Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1008
Er ute etter tips til gode Indie spill, ta gjerne med egne erfaringer.
Kp til beste svar
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Lone Survivor!

Zombie, Psycho-triller. Retro grafikk-sidescroller hvor du spiller som "The Lone Survivor" og du skal komme deg ut av leilighetskomplekset og overleve, er flere måter å gjøre dette på. Utrolig spennende gameplay, god musikk og ganske creepy.
Et indie spill jeg virkelig ser frem til er The Stomping Land. Anbefaler å sjekke det ut!

Ellers er Hotline Miami er av de bedre jeg har spilt på en stund.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Kenshi

Noe treg utvikling men noe av det som har fanget synet mitt av indie spill med så stort potensiale er det vansklig å ikke se etter nye oppdateringer ofte.
Mange muligheter bedre opp du leser deg opp selv en at jeg skal komme med en knotete forklaring om hva du kan gjøre i spillet
Er du glad i sandbox, rpg, ninjaer, roleplay eller bare har mye tid tilovers? Da er dette kanskje noe for deg!
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Et indie spill jeg virkelig ser frem til er The Stomping Land. Anbefaler å sjekke det ut!

Ellers er Hotline Miami er av de bedre jeg har spilt på en stund.
Vis hele sitatet...
Syntes "The Stomping Land" så helt fantastisk ut! Så også ut som et spill der man ikke trenger en high end pc! Jeg krysser fingrene for The Stomping Land.
ʕ•ᴥ•ʔ
M4Dhatter's Avatar
Noen spesielle sjangre du er ute etter, eller Indie spill generelt?

Project Zomboid, The Dead Linger, Kenshi, FTL, Sang-Froid - Tales of Werewolves, Game Dev Tycoon. Bare for å nevne et par jeg selv spiller
Sist endret av M4Dhatter; 6. juli 2013 kl. 20:48.
Limbo.
Tilgjengelig på Steam.
Journey og Limbo er fantastiske på PS3, men tror de også er cross-platform.
Finnes det ingen norske?
Og da snakker jeg ikke om dette prosjektet.
ʕ•ᴥ•ʔ
M4Dhatter's Avatar
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Finnes det ingen norske?
Og da snakker jeg ikke om dette prosjektet.
Vis hele sitatet...
Du har jo Shadow of the Game

EDIT: Og Among the Sleep som er under utvikling nå (tror det er mulig å få bli med på Alpha testing(?)
Sist endret av M4Dhatter; 7. juli 2013 kl. 00:11.
Ordinær Freak
Hitiz's Avatar
Hotline Miami er utrolig, fantastisk bra indie spill. 2`eren kommer jo snart også.