Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 935
Hei freaks.

Tror jeg kunne trenge en forside i flash neste måned. Jeg tenkte en side i 2 farger, dvs en bakgrunnsfarge og en farge for flash buttons/links. Hvis det er mulighet for en border template som jeg kan bruke på alle sidene så hadde det vært ok også.

Hva koster noe slikt?
Hvorfor vil du bruke en flash forside?
Det er jo direkte ødeleggende for søkemotorene og gjør det ekstra vanskelig å finne frem.
Indeksen er fortsatt viktig så ikke bruk flash der om du kan unngå det.
Ustabil nutjob
Flaskeposten's Avatar
Trådstarter
Jeg har ikke peiling, men en side i noe annet da? Jeg tenkte på litt stilige knapper som har mouse over effekt etc.
Vi snakker css.
Søk på forskjellige css demoer og finn effekter du ønsker eller knapper og menyer, layouts etc.
Når du har oversikten er det straks enklere å be om prisoverslag.

En annen fordel med css er at du bevarer søkbarheten til siden, du har fjernet deisgnet fra html markupen slik at når det senere skal gjøres endringer så kan en ganske enkelt gjøre endringer i en fil for å endre utsende eller oppføresl på alle sidene.

Bruk litt tid på denne siden så ser du alt man kan gjøre i css; Css play
Sist endret av ompapa; 21. oktober 2012 kl. 14:52.
Ustabil nutjob
Flaskeposten's Avatar
Trådstarter
Tusen hjertelig for tips, kommer til å ta en titt.
Hvor mye en flash-forside koster? Antageligvis ganske mye, med tanke på alle dem som aldri kommer inn på siden din
iOS-enheter har ikke flash, android har fjernet flash fra market, og en del nekter å installere flash på hjemme-PCen (undertegnede inkludert).

CSS/HTML5 dekker alle dine behov; du kan gjøre mye tøft helt uten flash.
Ustabil nutjob
Flaskeposten's Avatar
Trådstarter
Sitat av tripflag Vis innlegg
Hvor mye en flash-forside koster? Antageligvis ganske mye, med tanke på alle dem som aldri kommer inn på siden din
iOS-enheter har ikke flash, android har fjernet flash fra market, og en del nekter å installere flash på hjemme-PCen (undertegnede inkludert).

CSS/HTML5 dekker alle dine behov; du kan gjøre mye
Vis hele sitatet...
Wow, den første var stilig. Hadde vært kult å hatt dette fullscreen.