Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 13458
Har brukt oskykodon i rundt 5 år for smerter har ingen avhengihetsforhold til det, har faktisk ikke brukt det på 5 månder. Vurderer og prøve heroin, grunnen er egentlig at jeg er nyskjerrig og skal bevise at det er fult mulig å modere det. Hvordan er avhengiheten heroin vs oksykodon. Snakker om heroin røyking eller oralt. Hvor mye sterkere er rusen? Personlig tror jeg det ikke er mye forskjell, og at oksykodon er sterkere en gateheroinen i norge. Men det er greit og få bekreftet dette med noen som har peiling. Takk til alle so hjelper.

Må legge til noe, snakker om den psykise avhwngihetspotensiale til dopet, siden fysisk avhengihet er ingen problem vis man ikke er psykisk avhengig.

Blir aldri et problem
Sist endret av MacinMan; 16. april 2011 kl. 20:51.
jeg sier ikke at det er garentert, men det er stor sannsynelighet for og bli avhengig! heroin er et stoff som ganske få mennesker klarer og ha under kontroll!
Trådstarter
Sitat av Shellshock Vis innlegg
jeg sier ikke at det er garentert, men det er stor sannsynelighet for og bli avhengig! heroin er et stoff som ganske få mennesker klarer og ha under kontroll!
Vis hele sitatet...
Blablabla, få noen med erfaring takk. Oksykdon er jo ganske nært jeg sitter ikke på plata og popper oxy 80s
Morfin er godt, men rushet etter en smell med minus er mye bedre. Brukte opiater lenge før jeg ble hekta, trodde jeg hadde stålkontroll. Det hadde jeg virkelig ikke, når jeg ser tilbake. Det er så godt at jeg dagdrømmer fortsatt om det, selv om jeg er nykter(snart 2 år), og har vært blant de tyngste minusbrukerne i flere år( er en del baksider ved det). Skulle ønske du kunne forstå at det er så godt, at du resten av livet kommer til og ha lyst på det, selv om du ikke vil ruse deg mer. Og det er i beste fall, hvis ikke ender du opp og leve som heroinmisbruker, og det er faen ikke no stas.
Det er en grunn til at det er få heroin avhengige på freak.....
Trådstarter
Sitat av ztaale Vis innlegg
Lykke til, sees på plata om 5 år når du prøver å suge meg for en 50 lapp.
Vis hele sitatet...
Oksykodon er veldig nærme heroin som jeg sier, jeg er verken avhengi eller på plate og suger pikken din. har ingen avhengihetsforhold til opiater, og en veldig god selvdisiplin.

Dette høres jo like ille ut som propegandaen som klara-klok har om cannabis. Du bruker jo Kokain noe som er like avhengihetskapende som heroin.
Inntaksmåte har jo en stor betydning for hvor fort man blir avhengig av stoffene. Jeg tror det er mye lettere å bli avhengig av å skyte heroin enn å knaske oksykodon piller.

Edit: glemte at du mente oralt/røyking. Men tror fortsatt heroin er en del mer avhenighetskapende. Spesielt røyking. Oralt er det vel ikke så stor forskjell fra oksykodon?
Sist endret av Azarat; 19. april 2011 kl. 22:18.
Trådstarter
Afasarkom og hjelp meg
"Det kjipe med et problem er at det aldri er et problem før du får det!" noy

Oksykodon er for heroin det samme som kodein er for morfin - så kan du selv avgjøre om det har noe betydning. Jeg legger ved en liten referansesammenligning mellom differansene som teller for peroralt inntak (PO) kontra intramuskulær inntak (IM). Tilleggsinformasjon som kanskje kan hjelpe deg er at intravenulært inntak (IV) regnes gjerne som kraftigere enn IM og intranasalt inntak (IN) anses som 2,5 x kraftigere (opioider generelt, noy anm.) enn PO. Potens ved røyking anses lik IV.

NB!
Heroin er diacetylmorfin aka Diamorfin (INA) og stilles på lik linje med morfin iht styrkeforhold (strength factor) men er mer euforisk (rusgivende) enn hhv morfin og oxykodon og vil derfor med samme styrkeforhold relatert til tabellen ligge øverst på grunn av kraftigere potens (psykoaktivt styrkeforhold / euphoric strength factor).

