Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2730
Jeg vet fra før av at spill på PS4 er sonefri, hvertfall i singleplayer. Men hvordan er dette med online/DLC?

Hvis jeg kjøper en hardcopy av et spill fra USA, vil jeg kunne spille dette online med norsk PSN konto, eller vil jeg være begrenset til offline?
Litt usikker på om DLC fra norsk PSN vil fungere. På PS3 hadde du det som het BLES/BCES nummer, og da stod det alltid på DLC noe som "denne programvaren fungerer kun med BLES 01234" f.eks, og som jeg forstod det, så var det da europeisk versjon, og at amerikansk f.eks var BLES 00123. Man fant ihvertfall som regel bare den europeiske DLC'en på norsk PSN. På PS4 ser jeg det er noe som heter CUSA, f.eks CUSA 00049 (BF4). Om det er det samme som med BLES/BCES vet jeg ikke.

EDIT: du ser samtlige nr på coveret (på ryggen, den smale siden der spillnavnet osv står)
Sist endret av LP88; 27. mars 2014 kl. 16:23.