Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1749
Hei, har noen spørsmål om Mephedrone. Har lest/søkt både her og andre steder om stoffet, men ikke funnet direkte svar på dette.

Leser at veldig mange sniffer eller blander ut i væske og drikker. Det høres ikke så fristende ut iom at det skal vist svi ganske ille i nesa og smake fryktelig. Er det noen ulemper ved feks å putte det i gelatinkapsler man svelger? Dosering virker også veldig varierende. På Erowid er det stor forskjell mellom oral og nasal dose.

Er det lovlig? Leste noe om en dom som satte derivatloven «ut av effekt». Er det tilfelle og har det noen innvirkning på lovligheten til mephedrone?

Kan narkohunder lukte det?

Har hørt at første gang på mdma skal være særdeles fantastisk. Kan det å ta mephedrone før man tar mdma «ødelegge» mdma? Leste at noen rapporterte at mdma ga veldig lite effekt etter å ha brukt mye mephedrone over en periode. Men jeg snakker om et moderat bruk av mephedrone før en lang pause og så ta mdma for første gang.

Fyi har jeg ikke prøvd hverken mephedrone, mdma eller noen andre stimulanter enn koffein.
Nja, det er ikke så gale å sniffe som du later til å ha fått inntrykk av. Det brenner litt, men ikke på langt nær like ille som f.eks 2cb.

At det ødelegger førstegangen din på MDMA tviler jeg dog på. MDMA gir en mye sterkere "love feeling", mens mephedrone har en (etter min mening) mer "overfladisk" rus. Mephedrone gjør deg energisk, pratsom og åpen, men det mangler fortsatt det "magiske" en ren MDMA-strek/pille gir deg.
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Hei, har noen spørsmål om Mephedrone. Har lest/søkt både her og andre steder om stoffet, men ikke funnet direkte svar på dette.

Leser at veldig mange sniffer eller blander ut i væske og drikker. Det høres ikke så fristende ut iom at det skal vist svi ganske ille i nesa og smake fryktelig. Er det noen ulemper ved feks å putte det i gelatinkapsler man svelger? Dosering virker også veldig varierende. På Erowid er det stor forskjell mellom oral og nasal dose.

Er det lovlig? Leste noe om en dom som satte derivatloven «ut av effekt». Er det tilfelle og har det noen innvirkning på lovligheten til mephedrone?

Kan narkohunder lukte det?

Har hørt at første gang på mdma skal være særdeles fantastisk. Kan det å ta mephedrone før man tar mdma «ødelegge» mdma? Leste at noen rapporterte at mdma ga veldig lite effekt etter å ha brukt mye mephedrone over en periode. Men jeg snakker om et moderat bruk av mephedrone før en lang pause og så ta mdma for første gang.

Fyi har jeg ikke prøvd hverken mephedrone, mdma eller noen andre stimulanter enn koffein.
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe galt i å svelge det i en gelatinkapsel. In fact så er det ganske vanlig å droppe diverse pulver-stoffer i gelatinkapsler. Det tar bare litt lengre tid før det taes opp siden gelatinet må brytes ned først. Dosering er jeg usikker på, men det er flere på forumet som har prøvd det og kan sikkert gi deg svar på det.

Narkotikahunder kan såklart lukte det, men at de er opptrent til det tviler jeg på. Isåfall har du ingenting å frykte siden derivatloven er satt ut av spill etter en rettsak for en stund tilbake.

Hvis bruker mye mephedrone tiden før du evt. tar MDMA, kan det nok legge en demper for rusen med tanke på at lagrene med serotonin og dopamin(belønning/lykkestoffer som hjernen skiller ut ved inntak av forskjellige stoffer) ikke har rukket å fylle seg opp igjen.
Weeeeeee
fustercluck's Avatar
Trådstarter
Takk for svar begge to.

Angående hunder tenkte jeg at de kanskje kunne markere på det om de var satt til å søke etter amfetamin/knips/lignende stoffer. Men hvis det faktisk er lovlig så.

Leste om noen som rapporterte akkurat det du sier ang mdma etter mye mephedrone. Jeg tenkte mer på om det ville kunne påvirke min potensielle første mdmatur en gang i framtida. Men det er vel da kanskje ikke så sannsynlig ifølge Tøffetom.
MDMA vil ikke virke like sykt om du har en 4-MMC-erfaring i baklomma. Mephedrone er de desidert sykeste jeg har prøvd noen sinne, og jeg kan aldri se det bli matchet, etter å ha prøvd methylone, amfetamin, kokain, 6-apb og MDMA.

Følelsen man får er som om himmelen åpner seg, du klarer knapt å uttrykke hvor fantastisk det er. Man føler noe guddommelig kombinert med en glede, kjærlighet og åpenhet for alt. Noen sier at det mangler noe av magien som MDMA har, noe som kan stemme, men det det mangler i magi gjør det opp for i glede og entusiasme. Jeg kjenner ingen som sier at de syns MDMA er bedre, enten MDMA-opplevelsen kom før eller etterpå deres første tur på 4-MMC.

Men watch out, mephedrone er myye mer avhengighetsskapende enn MDMA, for mens MDMA ikke er et stoff som kan misbrukes daglig, er mephedrone det. Og da vil magien stoffet en gang inneholdte være borte, og ikke komme tilbake igjen.

Hunder kan forresten ikke lukte mephedrone med mindre de er trent opp til å finne det spesifikt. Selv om en hund kan lukte MDMA og amfetamin, kan den ikke feilta disse luktene for mephedrone, selv om stoffene er kjemiskt sett like

Proceed with caution!
Mephedrone er på narkotika listen i norge, det kom på listen for ikke så lenge siden sammen med en hel del andre nye stoffer.

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10008644
Heisann, har selv brukt veldig mye mephedron, jeg og en kompis kjøpte vel 5-6 gram i uka, og litt mer i helgene i hele fjor sommer. periode på 3mnd.
Det vi lærte, var at mephedrone "spiser" opp annen rus.
F.eks kombinerte vi det med 4-aco-dmt, og etter kort tid spiste mephedronen opp all ruseffekten, samme med kork, fart, mdma, 2c-c og en del andre stoffer.
Jeg ville hatt en eller to rusfri uker før jeg ville begitt meg ut på en nydelig mdma kveld, for det er virkelig ett stoff man kan få utrolig mye av.
Selv har jeg misbrukt det såpass at jeg har mistet hele magien rundt mdma, noe som igjen er ganske trist.
Anbefalt inntaksmetode etter min mening er nasalt.

Prøv deg først frem litt med mindre linere, helt til du føler at du forstår stoffet virkning på kroppen din, SÅ kan den virkelig morroa begynne.

Ingenting er som å ta en dobbel liner på størrelse med langefingern.
Helt rått rush!
Men nå skal det sies jeg at jeg drar 0.6-0.8g pepper i ett nesebor om gangen også..

Bruk sunn fornuft, les så mye som mulig, mephedrone er knall!
er MDMA og mephedrone stoffer man må hooke fra sleipe dealere eller er det sånn RC greier man kan skaffe online osv? sikkert dumt spørsmål men vet ingenting om stoffet. og hva er prisen sånn ca`?