Altså:
Diamorfin INA (heroinpreperat, ikke diacetylmorfin carbamate/-hydroklorid) strength factor = (1) foran morfin (1) og oksykodon (1). Skal det pirkes enda mer så står diacetylmorfin hcl (hvit heroin, afghansk heroin) over diacetylmorfin carbamate/-acetat (gateheroin, oftest gulaktig eller brun til helt svart), som igjen står over diamorfin INA (reseptbelagt heroin for spøytenarkomane).

Vedlegg
Heroin har vel en mye kortere halveringstid en oksykodon, noe som fører til at du må ta flere doser for å opprettholde rusen. Har lest at heroin har den mest intense "euforiske" rusen i forhold til andre opiater/opioder, som skaper den psykiske avhengigheten. Jeg synes det å "bare prøve" heroin for å bevise at du kan moderere bruket og at du er nysjerrig er idioti, da de fleste som ender opp som narkomane startet der. Men dette er ikke noe jeg skal legge meg bort i.
Sist endret av Azarat; 19. april 2011 kl. 22:44.
Hvorfor har du lyst til å prøve hero?
Du vet sikkert godt at det ikke er et rekreasjonelt rusmiddel, du kommer garantert til bli så forelsket i det at du ikke klarer å styre deg, som så mange, mange, mange før deg.

Tror du virkelig ikke at alle heroinavhengige der ute har tenkt akkurat likt som deg? At de ville klare å kontrollere seg? Du er vel ikke akkurat supermann i forhold til et vanlig menneske, er du det? Hva får deg til å tro at akkurat du kommer til å takle det så mye bedre enn andre? Hvis du prøver en gang, tror du at du liker det? Hvis du gjør det, vil du da fortsette med det, eller gå videre i livet ditt hvor du konstant tenker på hvor digg det var og hvor lyst du har til å prøve igjen?
Heroin har det sterkeste psykiske avhengighetspotensialet av alle narkotiske stoffer. I tillegg at det har et ganske artig fysisk avhengighetspotensiale i tillegg. Kos deg med krampene

Den dagen du setter sprøyta i armen er den dagen du skyller livet ditt i dass.
Trådstarter
Jeg har skaffet en 0.5 med smekk nå, skal prøve å jage dragen.

Kommer med updates eller mini rapport.
Håper du vet at .5 m/smack = 5 linjer på sølvfolie ellers burde du ikke stikke for langt unna dassen i hvertfall (førstegangsbrukere, noy anm.)

NB!
Ikke bruk sugerør! Rull sammen en seddel eller lignende!!
Trådstarter
Veldig behagelig vil kalle det draw på oxy vs heroin forløpig de er forskjellige på sin måte. Begge har sine ulempe og fordeler i rusen....... Får se hvordan euforiwn og velbwhaget utvikler seg. Hvorfor ikke sugerør? For lite trekk?
sugerør smelter, og seddel blir svidd, rull opp et rør av sølvpapir isteden du
Du har kansje røykt oskykodon ? Hvordan var de om du har prøvd?
Begynte med hasj ble avhengig samme faen hva folk sier bare ikke så mye fysisk, har prøvd alle stoffer, men bare blitt fysisk avhengig av heroin. Før tok jeg alle mulige stoffer + piller hele tiden. Jeg fant ut at jeg ville slutte og klarte det med alle stoffene selvom jeg ble litt dårlig. Med heroinen var det annerledes, jeg fikk kramper, frøs (selv om det var varmt), diare, veldig vondt i hele kroppen og noe av det verste var at alt ble helt fucka opp følelsmessig, ble skikkelig deprimert. Jeg forstod at jeg ikke ville klare vgs før jeg slutta, så nå jobber jeg i butikk hvor jeg stjeler daglig fra kassa for og finansiere forbruket. Jeg har skjult misbruket, forsøkt å prate med psykolog, men han forstår ikke en dritt sier jeg må legge meg inn på avrusning, men jeg takler ikke det å bli syk. Eneste gangen siden jeg startet at jeg ikke har brukt Heroin var i 3 uker da gikk jeg på subutex og var frisk, jeg var ikke rusa heller. Det er nesten helt umulig å få tak i. Legen nekter å skrive det ut. Jeg må ta 4 doser heroin pr dag og en pr natt for og ikke bli syk.

Familien min må ikke finne det ut, far har sagt at hvis noen av barna hans begynner med narkotika skal de ut av huset og ikke ta mer kontakt. Jeg trenger nemlig familien min for og få livet til å virke meningsfult. Vennene mine vet det heller ikke, jeg lever et dobbeltliv.

