Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1037
Heisann kjære freaks

Har et sånn passe irriterende problem og håper jeg kan få hjelp her. Jeg fikk utrolig lyst til å spille simtower her om dagen og jeg lastet det ned men jeg kan ikke installere det for det at det tydeligvis ikke er laget for win7 64 bit. Tror det er den delen med 64 bit som er problemet men er ikke sikker. Har prøvd kompabilitetsmodus men det fungerer ikke. Tips?
Kjør win98/xp i VMware.
Trådstarter
22 0
Har ikke hørt om dette før så googlet det og fikk opp ganske mange forskjellige programmer. Hvilket skal jeg laste ned?
VMWare Workstation har jeg brukt, iallefall.
Sist endret av Bruskork1; 21. april 2012 kl. 17:42.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Evt last ned og installér "XP Mode" som du finner lovlig hos Microsoft, slik at du slipper å piratkopiere VMWare Workstation.
Blitt noen mnd siden nå, men jeg brukte iallefall Dosbox til å kjøre Sim Tower i Win 7 64-bit. Husker ikke hvordan jeg gjorde det, men var kun 10-15 minutter med Googling

Edit: Har fremdeles Sim Tower på original plate, bare synd jeg ikke har CD-rom i PC-en
Sist endret av m0nte; 21. april 2012 kl. 18:10.
Trådstarter
22 0
Sitat av bakkus Vis innlegg
Evt last ned og installér "XP Mode" som du finner lovlig hos Microsoft, slik at du slipper å piratkopiere VMWare Workstation.
Vis hele sitatet...
Er ikke det akkurat det samme som kompibalitetsmodus da? For det funket ikke

Edit: Jeg har home premium. Må desverre ha høyere enn det for å få XP mode
Sist endret av oytal; 21. april 2012 kl. 20:41.
Sitat av oytal Vis innlegg
Er ikke det akkurat det samme som kompibalitetsmodus da? For det funket ikke

Edit: Jeg har home premium. Må desverre ha høyere enn det for å få XP mode
Vis hele sitatet...
Som sagt tidligere, Dosbox fungerer.