Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2176
Hei.

Har Asus Geforce GTX 760 og 3D vision briller. Tidligere så hadde jeg et eget kontrollpanel hvor jeg kunne slå på 3D-funksjonen på skjermen min, men nå har jeg lastet ned nyeste driveren, og finner ikke dette programmet lengre. Ser ikke at jeg kan slå det på noen vei i Nvidias normale kontrollpanel. Noen som har vært borti dette, eller må jeg bare gå tilbake til gammel driver?
valgte du og installere 3d softwaren når du oppdaterte?
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Sitat av super Vis innlegg
valgte du og installere 3d softwaren når du oppdaterte?
Vis hele sitatet...
Installerte alt som fulgte med driveren via avansert installasjon.
Der er det ikke noen dedikert software, men drivere:

"3D vision controller driver" og "3D vision driver" Når denne var ferdig så var det gamle programmet borte. Prøvde også å installere på nytt for å sjekke at det ikke var skjedd en feil under installasjon.
Skal vel følge med ett program for 3d. Prøv å legg inn geforce experience også oppdater til nyeste drivere.
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hager Vis innlegg
Skal vel følge med ett program for 3d. Prøv å legg inn geforce experience også oppdater til nyeste drivere.
Vis hele sitatet...
Har gjort det, men ikke noe nytt der. :-/

Har også søkt etter programvare fra Nvidia uten å finne noe..
var driverne under avansert jeg tenkte på, har du prøvd det som står her?
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
Sitat av super Vis innlegg
var driverne under avansert jeg tenkte på, har du prøvd det som står her?
Vis hele sitatet...
Ja, men det gikk ikke med den nyeste driveren. 3D funksjonen var rett og slett ikke med i kontrollpanelet eller noen andre veier virker det som. Installerte den gamle driveren som fulgte med cd-plata, så nå fungerer 3D-funksjonen greit igjen i allefall. Takk at dere prøvde. :-)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Konsulenten
Fuzzybossen's Avatar
Trådstarter
-
Måtte formatere maskinen i forbindelse med en annen sak, og la da inn nyeste driver. Denne gangen fungerte alt greit, så driveren var ikke problemet. Så da var dette løst. :-)