Er det verdt det MacinMan ?
Blir en seddel svidd når du jager drage? Hva er den seddelen lagd av da? Rizla?

Rulle et rør av sølvpapir hørtes jo godt ut. Jeg antar da du mener aluminiumsfolie eller lignende? Noen gang lurt på hvorfor en sjelden ser tilbud på bong, pipe eller vannbonger av aluminium?

(take it easy - har selv rulla meg aluminiumsrør og jaget drage, går greit så lenge røret er langt nok, men da mister en jo tilsvarende røyk også da, med mindre du har lunge som en elefant ..)

Røyke oksykodon er temmelig bortkasta så lenge den er i sitt hydrokloridsalt. Hvorvidt det blir ødelagt eller ikke aner jeg ikke, det har vel noe med hvilken temperatur hydrokloridsaltet av oksykodonet dekompositerer. Men alle vannløselige salter er i følge meg - med unntak av metamfetamin - waste of time smoking. Injisere oksykodon derimot kan være vel så intens som heroin, for øvrig, og anbefales ikke hvis avhengighetsfare er en faktor man vil, og kanskje bør, unngå. I så fall setter du "overdosedødsfall" som sekundær risikofaktor. Noen velger faktisk å overveie OD som primær risikofaktor som avgjør vedkommendes inntaksmetode og eksperimenteringslyst ..
Sitat av Base Vis innlegg
Begynte med hasj ble avhengig samme faen hva folk sier bare ikke så mye fysisk, har prøvd alle stoffer, men bare blitt fysisk avhengig av heroin. Før tok jeg alle mulige stoffer + piller hele tiden. Jeg fant ut at jeg ville slutte og klarte det med alle stoffene selvom jeg ble litt dårlig. Med heroinen var det annerledes, jeg fikk kramper, frøs (selv om det var varmt), diare, veldig vondt i hele kroppen og noe av det verste var at alt ble helt fucka opp følelsmessig, ble skikkelig deprimert. Jeg forstod at jeg ikke ville klare vgs før jeg slutta, så nå jobber jeg i butikk hvor jeg stjeler daglig fra kassa for og finansiere forbruket. Jeg har skjult misbruket, forsøkt å prate med psykolog, men han forstår ikke en dritt sier jeg må legge meg inn på avrusning, men jeg takler ikke det å bli syk. Eneste gangen siden jeg startet at jeg ikke har brukt Heroin var i 3 uker da gikk jeg på subutex og var frisk, jeg var ikke rusa heller. Det er nesten helt umulig å få tak i. Legen nekter å skrive det ut. Jeg må ta 4 doser heroin pr dag og en pr natt for og ikke bli syk.

Familien min må ikke finne det ut, far har sagt at hvis noen av barna hans begynner med narkotika skal de ut av huset og ikke ta mer kontakt. Jeg trenger nemlig familien min for og få livet til å virke meningsfult. Vennene mine vet det heller ikke, jeg lever et dobbeltliv.

Er det verdt det MacinMan ?
Vis hele sitatet...

Hvis du fortsatt har lyst til å prøve heroin etter dette innlegget, er det virkelig noe som er galt.
Oxynorm/oxycontin gir meg en meget lett rus (især førstnevnte, av gode grunner), ellers bare chill.

Beste kick'et jeg har fått er Ketorax IV - har ingen ønske om å teste dette versus heroin.
Sist endret av Tønsberg SiV; 26. april 2011 kl. 09:49.
Trådstarter
Sitat av Myor2Mac Vis innlegg
Hvis du fortsatt har lyst til å prøve heroin etter dette innlegget, er det virkelig noe som er galt.
Vis hele sitatet...
Vel personen har jo så dårlig selvkontroll, at han begynte å røyke hasj hver dag fra første gang han prøvd.

