Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 2996
Hey hey!

Jeg lurer på hva deres favoritt spill eller spillserier er! Trenger noen nye å spille og vil høre hva deres favoritter er

Kan jo ta min: Half Life serien generelt, og da snakker vi gode gammle HL1 og. Husker jeg kjøpte Half Life 1 Anthology når jeg var liten, ble hekta med en gang. Spillte gjennom Half Life, så Blue Shift og Opposing Force. svipper enda innom Half Life verden for å kose meg litt, epic historie og epic karakterer.

Half Life
Half Life: Blue Shift
Half Life: Opposing Force
Half Life 2
Half Life 2: Episode 1
Half Life 2: Episode 2

Anbefaler hele serien, men tipper alle Freaks har prøvd hvertfall et av de
shit was so cash
Anda22's Avatar
Elder scrolls & Ratchet and Clank
Sist endret av Anda22; 25. februar 2012 kl. 18:53.
Half-Life er gøy, ja.

Er ganske glad i Portal-spillene. De har så utrolig kul story! Regner egentlig med at du har spilt de da.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Regner med at jeg som mange andre holder The legend of Zelda serien tett til bryst. Da helst konsollspillene, men er også noen håndholdte perler.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Half-Life er gøy, ja.

Er ganske glad i Portal-spillene. De har så utrolig kul story! Regner egentlig med at du har spilt de da.
Vis hele sitatet...
Er stor Valve fan, har spillt alle spillene de har laget/publishet tror jeg
Portal.
The Elder Scrolls.
Battlefield.
Zelda.
Mario.
Sitat av LesPaul Vis innlegg
Regner med at jeg som mange andre holder The legend of Zelda serien tett til bryst. Da helst konsollspillene, men er også noen håndholdte perler.
Vis hele sitatet...
Zelda er absolutt høyt oppe. Link to The Past har jeg mange gode minner med, og er nok størst for meg iallefall. Minner meg om å sitte nede i kjellerstua på teppet med Gameboyen og kose meg. Good times!

Og såklart Mario (spesielt Super Mario 3), spillte det på gode gammle Super Nintendoen. Super Mario All-stars, THE SHIT!
Sist endret av LarsHalal; 25. februar 2012 kl. 19:04.
Portal og GTA
< Metal Gear Solid serien 33
Sitat av LarsHalal Vis innlegg
Og såklart Mario, spillte det på gode gammle Super Nintendoen. Super Mario All-stars, THE SHIT!
Vis hele sitatet...
Super Mario World, TMNT og Megaman
Er forøvrig også veldig glad i Call Of Duty-serien. Vet at mange missliker spillene, men jeg liker de.
GTA, Red Dead Redemption, Uncharted serien og Elder Schrolls.
Mange timer har gått med på GTA-serien, den liker jeg virkelig. Zelda har jeg vært glad i lenge, og de gamle Super Mario-spillene er fengende den dag i dag! Husker jeg hadde spilt Super Mario på SNES i evigheter da saven ble monga
Sitat av Villumsen Vis innlegg
Red Dead Redemption.
Vis hele sitatet...
Har du faktisk spilt Red Dead Revolver også eller er du bare fan av Redemption?
Sitat av Tryllestav Vis innlegg
Husker jeg hadde spilt Super Mario på SNES i evigheter da saven ble monga
Vis hele sitatet...
Søstra mi sparte opp til 55 liv, jeg brukte opp alle. Hun ble sur, hahaha
Metal gear solid!
  • The Elder Scrolls
  • Starcraft
  • Total War
Call of Duty er flott serie med masse action og pew pew. Elder Scrolls Oblivion og Shivering Islands ga meg timesvis med flott underholding da jeg slutta med wow-
Hele GTA serien, kjempe underholdende og gøy! Battlefield 3 er også ganske bra.
Saints Row, Grand Theft Auto, og Super Mario!
GTA, Battlefield og Pokemon
Half-Life serien var mine favoritt spill før helt til jeg spilte Fallout 3 <3
Minecraft, Battlefield 3, Team Fortress 2, Counter Strike: source, WoW, Call of Duty, Fortress Craft, Elder Scrolls, Left4Dead og GTA anbefaler jeg
Metal Gear Solid er jo kongen!
Intrikate historier og knuter som løses opp mot slutten, spion action, fancy karakterer, pappesker, et hav med easter eggs.
Syntes det første spillet som kom til ps1 (trordet var nos greier på NES sør det og) var genialt! Bosskampen der man måtte bytte kontrollport, han fyren som får hjerteinfarkt, "what was that noise?"/"who's footprints are these?!". Elsker den serien!
Call of Duty: Modern Warfare serien. Greit nok, BF3 er muligens hakket bedre enn MW3. Men storyen som strekker seg fra CoD4(som er det beste cod spillet IMO) til MW3 er utrolig spennende og underholdene.

