Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1935
Er det noen som vet hvor / hvordan jeg kan finne et klipp som TV2 Zebra bruker til overgang fra reklame til ordinær sending?

Klippet jeg ser etter er hvor en campingvogn malt som TV2 Zebra sin logo kjører "pipe" frem og tilbake på to andre campingvogner med fortelt.

Jeg aner i grunn ikke hva denne typen klipp heter en gang, og TV2 Zebra + Camping gir misslykkede resultater..
tv2 sumo.. showman f.eks!
Si-Key
Cikey's Avatar
Trådstarter
Hva har showman med saken å gjøre? Klippet hører ikke til et program, det er overgang fra reklame til egen sending. Dersom man har sett zebra forstår man sikkert hva jeg mener.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Han tenker på en slik en: http://www.youtube.com/watch?v=u4-rxFIPTI0

bare med 1 campingvogn som kjører og hopper mellom to andre i en half-pipe.
Si-Key
Cikey's Avatar
Trådstarter
Sitat av Harabo Vis innlegg
Han tenker på en slik en: http://www.youtube.com/watch?v=u4-rxFIPTI0

bare med 1 campingvogn som kjører og hopper mellom to andre i en half-pipe.
Vis hele sitatet...

THIS! Det er akkurat hva jeg er ute etter! Nå vet jeg at det heter "Ident" Takker!
Mener å huske at han/de som har laga det har postet de fleste i høy oppløsning på det store dyret en plass.

Edit: Her er tråden, og her er snuttene. Filene i den originale posten ser dog døde ut, dessverre.
Sist endret av grudgE; 1. mars 2011 kl. 00:16.
Si-Key
Cikey's Avatar
Trådstarter
Oooh, the plot thickens...

http://www.storedyret.com/forum/view...v2+zebra#p3069

Der er den aktuelle filmen omtalt, men linken er selvsagt tatt ned
Ligger fortsatt ute på gosu.no da, som jeg også linket til over.

Our work > Page 3/6 > bilde nummer 2.
Sist endret av grudgE; 1. mars 2011 kl. 00:23.
Si-Key
Cikey's Avatar
Trådstarter
Ah, nice. Så ikke editen din før jeg svarte. Takker!


Hva skulle man gjort uten internett og freak
Sitat av Cikey Vis innlegg
Hva har showman med saken å gjøre? Klippet hører ikke til et program, det er overgang fra reklame til egen sending. Dersom man har sett zebra forstår man sikkert hva jeg mener.
Vis hele sitatet...
Han mente at på TV2 sumo så vil du sikkert finne den reklamen du er ute etter i midten av showman. Om du stikker å se det der.
Så showman var bare et eksempel siden det går på zebra og sikkert har den reklamen i en eller annen reklame.
Sitat av Shudo Vis innlegg
Han mente at på TV2 sumo så vil du sikkert finne den reklamen du er ute etter i midten av showman. Om du stikker å se det der.
Så showman var bare et eksempel siden det går på zebra og sikkert har den reklamen i en eller annen reklame.
Vis hele sitatet...
Helt riktitg.
Sist endret av shiiit; 1. mars 2011 kl. 04:46.