Foresten er det gått en stund siden jeg har prøvd heroin og jeg føler ingen sug. Er akkurat som oxy på avhegihets siden bare at det er diggere, men ingen problem og moderere bare men har klare regler.
Du skal vite at det er ikke noe som heter å bare "prøve" heroin. Den rusen du oppnår første gangen vil du psykisk fortsatt jage etter, og prøve igjen - og igjen - og igjen osv.. Jeg prater av erfaring, er 38 og har brukt heroin siden jeg var 18.
Trådstarter
Sitat av solomon Vis innlegg
Du skal vite at det er ikke noe som heter å bare "prøve" heroin. Den rusen du oppnår første gangen vil du psykisk fortsatt jage etter, og prøve igjen - og igjen - og igjen osv.. Jeg prater av erfaring, er 38 og har brukt heroin siden jeg var 18.
Vis hele sitatet...
Ja det er veldig dumt at noen ikke klarer og holde seg unna. Personlig er METH noe jeg finner mer avhengihetskappende, for meg vertfall. Som sagt vi er alle forskjellige.
Selvfølgelig er vi det. I fell in love with the heroine-high selv, og elsker det vel fortsatt.
Sist endret av solomon; 1. mai 2011 kl. 03:00.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av MacinMan Vis innlegg
Oksykodon er veldig nærme heroin som jeg sier, jeg er verken avhengi eller på plate og suger pikken din. har ingen avhengihetsforhold til opiater, og en veldig god selvdisiplin.
Vis hele sitatet...
Hvis du har sa god selvdisiplin, hva med a la være?
Se om du har god nok selvdisiplin til det?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
ser at medicinman ble utestengt etter 2 uker. tipper han fant ut hva som va best,og nå har han andre interesser enn å formulere seg her. makan til naiv person ska man lete lenge etter. jeg også "eksprimenterte" med å starte å røyke smack,hadde jobb som lærer og skrev hovedfag i pedagogikk,mens æ røyka hver dag. etter 3 år røyka jeg 3g om dagen,og venna mine sa jeg burde skyte for å minske forbruket(jeg pushet,så hadde alltid tilgang). færste dagen jeg skjøt,brukte jeg faan meg 3g og satte 10 smeller.ingen forskjell. prøvde å slutte etter 2 år m røykinga men ble dausjuk, noe jeg også ble etter å ha juncka noen år. ble fengsla,mista jobben, havna i LAR,knasker fluniser og xanorer noen dager pga urinprøver,men "eksperimentet" gikk t helvete. hilsen ex-naiv,som håper folk ikke hiver seg på free-base kulturen som er i oppsving.
Sitat av noy Vis innlegg
Håper du vet at .5 m/smack = 5 linjer på sølvfolie ellers burde du ikke stikke for langt unna dassen i hvertfall (førstegangsbrukere, noy anm.)

NB!
Ikke bruk sugerør! Rull sammen en seddel eller lignende!!
Vis hele sitatet...
Pft, du må ta sølvfolie, helst røykefolie rundt en sigarett, da får du masse røykbart på røret.(og veldig fint når du ikke har mer)

Jeg trodde dette var basic knowledge??

alt annet er GIGANTISK WASTE
Sist endret av Bundy; 30. juli 2011 kl. 16:49.
Sitat av smackman Vis innlegg
håper folk ikke hiver seg på free-base kulturen som er i oppsving.
Vis hele sitatet...
Free-base kulturen? Hva legger du i det?
Sitat av smackman Vis innlegg
ser at medicinman ble utestengt etter 2 uker. tipper han fant ut hva som va best,og nå har han andre interesser enn å formulere seg her. makan til naiv person ska man lete lenge etter. jeg også "eksprimenterte" med å starte å røyke smack,hadde jobb som lærer og skrev hovedfag i pedagogikk,mens æ røyka hver dag. etter 3 år røyka jeg 3g om dagen,og venna mine sa jeg burde skyte for å minske forbruket(jeg pushet,så hadde alltid tilgang). færste dagen jeg skjøt,brukte jeg faan meg 3g og satte 10 smeller.ingen forskjell. prøvde å slutte etter 2 år m røykinga men ble dausjuk, noe jeg også ble etter å ha juncka noen år. ble fengsla,mista jobben, havna i LAR,knasker fluniser og xanorer noen dager pga urinprøver,men "eksperimentet" gikk t helvete. hilsen ex-naiv,som håper folk ikke hiver seg på free-base kulturen som er i oppsving.
Vis hele sitatet...
Joa, man blir avhengig mye fortere enn det man tror.
Sitat av Bundy Vis innlegg
Pft, du må ta sølvfolie, helst røykefolie rundt en sigarett, da får du masse røykbart på røret.(og veldig fint når du ikke har mer)

Jeg trodde dette var basic knowledge??

alt annet er GIGANTISK WASTE
Vis hele sitatet...
Gigantisk waste? Det må være dagens sterkeste overdrivelse. Med den ene måten får du mer av stoffet i deg per trekk og den andre metoden så absorberes (?) mer dunga på overflaten. For ikke å snakke om at du må brenne av det hvite før du ruller den rundt sigaretten?

