Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 17367
Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste denne tråden, så la den her inne jeg.

Jeg har tenkt å få meg en tatovering (se vedlagt bilde). Lurer på hvor mye det kommer til å koste, hvor lang tid den tar og om jeg burde ha den på leggen eller over/underarmen. Er forresten ganske tynn så underarmen blir prob for lite plass.

http://i48.tinypic.com/2hi5f60.jpg

Det er da bildet. Skal ikke ha en rip-off av den, men noe i den duren. Til alle som sier at pris ikke betyr noe du skal ha den resten av livet osv. Bare hold dere unna, jeg har tenkt gjennom det. Lurer også på om det er noen gode tattoo sjapper, i området Kristiansund - Trondheim.
Umulig si hva du må betale. Kommer helt an på hvem du ender opp hos. Kommer helt an på artisten som står bak.

Er du i Trondheim så kan jeg personlig anbefale deg Izzy. Jobber hos Lowlife Tattoo

Utrolig dyktig jente som nettopp har fullført læra. Du kan også få enkelte motiver billigere, da hun ofte legger ut prosjekter hun kunne trengt hud til.

Her har du ryggen til en kamerat som har vært hos Izzy:

http://img715.imageshack.us/img715/9000/63087442573972472993180.jpg

Ellers i Trondheim så har du også Onkel Henry som kan sakene sine.
Sist endret av shittrønder; 27. januar 2013 kl. 22:07.
Kugel's Avatar
Trådstarter
Takk for svar, likte tatoveringene jeg så til Onkel Henry.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Er du i trondheim er det kun Purple Pain med Oddiz i spissen som teller! :-)
Sitat av Kugel Vis innlegg
Takk for svar, likte tatoveringene jeg så til Onkel Henry.
Vis hele sitatet...
Ja, de er dyktige. De har ofte besøk av større artister internasjonalt som kommer på gjestebesøk, men da er ofte prisen skyhøy. Jeg vil tør påstå at de har det feteste studioet i hele Norge. Utrolig vakkert studio.

Men, ikke legg Izzy helt i glemmeboka. Hun er utrolig dyktig.

Sitat av Ignifer Vis innlegg
Er du i trondheim er det kun Purple Pain med Oddiz i spissen som teller! :-)
Vis hele sitatet...
Er det vel ikke. Var fram til for noen år tilbake det. Da det kun var Purple Pain og Hells Angels som drev med tatoveringer i Trondhem.

For all del, Oddiz er dyktig, men ikke den dyktigste. Min mening
Den gamle Grisen
slarti's Avatar
Har selv tattis og jeg brukte Flaming Heart i trondheim.

To meget dyktige tatovører.

Pris er umulig for en vanlig dødelig å si da det vil variere veldig fra tatovør til tatovør.
Tiden vil også variere etter hvor erfaren personen er.
En som har laga tats i 20 år buker kortere tid en en som er helt fersk.
Kugel's Avatar
Trådstarter
La ved et bilde, så ut ifra det, hvor mye vil dere tippe den koster?
Sorry ass. Men er det så jævla nøye? Jeg mener.. Det er et kunstverk, det koster det det koster. Er vel ikke så tiltak å gå ned å høre, eventuelt ta en telefon? Altså det er greit å vite hva ting koster, men hvis jeg skulle tatt en tattis så hadde ikke prisen vært den avgjørende faktoren for om jeg skulle tatt den eller ikke.
Den gamle Grisen
slarti's Avatar
Sitat av Kugel Vis innlegg
La ved et bilde, så ut ifra det, hvor mye vil dere tippe den koster?
Vis hele sitatet...
Du snakker tusenlapper i alle fall.

Men som jeg har skrevet tidligere vanskelig for vanlig dødelige å si.

Endelig pris er det bare tatovøren som kan gi deg.
Er noen timers jobb for en erfaren og dem tar fort opp mot 1000kroner timen.

Du får stikke innom noen å høre.
Kugel's Avatar
Trådstarter
Fikk svar på epost til Onkel Henry, kostet mellom 4-6000.