Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 10815
Hei,sitter her fin i formen.. har en del goooood Brus.
Den er i( stein ) form,hvordan kan jeg røyke den på lettest og best måte?
Har ikke salmiakk.. har bakepulver/bakingsoda. ikke prøvd med pakepulver før,og har hørt at det bare er crap!
Kan jeg fks bare legge rein coke på asken i pipa og røyke?

Er ny på forumet,så beklager hvis jeg tråkker på noens tær..

Takk for svar
Det går fint ann å røyke ren cola. Evt. kan du blande det med et cannabismekk, noe jeg har god erfaring med, rusmessig.
Sist endret av Vemmelig; 10. november 2011 kl. 20:13.
Definitivt verd en tur på butikken etter salmiakk
Sitat av skukketrure Vis innlegg
Definitivt verd en tur på butikken etter salmiakk
Vis hele sitatet...


Så du mener jeg bør droppe og legge litt i bongen og røyke reint..? er det så ( waste ) coken er faktisk god.. nesten som den var på starten av 90 tallet..

Sitat av Vemmelig Vis innlegg
Det går fint ann å røyke ren cola. Evt. kan du blande det med et cannabismekk, noe jeg har god erfaring med, rusmessig.
Vis hele sitatet...
Har også litt sorting liggende.. hvordan går jeg frem:? mekker en spliff og drysser no flakes nedi før jeg limer igjen spliffen?
Bare legge rein coke på asken i pipa og røyke, De går fint!
Takk for svar. qtippz,jeg går for tipset ditt

Men legge på en hel litta (stein) eller i vanelig pulver form?
Har ikke prøvd dette selv, men utifra det jeg har lest/sett ville jeg absolutt gått frem med salmiakk for å få mest utbytte av det du har.
Når alt kommer til alt skal det nevnes at dette skal være ekstremt vanedannende, og at du absolutt bør holde deg unna. Regner med at hvis du er helt ærlig mot deg selv, så innser du at å slutte helt med cola bare nå ville vært veldig vanskelig.
Så hvorfor "take it to the next level" ? Du innleder med "Hei,sitter her fin i formen.. har en del goooood Brus.!" Har du det ikke bra nok nå egentlig?
Hadde hakket det opp og lagt det på en skje å varmet under,så bruker du sugerør rett over "mekket" til å dra det i deg. Litt heavey-preg over det men funker nok best.
Sitat av Crabman Vis innlegg
Har ikke prøvd dette selv, men utifra det jeg har lest/sett ville jeg absolutt gått frem med salmiakk for å få mest utbytte av det du har.
Når alt kommer til alt skal det nevnes at dette skal være ekstremt vanedannende, og at du absolutt bør holde deg unna. Regner med at hvis du er helt ærlig mot deg selv, så innser du at å slutte helt med cola bare nå ville vært veldig vanskelig.
Så hvorfor "take it to the next level" ? Du innleder med "Hei,sitter her fin i formen.. har en del goooood Brus.!" Har du det ikke bra nok nå egentlig?
Vis hele sitatet...
Kompis,når du har rett.. så har du rett!! fikk en smule baah feeling når jeg leste innlegget dit.yupp,chillern med og røke det! Kommer kompiser og venner av dama opp snart,så jeg har det faktisk mer enn bra nok nå jo level og level kompis,blir litt skutt og nevne.. (bra med straigth info) men du kjenner ikke meg..
kan rulle og røyke også. Hakker det opp og blander det med tobakk/weed. Hadde ikke orket å røyke en 'stein' rent på bong hvertfall.
Sitat av Commendatore Vis innlegg
Har også litt sorting liggende.. hvordan går jeg frem:? mekker en spliff og drysser no flakes nedi før jeg limer igjen spliffen?
Vis hele sitatet...

Det jeg har gjort er røyke det i bong. Først tar jeg cannabis mekket oppi bowlebm og så drysser jeg coke på toppen. Vet ikke hvordan det funker med spliff, men bong funker veldig bra.
Sitat av Commendatore Vis innlegg
Kompis,når du har rett.. så har du rett!! fikk en smule baah feeling når jeg leste innlegget dit.yupp,chillern med og røke det! Kommer kompiser og venner av dama opp snart,så jeg har det faktisk mer enn bra nok nå jo level og level kompis,blir litt skutt og nevne.. (bra med straigth info) men du kjenner ikke meg..
Vis hele sitatet...
Hehe, veldig bra! Selvfølgelig kjenner jeg ikke deg, men det jeg skrev kan man si gjelder generelt for de fleste Kos deg med venner!
Sist endret av Crabman; 10. november 2011 kl. 21:06.
Sitat av Vemmelig Vis innlegg
Det jeg har gjort er røyke det i bong. Først tar jeg cannabis mekket oppi bowlebm og så drysser jeg coke på toppen. Vet ikke hvordan det funker med spliff, men bong funker veldig bra.
Vis hele sitatet...
Sheriff,høres meget logisk ut for meg.
Men legger røykinga av flaksa på is får nå.. Men takk for god info,og freflektere vingklinger av spm mitt..
Litt OT men hva skal salmiakken brukes til?
ikke helt sikker.. men omdanne pulver coke til rocks.. i guess..
Eneste måten jeg har sett det blitt gjort på før er at det blir varmet opp i sølvfolie og røyken blir innhalert via strå/sugerør.. Kan nevne at jeg aldri har sett noen bli i mer mongolid form noen gang og jeg rømte det nachspielet asap Men holder meg utafor moralprekner, lykke til
Sitat av Doc. Lester Vis innlegg
Eneste måten jeg har sett det blitt gjort på før er at det blir varmet opp i sølvfolie og røyken blir innhalert via strå/sugerør.. Kan nevne at jeg aldri har sett noen bli i mer mongolid form noen gang og jeg rømte det nachspielet asap Men holder meg utafor moralprekner, lykke til
Vis hele sitatet...
jepp, beste måten
Mowglid: Salmiakk eller bakepulver brukes for å deprotonere tærtiær-aminet (nøytralisere den basiske funksjonelle gruppen) i kokain-hydrokloridsalt, som "vanlig" sniffe-kokain består av. Basen (OH-) reagerer med protonet og danner vann, og den basiske ( eller "freebase"-, om du vil) formen av kokain dannes. Denne formen er enklere å røyke da den fordamper/sublimerer ved lavere temperatur enn saltet, uten å dekomponere.
Sist endret av Vargas; 10. november 2011 kl. 22:25.
jævlig kult å gå på butikken søndagsmorgen og kjøpe salmiakk og sølvpapir.
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
jævlig kult å gå på butikken søndagsmorgen og kjøpe salmiakk og sølvpapir.
Vis hele sitatet...
Med mindre personen bak kassa selv har brukt det til å mekke brusjointer, så tror jeg ingen vil heve så mye som et øyebryn..