Jeg trudde DET var basic knowledge??

Alt annet er utter BS
Jeg blir så utrolig opprørt av dere som stiller spørsmål som dette, og ender med å få gode svar om hvorfor dere bør holde dere langt til helv*** unna det nevnte rusmiddelet, men allikevel ender opp med å putte dritten i seg!

Unnskyld at jeg kun bidrar med dette, som helt sikkert kun irriterer deg, men jeg lurer så virkelig på hva det er som får deg til å forsette, når det er så åpenlyst at dette er det dummeste valget du noen gang gjør.
Sitat av noy Vis innlegg
Gigantisk waste? Det må være dagens sterkeste overdrivelse. Med den ene måten får du mer av stoffet i deg per trekk og den andre metoden så absorberes (?) mer dunga på overflaten. For ikke å snakke om at du må brenne av det hvite før du ruller den rundt sigaretten?

Jeg trudde DET var basic knowledge??

Alt annet er utter BS
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke brenne av det hvite på røykefolie

Da det er lagd for å røykes på, trodde DET var basic knowledge?`

Anyways, jeg merker mer kick på sprøyta, men foretrekker røykefolie, da jeg fikk tak i sterke saker før jeg slutta(noe jeg har angra på, but still). Har besvimt mange ganger på togdasser etc :P
Sist endret av Bundy; 31. juli 2011 kl. 04:52.
Hvilken side vender du innover da? Hvis du suger inn med en sammenrullet sigarettfolie og skal røyke restene som fester seg på folie etterpå (?) så brenner du på sølvsiden og puster inn ?? papirrøyk ??

Hvis jeg har forstått deg rett så er det gigantiske wasted ditt røyk fra oppvarmet/brent papir? Håper du vet at papir også blir gult når det varmes opp underfra. Bare ta en lighter det og brenn på undersiden av et papirark så ser du det gulner før det blir svart. Motsatt fall så blir det sikkert digg å holde i røykfolien når du brenner på undersiden av det hvite papiret. I verste fall svir du dungaen på andre siden. All dunga er røyket opp når foliet står igjen blank kun med flekk som viser at dungaen er der - ikke en brunsvart flekk! Da har du svidd dungaen da vet du! Dette er hvis du bretter papirsiden inn. Hvis du ikke bretter i det hele tatt overrasker det meg at du ikke har brent høl i papirfoliet. Uansett, folie med litt tykkelse er seff (og logisk sett) langt mer effektivt enn papirfolie siden du kan varme det lenger og dermed jage dragen lenger. Det blir som å sammenligne trekk fra joint og trekk med chillum. Det sier seg selv at det er mest effektivt med trekk fra en chillum!

Klart det kicker mer med sprøyta men jager du dragen riktig er ikke det en så halvgæren rus det heller. Mange måter å nyte dunga på. Men en ting har jeg lært med dunga-miljøet: Basic knowledge i disse miljøene går ofte ikke overens med generell logikk. Ta papirfolie og et sølvfolie og hold en lighter under hver av foliene - se hvem av dem som holder lengst. Det sier seg selv at det tynne papirfoliet må gi tapt for vanlig sølvfolie i lengden. Det blir som med da jeg sa til en junkie som skulle tørke makka i en porselensskål på lav varme oppå en metallplate. Skåla kommer til å sprekke, sa jeg. Nei sa junkien bastant for han hadde gjort det så mange ganger før. Sikker på at det ikke var over en keramisk plate da? sa jeg. Det var samma f... sa han og to minutter etterpå skyldte han meg en femmer jeg aldri fikk igjen ...

DET burde være basic knowledge for en som junker ...
Hvordan greier du å ødelegge røykefolie? Det er det man får dvs steder, og på papirfolie så renner det ikke like bra, jo mer det renner jo mer får du ut av det. Og alle jeg kjenner bruker røykefolie, ikke papirfolie, det må jo være en logisk sammenheng der? Ellers hadde alle brukt papirfolie.
Røykefolie (folie som er på røykpakkene) = papirfolie
Idiot, du kan ikke bruke slikt.