En annen klassiker er GTA spillene. For min del syntes jeg GTA IV var litt kort. GLEDER MEG TIL GTA V!
-GTA serien spesielt san andreas
-minecraft
-pokemon
-call of duty 4 og mw2
-Ratchet & Clank
-Sims 3
-super Mario

kommer ikke på fler nå, men vet det er fler
Sitat av iColdman Vis innlegg
-GTA serien spesielt san andreas
-minecraft
-pokemon
-call of duty 4 og mw2
-Ratchet & Clank
-Sims 3
-super Mario

kommer ikke på fler nå, men vet det er fler
Vis hele sitatet...
JAAAA. San Andreas, Mini-gunen var episk
FIFA på PS3, GTA på PS3 og Pokémon på Nintendo Advance SP
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
FIFA på PS3, GTA på PS3 og Pokémon på Nintendo Advance SP
Vis hele sitatet...
Bare to Pokémon spill som er bra: Gold og Red. Har Pokémon Gold og GameBoy Color selv
Sitat av LarsHalal Vis innlegg
Bare to Pokémon spill som er bra: Gold og Red. Har Pokémon Gold og GameBoy Color selv
Vis hele sitatet...
Red/Blue er så og si det samme.
Silver/gold er og så og si det samme.

Beste pokémonspillet imo er Crystal. Liker at det kommer en notice når man går fra en del på kartet til en annen, det er det ikke i gold/silver.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Metal Gear Solid er jo kongen!
Intrikate historier og knuter som løses opp mot slutten, spion action, fancy karakterer, pappesker, et hav med easter eggs.
Syntes det første spillet som kom til ps1 (trordet var nos greier på NES sør det og) var genialt! Bosskampen der man måtte bytte kontrollport, han fyren som får hjerteinfarkt, "what was that noise?"/"who's footprints are these?!". Elsker den serien!
Vis hele sitatet...
Det første MGS spillet ved navn Metal Gear kom ut til MSX maskiner i 1987, for så å bli portet til NES.
Dette spillet er et av di første spillene jeg kan huske å ha spillt, da på Commadore 64. Har kun spillt Metal Gear, og Metal Gear: Solid, og føler at jeg har gått glipp av mye. Derfor har jeg tenkt til å bestille den nye HD collection greia som har kommet ut i tillegg til MGS4, så da får jeg ta igjen det jeg har gått glipp av snart!

Faviritt spillene mine er for det meste "gamle" og "dårlige" spill, og folk ler somregel bare når jeg sier jeg gamer f.eks Duke Nukem 3d.

Half-life serien er absolutt min favorittserie innen spill, det er vel ingen andre spillserier som har holdt samme kvaliteten gjennom alle spillene på samme måte som Half-life (sett bort i fra Blue Shift, selvom det ikke er dårlig det heller, kun sammenlignet med andre spill fra serien).

Er også veldig fan av Fallout serien (alle bortsett fra Fallout: Tactics, som stinket) og spesiellt Fallout 2! Det er vel det beste RPG spillet jeg noensinne har spillt!

Diablo serien har en spesiell plass i hjertet mitt. Diablo 1 åpnet øynene mine for online-gaming, og var det første spillet jeg jeg spillte online. Husker jeg var så stolt når jeg klarte å drepe Bobafett (Diablo 1's største cheater som alltid lå på toppen på "most wanted listen" over PVP'ere. Husker jeg hadde øret han i inventoryen å viste det frem til alle jeg kjente å skrøyt som bare det! Nå er det bare å smøre seg med enda litt mer tålmodighet å vente på 3'eren, for å så sløse bort en haug med timer på det atter en gang.

Må heller ikke glemme NOLF spillene. No One Lives Forever 1&2 er to spill som di fleste har oversett. Det er ikke akkurat noen banebrytene eller på noen måte revolusjonerende spill, men har en helt unik atmosfære og et veldig sammensveiset fan-basert community. Veldig underholdene om man liker fast paced FPS med bunnyjumping.

XIII er eller blir vel også en serie snart. Bare XIII som er sluppet, men XIII-2 er under utvikling, og jeg gleder meg som et barn på julaften allerede! XIII har en helt unik tegneserie-grafikk, og er et stealth basert spion-FPS med en bra story, og vanvittig bra voice acting (f.eks Adam West). Jeg kan faktisk ikke tenke meg et annet spill fra samme tiden med bedre voice acting en dette.

