Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3883
Siden igår har jeg ikke kunnet se snapper jeg har fått.. hva skal det bety, og opplever flere dette? Har Android og har reinstallert appen...

Fikk fikset, bare slett.
Sist endret av Mozzie; 2. juli 2015 kl. 07:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hva med å beskrive hva som var problemet og hva som var løsningen?

Da slipper vi en ny tråd neste gang noen "ikke får sett snapper på snapchat" fordi noen kan søke opp denne tråden...
Etter siste oppdateringa holder det å bare trykke en gang på skjermen så vises snappene. Hvis du holder sånn som før skjer ingenting. Mulig det er det som var problemet.
Sist endret av Jandre; 2. juli 2015 kl. 09:07.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Jandre Vis innlegg
Etter siste oppdateringa holder det å bare trykke en gang på skjermen så vises snappene. Hvis du holder sånn som før skjer ingenting. Mulig det er det som var problemet.
Vis hele sitatet...
Akkurat det som var problemet ja! Måtte boardet ett fly når jeg skrev forrigd post, så derfor jeg ikke var mer presis.
Sist endret av Mozzie; 2. juli 2015 kl. 09:58.