GHB kunne vært digg i en karusell. Har aldri testet noe av dette selv i en karusell da, så ta det i betraktning. Røykings og alkohol som du sier er jo en trygg klassiker da =)
Sist endret av Alge; 20. september 2018 kl. 20:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Grønn Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så du synes det er greit å være rusa iblant mange barn?
Hva mener du barna tar skade av?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så du synes det er greit å være rusa iblant mange barn?
Vis hele sitatet...
Noen gang hørt om 17 mai?
Sitat av Ghettoclown Vis innlegg
Noen gang hørt om 17 mai?
Vis hele sitatet...
D Værste er at barna er rundt folk ruset på store mengder alkohol.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så du synes det er greit å være rusa iblant mange barn?
Vis hele sitatet...
Vist du klarer å oppføre deg som folk så er vel ikke det noen problem vell? På de fleste sånne steder så selger dem alkohol uansett (Gjorde ihvertfall det på Vertshuset på tusenfryd før)... Er ikke snakk om å sitte skampære med øya hengende ut fra skallen heller. Om du ikke viste det så klarer de fleste folk å bruke rus på en fornuftig måte på lik linje med å ta noen øl eller drinker.

Hahaha "rusa iblant mange barn" høres så sykt ut, mens realiteten er at det er helt vanlig i visse situasjoner for folk som ikke bruker "ulovlige" rusmidler! Og være overstadig beruset blant barn er dog ikke greit, men er også en helt annen sak!.....
Sist endret av Alge; 20. september 2018 kl. 20:55.
Anonym bruker
"Rik Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Ja noen pils og røykings er gjengangeren, men har lyst til å teste litt grensene. Drar ikke så fremst det ikke er finvær, og da går alle med solbriller, har ikke fått så mye som et mistenkelig blikk tidligere. Har tenkt litt på dette med vaktene selv, men dette er begivenheter som skjer i utlandet hvor de tar slikt litt mer lungt. Hvor gøy man har det tenker jeg kommer an på hvem man er med, hvor man er og ikke minst hva man gjør det til selv.
Vis hele sitatet...
Ganske kjipt for unga rundt med voksne som hoier eller har ukontrollert galmannslatter, hylskriker på badtrip og gir de dårlige jobber. Just sayin
Er ikke ukontrollert galmannslatter målet med fornøyelsesparker? Har iallefall alltid vært mitt mål, og det eneste jeg har vært ruset på i fornøyelsesparker er snus, sukker og kaffe! Har sett mange godt voksne gråte når de har overvurdert sin egen mentale styrke i diverse Berg og dalbaner. Ser poenget ditt med badtripp da... Men tror ikke trådstarter er ute etter og dundre på med såpass store doser at dette vil være ett problem.
Tok en gang 4-fa (et stoff som minner om en blanding av mdma og amfetamin) på tivoli. For å si det sånn så var karusellene ganske kjedelige. Sannsynligvis fordi du allerede har karusell-rusen i kroppen før karusellene, så det er vanskelig å få noe mer ut av det. Ingenting er skummelt osv. Du kan vel tenke deg
Varer ikke mdma lenge? Da jeg tok det så var jeg borte i 8 timer
Sitat av Maxinbror Vis innlegg
Varer ikke mdma lenge? Da jeg tok det så var jeg borte i 8 timer
Vis hele sitatet...
Det er jo faktisk mulig å dosere.
Dra svære linjer med coke rett før dere hopper i på den største Berg-og-dal-banen. Eller popp en tab med LSD og stikk på badeland. Der er det jo mange forskjellige settings å velge mellom. Hvis du bæder i de store bassengene så kan du chille i badestuen/saunaen.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Dra svære linjer med coke rett før dere hopper i på den største Berg-og-dal-banen. Eller popp en tab med LSD og stikk på badeland. Der er det jo mange forskjellige settings å velge mellom. Hvis du bæder i de store bassengene så kan du chille i badestuen/saunaen.
Vis hele sitatet...
Tror jeg hadde fått hjerteinfarkt av det der. Men nå er jeg generelt nervøs for berg og dalbaner.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var litt overdrevent ruset på valium og Tramadol i Thailand en gang for noen år siden. Så vi røyka oss en feit en hver utenfor fornøyelsesparken før vi dro inn, var drit fett. Men totalt hjerneskadet og røyke gress offentlig i Thailand

Men valium + Tramadol + gress var en god mix for berg og dalbaner osv. Vi gikk også ut av parken og røyka oss en til en når rusen dabbet av så inn igjen.

Når det kommer til andre rusmidler... Hmm... Ville ikke turt og ta LSD eller sopp i en sånn setting. MDMA ja, men det er om dere VET at dere klarer og oppfører dere og være helt synlig beruset. Opiater kunne vel vert digg og ruset seg på. Oxy for eks, ikke nodde dose da vel og merke, tramadol var vertfall sykt digg på fornøyelsesparken.

Kanskje en mix av weed + svake eller liten dose opiater.
Eventuelt edibles, siden de varer lengre og rusen er sååå mye sterkere.

Hadde jeg tatt LSD i en sånn setting hadde det blitt med benzo i bakhånd i tilfelle man skulle begynne og få bad trip. Helst xanor som virkelig fjerner "all" angst kun på noen minutter.
This is bat country!
gregory's Avatar
Tok 100ug LSD når jeg var i hunderfossen. Passe perfekt dose for en som er rutinert.

DET VAR GØY.
LSD å strikkhopp... *rocket to the stars!*