Carmageddon serien er også en favoritt hvor det snart kommer en ny oppfølger som jeg gleder meg grusomt til. Husker når jeg var yngre, så var det så sinnsykt kult å spille di mest kontroversielle spillene (Postal, Doom, Blood, Manhunt, Gta osv osv) men det var ingen ting som slo Carmageddon i multiplayer på skolen! Ahhhhhhhhh... Det var tider det!


Jeg kunne helt sikkert fortsatt i det uendlige med å liste opp favoritt spillene mine, men det har jeg rett og slett ikke tid til, så denne lille listen for holde intill videre.
Sitat av 3ndgame Vis innlegg
Det første MGS spillet ved navn Metal Gear kom ut til MSX maskiner i 1987, for så å bli portet til NES.
Dette spillet er et av di første spillene jeg kan huske å ha spillt, da på Commadore 64. Har kun spillt Metal Gear, og Metal Gear: Solid, og føler at jeg har gått glipp av mye. Derfor har jeg tenkt til å bestille den nye HD collection greia som har kommet ut i tillegg til MGS4, så da får jeg ta igjen det jeg har gått glipp av snart!

Faviritt spillene mine er for det meste "gamle" og "dårlige" spill, og folk ler somregel bare når jeg sier jeg gamer f.eks Duke Nukem 3d.

Half-life serien er absolutt min favorittserie innen spill, det er vel ingen andre spillserier som har holdt samme kvaliteten gjennom alle spillene på samme måte som Half-life (sett bort i fra Blue Shift, selvom det ikke er dårlig det heller, kun sammenlignet med andre spill fra serien).

Er også veldig fan av Fallout serien (alle bortsett fra Fallout: Tactics, som stinket) og spesiellt Fallout 2! Det er vel det beste RPG spillet jeg noensinne har spillt!

Diablo serien har en spesiell plass i hjertet mitt. Diablo 1 åpnet øynene mine for online-gaming, og var det første spillet jeg jeg spillte online. Husker jeg var så stolt når jeg klarte å drepe Bobafett (Diablo 1's største cheater som alltid lå på toppen på "most wanted listen" over PVP'ere. Husker jeg hadde øret han i inventoryen å viste det frem til alle jeg kjente å skrøyt som bare det! Nå er det bare å smøre seg med enda litt mer tålmodighet å vente på 3'eren, for å så sløse bort en haug med timer på det atter en gang.

Må heller ikke glemme NOLF spillene. No One Lives Forever 1&2 er to spill som di fleste har oversett. Det er ikke akkurat noen banebrytene eller på noen måte revolusjonerende spill, men har en helt unik atmosfære og et veldig sammensveiset fan-basert community. Veldig underholdene om man liker fast paced FPS med bunnyjumping.

XIII er eller blir vel også en serie snart. Bare XIII som er sluppet, men XIII-2 er under utvikling, og jeg gleder meg som et barn på julaften allerede! XIII har en helt unik tegneserie-grafikk, og er et stealth basert spion-FPS med en bra story, og vanvittig bra voice acting (f.eks Adam West). Jeg kan faktisk ikke tenke meg et annet spill fra samme tiden med bedre voice acting en dette.

Carmageddon serien er også en favoritt hvor det snart kommer en ny oppfølger som jeg gleder meg grusomt til. Husker når jeg var yngre, så var det så sinnsykt kult å spille di mest kontroversielle spillene (Postal, Doom, Blood, Manhunt, Gta osv osv) men det var ingen ting som slo Carmageddon i multiplayer på skolen! Ahhhhhhhhh... Det var tider det!


Jeg kunne helt sikkert fortsatt i det uendlige med å liste opp favoritt spillene mine, men det har jeg rett og slett ikke tid til, så denne lille listen for holde intill videre.
Vis hele sitatet...
Kjøpte pakken selv. Fikk tilbake MANGE gode minner om barndommen

Om hvordan man spillte singel playeren 10talls ganger. At man ikke hoppet til multiplayeren med enn gang. At det var så mye forskjellig man kunne gjøre.