Jeg har prøvd røykefolie, dvs SØLVFOLIE som er spesielt lagd for å røyke heroin på og koster 5000 elns per pakke.

Jeg har til og med PRØVD å ødelegge det. Går ikke.

Heldigvis får man det gratis mange steder + en dude som delte det ut.

Hvorfor tror du ALLE bruker det?

OFC: Jeg har bodd i oslo, og det er dtet jeg baserer det på, heroinhovedstaden i europa.
Sist endret av Bundy; 31. juli 2011 kl. 06:55.
Ah, da misforstod jeg. Hos oss er røykefolie det samme som papirfolie. Aldri hørt om røykefolie. Bruker vanlig aluminiumsfolie, det er like effektivt som enhver annen aluminiumsfolie. 5000 per pakke? Wtf, hva slags aluminiumsfolie er det??
Sitat av noy Vis innlegg
Ah, da misforstod jeg. Hos oss er røykefolie det samme som papirfolie. Aldri hørt om røykefolie. Bruker vanlig aluminiumsfolie, det er like effektivt som enhver annen aluminiumsfolie. 5000 per pakke? Wtf, hva slags aluminiumsfolie er det??
Vis hele sitatet...
Spesialfolie...


Er SVINDYRT. Koster 40 ganger mer enn stoffet du røyker det på, nå deler de det ut gratis på f.eks sprøyterommet.For at folk ikke skal få alzheimers etc som du får av vanlig sølvfolie.

OFC: Vanlig sølvpapir, er skadelig uansett om du brenner det først.

EDIT2: Jeg har uansett flytta fra hovedstaden, ble for opphengt i å freebase hero :P
Er som å skyte det, ingen andre skadelige effekter enn du får fra sprøyta.

Som alzheimers.
Sist endret av Bundy; 31. juli 2011 kl. 06:58.
Ja, har hørt den storyen der om at sølvpapir skal være skadelig uansett om du brenner det først. Personlig forstår ikke jeg hva som er så farlig med det men det er sikkert et eller annet smart forslag. Hvis du virkelig er så redd for helsa så vask folien med NaOH først da vel, det burde sikre deg samme kvalitet som spesialfolien tenker jeg meg ...

Word! på alzheimers delen din dog, ikke særlig kult å snu leiligheten din opp-ned bare fordi du var sikker på at du hadde en bag igjen uten at du husker det var den siste bagen du nettopp røyka ...
Er ikke rart å skjønne, da.

Brenner du vanlig sølvfolie så ser du all røyken som kommer fra ingensteds..

Brenner du spesialfolie så ser du ingen røyk-

Nesten ingen røyk *
Sist endret av Bundy; 31. juli 2011 kl. 07:08.
Den røyken du ser kommer fra aluminiumsfolie er antageligvis damp eller (g) H2O. Vask foliet med NaOH så ser du nesten ingen damp/røyk. For helvete, aluminiumsfolie bruker du til matlaging!

Is smoking out of an aluminum foil pipe hazardous to your health?

What Is Known About Aluminum Foil?
Aluminum foil is very pure- in fact it is 99.9% pure, with the .1% being various residues from the manufacturing process that are burned off at low temperature and other impurities found within the material.

Aluminum, at temperatures below melting point, does not give off gas or vapor.
Vis hele sitatet...
Brenne aluminiumsfolien først og vask den med NaOH så reduserer/fjerner du resterende 0.1 % "residue", så har du spart 5000 kr ...
Jeg sa jo, at du får spesialfolie gratis, da får du en pakke med 50 stk oppi, 1/5 kanskje av vanlig størrelse, er ikke noe stress å skaffe det gratis. Jeg bare gav deg prisen hvis du skal bestille.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
oxycontin blir kalt "Hillbilly Heroin" i statene, så da kan du sikkert tenke deg at rusen er ganske lik!! Utifra egen erfaring synes jeg rusen er temmelig lik, men virker som heroin er mer vanedannende.. men så er nok dette ganske inviduelt vil jeg tro..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Base Vis innlegg
Begynte med hasj ble avhengig samme faen hva folk sier bare ikke så mye fysisk, har prøvd alle stoffer, men bare blitt fysisk avhengig av heroin. Før tok jeg alle mulige stoffer + piller hele tiden. Jeg fant ut at jeg ville slutte og klarte det med alle stoffene selvom jeg ble litt dårlig. Med heroinen var det annerledes, jeg fikk kramper, frøs (selv om det var varmt), diare, veldig vondt i hele kroppen og noe av det verste var at alt ble helt fucka opp følelsmessig, ble skikkelig deprimert. Jeg forstod at jeg ikke ville klare vgs før jeg slutta, så nå jobber jeg i butikk hvor jeg stjeler daglig fra kassa for og finansiere forbruket. Jeg har skjult misbruket, forsøkt å prate med psykolog, men han forstår ikke en dritt sier jeg må legge meg inn på avrusning, men jeg takler ikke det å bli syk. Eneste gangen siden jeg startet at jeg ikke har brukt Heroin var i 3 uker da gikk jeg på subutex og var frisk, jeg var ikke rusa heller. Det er nesten helt umulig å få tak i. Legen nekter å skrive det ut. Jeg må ta 4 doser heroin pr dag og en pr natt for og ikke bli syk.

