Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2875
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hei satt hjemme og spilte lost in time med roomien min.

Plutselig får han meg som motstander selv om jeg er i en annen match, og han taper mot "meg" som fikk en mye høyere score enn min skjerm viste.

Lagrer TVNorge matchene og kjører de med høyere score vilkårlig i senere matcher?
Jeg har sett det samme i andre spill. Tror det var i Tetris Friends, hvis man mista nett mellom to matcher så fikk motstanderene plutselig generiske navn som Player 1, Player 2 osv. Husker ikke om det var akkurat sånn det skjedde, men så i hvert fall helt tydelig at jeg spilte mot AI.
Sitat av hippitus Vis innlegg
Jeg har sett det samme i andre spill. Tror det var i Tetris Friends, hvis man mista nett mellom to matcher så fikk motstanderene plutselig generiske navn som Player 1, Player 2 osv. Husker ikke om det var akkurat sånn det skjedde, men så i hvert fall helt tydelig at jeg spilte mot AI.
Vis hele sitatet...
Vært bort i samme på både Tetris Battle og andre spill. Tror de lagrer matchene og tilpasser AIen til ditt nivå. Eller så bare spiller man mot en ren bot under noen sitt navn.. Usikker.

Carmen, prøv å send melding til TV Norge, eller Lost in time på Facebook/andre kanaler så får du sikkert en forklaring. Er nysgjerrig selv
Sist endret av KjemikalieX; 1. juni 2017 kl. 13:44.