Common en pappeske GENIALT
Helt klart Final Fantasy-serien for min del. Har lastet ned fra I til IX på PS-store.. Nostalgitripp
Sitat av Hobby Vis innlegg
Helt klart Final Fantasy-serien for min del. Har lastet ned fra I til IX på PS-store.. Nostalgitripp
Vis hele sitatet...
FFIX er helt klart min favoritt i denne serien, tett etterfulgt av FFVII.
Jeg synes bare det er så synd FF-serien har blitt "ødelagt" av di siste spillene. Prøvde såvidt FFXIII-2, og følte egentlig at det var en superlineær grindfest uten like. Også blir det heller aldri det samme med voice acting i FF-spill, og det irriterendes kampsystemet.
Føler at en av mine favoritt spill har blitt ødelagt Square Enix er ikke en gang hva det pleide å være.
Stor fan av zelda serien. Like og super smash brpthers godt. Mario fan å, men ikke så stor, har ikke spillt allt, bare latterlig mye. Donkey kong country serien er og fantastisk.
Har alltid vært glad i spill men Mulle Mekk serien har betydd mye i mine yngre år! Nostalgi
Blir nok Total War serien, kjøpte det første medieval for 10 år siden da jeg kun var 8 år. Husker ikke hvor mye jeg spilte det men var ikke lite av det.
Rome Total War kjøpte jeg på release, haha jeg husker at jeg klarte så vidt å kjøre spillet på low graphic men fy faen så fett det var.
Medieval Total War II Herregud så mange timer jeg har spilt det her, må nærme seg tusen-tallet snart.
I senere år har jo den nye Total War generasjonen med spill dukket opp. Først Empire og Napoleon og senere Shogun . Kan ikke si jeg er imponert av noe av det. Selv om jeg har iflg steam spilt Empire i 200 timer så syns jeg disse nye spillene (som så og si ikke kan moddes).
Jeg syns det blir latterlig når de ikke klarer å lage en AI som er smartere enn den AIen de hadde fra Rome Total War som kom ut 7 år tidligere. DErfor har jeg lagt de spillene på hyllen og jeg gamer nå Crusader Kings og Europa Universalis
gothic serien til jowood, spessielt de 2 første spillene. grafikken er ikke den beste da begge er fra før 2005 og kontrollene er noe man absolutt må lære for ikke å tenke over hva du gjør, men atmosfæren, innholdet, questene, VANSKELIGHETSNIVÅET... det er det som gjør spillene, pluss at de er enorme. første gang jeg spilte gothic 2 brukte jeg 7 timer bare på å komme meg ut av den første byen for jeg måtte kartlegge alt sammen, i gothic 1 hadde jeg litt veldig mye erfaring fra 2'ern så jeg viste hvordan jeg skulle finne det meste.
vel uansett er en serie du absolutt iikke vil misse, altfor mange missa serien pga oblivion.
Forza Motorsport-serien har utviklet seg til noe helt fantastisk på mye kortere tid enn Gran Turismo-serien som satser mest på grafikk og antall biler (IMHO). Liker Forza Motorsport.

Også enormt stor fan av Portal og håper de lager flere enn de to spillene de har idag:P
- Fallout 1 og 2: F1 var vel det første spillet jeg prøvde. Liten som jeg var forstod jeg nesten ingenting, men jeg husker godt når jeg massakrerte Junktown med en av savene til broderen
- Alle spill fra Half life universet.
- Diablo serien. Nesten det samme forholdet som jeg har til F1 og 2 bare ikke så ekstremt :P
- Mass effect serien. Et spill som virkelig drar deg inn i plottet, favoritt-spill av nyere tid.
Rytmesnekker
Starcraft, Ratchet & Clank, Jak & Dexter, Crash Bandicoot, Elder Scrolls, Fable.. ja, jeg bruker MYE tid på videospill.
Part time ninja
locked65's Avatar
Ingen som har nevnt quake og unreal serien :O

Hvor quake2 og Unreal tournament 2003 er de beste etter min mening
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Jeg er en stor fan av Total War serien. Alltid morro å ta over verden i ulike tidsaldere. Med ulike enheter og nasjonaliteter for hver gjennomgang så forblir spillet så og si unikt i lengden. Rett og slett genialt!
Sist endret av Sexarz; 26. februar 2012 kl. 14:06.
Det blir en lett seier til "The Legend of Zelda". Vokst opp med spillet og det vil alltid være min beste spillserie, for meg er det ingen over og ingen under.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Total War og Football Manager. Sistnevnte har mye skyld for min musearm.
GTA IV
Skyrim
Saints Row The Third
Cod 4
Far cry 2
Sitat av imtheman Vis innlegg
GTA IV
Skyrim
Saints Row The Third
Cod 4
Far cry 2
Vis hele sitatet...
Det der er ingen serier, det er enkelte spill ut ifra flere serier
Heroes of Might and Magic! Spesielt da tre'rn.
-GTA
-CS 1.6/source
-Skyrim
-Diablo
-Elastomania
-Zelda
-Runescape
-Half-life serien
Har alltid vært en stor fan av GTA!
Sist endret av RastaPasta; 26. februar 2012 kl. 17:17.