Familien min må ikke finne det ut, far har sagt at hvis noen av barna hans begynner med narkotika skal de ut av huset og ikke ta mer kontakt. Jeg trenger nemlig familien min for og få livet til å virke meningsfult. Vennene mine vet det heller ikke, jeg lever et dobbeltliv.

Er det verdt det MacinMan ?
Vis hele sitatet...
bra skrevet! kp til deg
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Gammel tråd men jeg må bare legge til noe. Ligger for tiden på sykehus. Jeg får morfin intravenøst fire-fem ganger om dagen. Morfinen tar smertene men jeg merker ikke en dritt til noe som minner en rus. Har røykt heroin endel siste tiden og det er ingen tvil om at dette har med det å gjøre. Nå får jeg oxycodyn (40mg) morgen og kveld. En dag sparte jeg begge dosene og tygget de godt før jeg svelget (depottabletter). Dette gav meg en deilig, euforisk og chill rus som jeg personlig synes overgikk heroinrusen.

Men som alle her sier: dette er ikke leketøy. Alle var kontrollen helt til de mister den!
Du sier at du ønsker brukere med erfaring innen dette, og da vil jeg gjerne henvise deg til min rapport. http://freak.no/forum/showthread.php?t=213959.

Jeg har tidligere erfaring med Oxycotin og et par andre opiater. Jeg er for øvrig ingen hardbarket junkie. Likevel vil jeg tørre å påstå at jeg har en del innsikt i dette da jeg har lest mye om stoffet og pratet med en del mennesker med god erfaring med akkurat dette. Tolk rapporten som du vil, men etter min mening er det svært vanskelig for veldig mange å ha et moderat forhold til heroin. For å sitere meg selv, Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source. ★.

Jeg for min del nøyde meg med en gang, og grunnen til dette har jeg skrevet ned i rapporten min. Etter min mening er denne rusen stort sett bortkastet da det finnes mange andre bedre alternativer uten denne type risiko. Smaken er som baken, dog. However, er jeg litt bekymret for at du fort kan bli forelsket i dette stoffet da det er mye mer intenst enn Oxycotin og lignende preparater.

- Lucy
Sist endret av Lucy In The Sky; 25. mai 2012 kl. 00:02.
Jeg sleit mest med abstinensene etter noen mnd på Oxycontin (80 mg, 3-6 hver dag i perioden jeg ble hekta), enn jeg noen gang gjorde på Heroin, men det ble aldri like mye som inntaket av Oxycontin da, men har kjent abstinensene på begge ganske greit uansett, men personelig syntes jeg Oxy var verst å gå av. Men kjenner folk som har det stikk motsatt, så er nok individuelt. Og kommer vel an på inntaket å hvor lenge også.
Sitat av Bundy Vis innlegg
Er ikke rart å skjønne, da.

Brenner du vanlig sølvfolie så ser du all røyken som kommer fra ingensteds..

Brenner du spesialfolie så ser du ingen røyk-

Nesten ingen røyk *
Vis hele sitatet...
Ikke hvis du toaster folien først... Varm opp folien litt med lightern først så går alt bort.
Hent folie i sprøyte bua, den er ikke full av dritt, å kan brukes uten noe hokus pokus (Y)
Avtenning, medikamenter og opplevelse av smerte er individuelt. Personlig synes jeg benzo er verre å gå av enn opiater. Jeg har ikke vært fysisk avhengig av oxy, men av heroin en gang i tiden. Det var noen vonde dager. Gikk rett av etter 3 år på buprenorfin, det var direkte helvete.