Har selv hengt på Freak i noen år, og jeg hadde ikke visst hvorfor noen hadde kjøpt salmiakk og sølvpapir..
Sitat av Vargas Vis innlegg
Mowglid: Salmiakk eller bakepulver brukes for å deprotonere tærtiær-aminet (nøytralisere den basiske funksjonelle gruppen) i kokain-hydrokloridsalt, som "vanlig" sniffe-kokain består av. Basen (OH-) reagerer med protonet og danner vann, og den basiske ( eller "freebase"-, om du vil) formen av kokain dannes. Denne formen er enklere å røyke da den fordamper/sublimerer ved lavere temperatur enn saltet, uten å dekomponere.
Vis hele sitatet...
Crack da med andre ord?
Crabman,høres bra ut i mine ører :Selvfølgelig kjenner jeg ikke deg, men det jeg skrev kan man si gjelder generelt for de fleste.LIKER!

uannsett,jeg testa et trekk på pipa med litt aske/microskopisk med sorting,så cokeN,så enda litt aske over.. trakk og holdt trekket leeenge inne!Hjert bank som en mathafaka og ble varm som en dust.. chill feeling som jeg ikke greier heelt og sette ord på.. :/
Sitat av Doc. Lester Vis innlegg
Eneste måten jeg har sett det blitt gjort på før er at det blir varmet opp i sølvfolie og røyken blir innhalert via strå/sugerør.. Kan nevne at jeg aldri har sett noen bli i mer mongolid form noen gang og jeg rømte det nachspielet asap Men holder meg utafor moralprekner, lykke til
Vis hele sitatet...
Eneste jeg noensinne har sett røyke på den måten, er hero..

Hakke testa det så mange ganger, men sist dryssa jeg på spliffmekket og fikk godfunk
Skal du røyke kokain skal du freebase det! Hvis du prøver å røyke sniffekola kaster du bort MYE virkestoff!

Så er det bare å spørre seg sjæl om man virkelig er hypp på å røyke crack
Så er det bare å spørre seg sjæl om man virkelig er hypp på å røyke crack[/quote]


Nei as,hele greia var litt shady..
Blir linjer på meg,neste gang jeg skal ha brus
Crack = cola og kaustisk soda
Beis = cola og salmiakk

Beis er mye mer vanlig i norge, for rusen blir renere etc.
I amerika har dem ikke salmiakk, hvertfall ikke samme som i norge, så de kan ikke bruke det, da er kaustisk soda en god nummer to.
Sitat av sluch2k Vis innlegg
Crack = cola og kaustisk soda
Beis = cola og salmiakk

Beis er mye mer vanlig i norge, for rusen blir renere etc.
I amerika har dem ikke salmiakk, hvertfall ikke samme som i norge, så de kan ikke bruke det, da er kaustisk soda en god nummer to.
Vis hele sitatet...

Takk,enkelt å godt forklart!
Sitat av sluch2k Vis innlegg
Crack = cola og kaustisk soda
Beis = cola og salmiakk

Beis er mye mer vanlig i norge, for rusen blir renere etc.
I amerika har dem ikke salmiakk, hvertfall ikke samme som i norge, så de kan ikke bruke det, da er kaustisk soda en god nummer to.
Vis hele sitatet...
Beis er da strengt tatt hasj! Base eller freebase derimot..
Og selvfølgelig har de salmiakk i USA også, hvorfor skulle de ikke ha det?!
Crack er jo egentlig bare en uren form for base. Rusen blir altså ikke renere, men konsentrasjonen av stoffet i seg selv er høyere.
Sitat av zeromancer Vis innlegg
Beis er da strengt tatt hasj! Base eller freebase derimot..
Og selvfølgelig har de salmiakk i USA også, hvorfor skulle de ikke ha det?!
Vis hele sitatet...
Mulig de har salmiakk i USA også. Men den har hvertfall ikke de samme ingrediensene som i den norske, derfor kan ikke den brukes på samme måte.

Rundt her kaller vi det å "beise", men er vel forsjell fra sted til sted.