Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3592
Har noen prøvd ropinirol og andre dopaminagonister? Har disse noe verdi innen rus? Eller i kombinasjon med andre rus/legemidler? Ropinirol binder seg til D2, D3, D4, 5-HT2 og α2 reseptorer. Brukes hovedsaklig mot restless legs syndrom.

Jeg tenker at en kombinasjon av dette legemiddelet og en dopamin reopptakhemmer (f.eks amfetamin, methylphenidate) kan gi heftige effekter.

Og siden ropinirol er en agonist for 5-HT2 og D2, så tenker jeg også at det har en viss potensiale for hallusinogene effekter ved høyere doseringer.

Noen nettsider beskriver at ropinirol har en affinitet på opioid reseptorer.
Har absolutt ingen anelse, men høres ut som om man kan vente seg en fin og sterk Euforisk rus. God Ide.
Jeg er fasinert av din fasinasjon for rusmidler Muradi. Opplysningskontoret for rusmidler. Hold oss oppdatert
Det er så og si ingen rekreasjonell verdi på de stoffene der. Har sikkert noe med hvordan de øke dopaminet. Sikkert nesten på samme vis som at SSRI øker serotonin men gir ingen form for rus.

Kilde: fra personer som har prøvd disse stoffene.
Sist endret av Lacertosus; 10. januar 2014 kl. 19:35.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei. Gidder ikke starte ny tråd. Men sitter her med en boks 5mg ropinirol, å lurer bare på om det kan brukes som "mood lifter" eller hva jeg skal kalle det. Veldig nedstemt og deppa om dagen, men har ikke noe annet å bruke.
Tenker nå ikke rus sammenheng.
Men om jeg skulle tatt de, hvordan er det blandet eventuelt med opiater eller alkohol?
Hei alle

Jeg har startet på "Neupro" DepotPlaster :
http://www.felleskatalogen.no/medisin/neupro-ucb-561915

Bad om det, og fikk det av legen mot "restless-legs" , men ville bare teste det ut for å sjekke om det er mulighet for en liten rus-feeling i bildet her

Vet om en med Parkinson som bruker det i høye doser, og han sier selv at han er "høy" og manisk ++ pga plasteret !

Det utløser rett og slett en jevn lykkefølelse ! :P

Jeg bruker Oxycodone, Sobril, Metamina (Dexamfetamin) og Mogadon/Apodorm itillegg, så håper på effekt av plasteret!!

Har brukt det i 4 dager nå, begynte på laveste, 2mg, dose, og har økt til 4mg nå.

-Vanskelig å si, da jeg bruker flere preparater daglig som (kan) gi rus/good-feelin` , men jeg synes faktisk at jeg har en extra liten "piff" som er der liksom?... Vanskelig å forklare..!

# Skal iallefall teste "Neupro" ut litt lengre, og dobble opp til 8mg dose

Skal gi en tilbakemelding hvis dere vil

Ha en fin dag videre, Freaks :P
▼ ... over et år senere ... ▼
Tilbakemelding? Med tanke på at det er 3 år så håper jeg det gikk bra med deg.. :-D