Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 7415
skulle ønske jeg fikk til og komme, men med dårlig råd og ca 8 mil til trondheim så får jeg satse på neste gang
Takk for et trivelig treff Måtte dessverre dra litt for tidlig
sorry for at jeg bare var innom så kort tid. skulle gjerne vært lenger, men var litt travel
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Det ble Norsk Grilling™ på oss, så fort jeg fikk takk den første burgeren av grillen høljet det ned, vi var 4 stk som var relativt forberedt og koste oss med pølser og burger i campingstolene under paraplyene våre.
Det tok ikke lang tid før vi måtte innse nederlaget når regnet slukket grillen, vi bevegde oss til Ni muser der Rusmisbrukeren og dukket opp, og Jonta fikk demonstrert sine imponerende kommunikasjonsevner.

Så der har dere, hverken vær eller vind kan ødelegge for Freak treff!
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Råd? Pils kan alltid avses og vi har vel nok mat til at du og kan få noe
Vis hele sitatet...
Takk for tilbudet!
Men for det første så skrev jeg i feil tråd, skulle poste i Oslo-tråden, og for det andre var problemet penger til transport.